لحظات کلیدی در مبارزه برای حقوق مدنی - Thu, 05 Jun 2020 PST

تغییر نمی آید بدون عرق و اشک. و همه بیش از حد اغلب تغییر می آید فوق العاده به آرامی و تنها پس از اتصال مردم با

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

تغییر نمی آید بدون عرق و اشک. و همه بیش از حد اغلب تغییر می آید فوق العاده به آرامی و تنها پس از اتصال مردم با هم – یا مارس با هم یا با هم نشستن و یا تحریم هم – برای نشان دادن آنها حمایت می کند.

این یک درس در کشور ما آموخته است وقت و زمان دوباره. در عین حال بیش از حد بسیاری از ما هنوز هم حاضر به گرفتن.


(مارینر موزه)

1. جولای 26, 1948

ترومن سفارشات نظامی به ادغام

رئیس جمهور هری ترومن با صدور فرمان اجرایی شماره 9981 بیان "باید وجود برابری درمان و فرصت را برای همه افراد در نیروهای مسلح بدون توجه به نژاد و رنگ و مذهب و یا منشاء ملی."

این منظور نیز تاسیس فهی کمیته ای برای بررسی و توصیه های غیر نظامی رهبری در اجرای سیاست جدید.

تعدادی از رهبران نظامی آشکارا به مبارزه طلبیده سفارش – مهمترین دبیر ارتش Kenneth کلیبورن Royall بود که مجبور به بازنشستگی در سال 1949.


(آسوشیتد پرس)

2. 17 مه 1954

BROWN V. انجمن آموزش و پرورش

در سراسر جنوب سیاستمداران مخالف حکم. در ویرجینیا مخالفان سعی در خاموش کردن مدارس به جای یکپارچه سازی آنها. فرماندار آرکانزاس با استفاده از گارد ملی برای جلوگیری از سیاه دانش آموزان از مدارس در لیتل راک.

رئیس جمهور دوایت آیزنهاور سپس ارسال فدرال آمريکا به اطمینان حاصل شود نه دانش آموزان می تواند ثبت نام. این امر منجر به دادخواهی و در نهایت در عین حال یکی دیگر از دیوان عالی کشور مورد.

در سال 1958 را Cooper v. هارون دادگاه متحده شد و قانون اساسی مورد نیاز برای پیاده سازی یکپارچه سازی.


(آسوشیتد پرس)

3. Dec. 1, 1955

این MONTGOMERY BUS BOYCOTT

پس از رزا پارک دستگیر شده بود برای امتناع از دادن صندلی خود در یک Montgomery, Alabama, اتوبوس به یک سفید مسافران NAACP سازمان تحریم: حدود 75 درصد از سواران سیاه پوست بودند. سفیده انتقام firebombing خانه از رهبران.

یکی از رهبران کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور دستگیر شد توطئه برای تداخل با یک کسب و کار است. او صرف دو هفته در زندان اما این اعتراض ادامه داد.

در ماه ژوئن سال 1956 یک دادگاه فدرال حکومت تبعیض نژادی در اتوبوس ها بر خلاف قانون اساسی بود. دیوان عالی کشور تایید است که تصمیمی که در ماه نوامبر و تحریم به پایان رسید Dec. 20, 1956.


(Greensboro News & Record)

4. Feb. 1, 1960

به GREENSBORO ناهار ضد SIT-INS

چهار نفر از دانشجویان North Carolina A&T دانشگاه بازدید Woolworth فروشگاه در مرکز شهر گرینزبورو خرید خمیر دندان و موارد دیگر. سپس آنها را به عمد نشستم در سفیده فقط ناهار شمارنده که در آن آنها خودداری خدمات.

روز بعد 20 نفر از دانش آموزان شرکت کردند. سفیده آمد به heckle و آزار و اذیت معترضان که ماند در هر روز تا بسته شدن. در نهایت بیش از 300 دانش آموزان درگیر شدند. مشابه تظاهرات انجامید در دیگر شهرهای جنوبی.

در جولای 25, Woolworth ناهار شمارنده شروع به خدمت سیاه و مشتریان.


(آسوشیتد پرس)

5. Aug. 28 سال 1963

MARTIN LUTHER KING JR.: "من یک رویا دارم"

در حالی که راهپیمایی ها و تظاهرات و مقابله با نیروهای پلیس کمک کرد را مبارزه برای حقوق مدنی به نور آن حرکت سخنرانی پادشاه در مراحل یادبود لینکلن ساخته شده است که برای حرکت نمادین ترین لحظه.

در خواست خواننده Chris Jackson King از رفتگان خود را آماده یادداشت ها. "من یک رویا دارم" شاه گفت: "من چهار فرزند کوچک یک روز زندگی در یک کشور که در آن آنها خواهد شد در نظر گرفته نمی شود رنگ پوست خود را, اما با محتوای شخصیت خود را."

میلیون ها آمریکایی, تماشای زنده تلویزیون ملی در زمان توجه داشته باشید.


(کاخ سفید)

6. 2 جولای 1964

حقوق مدنی قانون در نهایت می گذرد

در ماه ژوئن سال 1963 رئیس جمهور جان اف کندی به نام برای قوانین حقوق مدنی و کار برای بقیه که در آن سال برای تصویب آن. یک segregationist دموکرات اما ریاست مجلس کمیته قوانین و نگهداری این لایحه بطری تا پس از کندی ترور شد.

Filibuster در جنوب سناتور ناشی از این لایحه به سیراب اما آن را منتقل می کند. با پادشاه به دنبال رئیس جمهور لیندون جانسون امضا لایحه outlawing تبعیض بر اساس نژاد و رنگ و مذهب و جنسیت و یا منشاء ملی و پایان دادن به تبعیض نژادی در مدارس و محل کار و مکان هایی که عمومی خدمت کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن