روزی DiManno: بوفالو ممکن است خانه را به جیز آبی' میدان رویاها, اما, آنها حوزه, حداقل, و است که باید برای فراموش

Beggars can't be choosers. و تورنتو بلو جیز هستند mendicants.اما hoo-پسر این است که در صورتی با گونه های شرم آ

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

Beggars can't be choosers. و تورنتو بلو جیز هستند mendicants.

اما hoo-پسر این است که در صورتی با گونه های شرم آور.

باشگاه چرخید آن شش راه از جمعه در روز جمعه اما خط پایین: این خواهید بود بوش لیگ برای تورنتو عمده-لیگ گلوله سازهایی تا آنجا که ما می توانید ببینید در ورزشگاه افق.

هر بازیکنی که صحبت با خبرنگاران در زوم تماس در طول هفته گذشته روشن ساخته است که آنها نمی خواهید به بازی در Sahlen زمینه در بوفالو. و تأثیرگذارند خانه خود را به سه گانه-A وابسته نبود گزینه مورد نظر A, B یا C و شاید حتی X, Y و زهرا

اما دولت فدرال گفت: نوچ پنسیلوانیا است وزیر بهداشت گفت: جواب منفی به پیتسبورگ PNC پارک و بحث و گفتگو با بالتیمور آمار مهلت دیوار.

با هیچ چیز دیگری به تکان شدید و سخت خود را پشت صرف ساعت قبل از تورنتو فصل اندازی در برابر اشعه خلیج تمپا در Tropicana زمینه در فلوریدا جیز جمهور مارک شاپیرو تقریبا کشیده U-Haul به بوفالو. که هیچ سرباره در شهر ملکه. اما geez لوئیس.

آن را ندارد به این راه. تا به حال اتاوا نه حساس این تیم همراه بود که کمتر داده شاپیرو حتی فقط یک کمی گسترده تر مهلت به جای کاهش چکش شنبه گذشته — انکار جیز (و بازدید از باشگاه های) تقدیر به صلیب عقب و جلو در سراسر مرز وجود دارد که به احتمال زیاد شده اند رضایت بخش تر نتیجه به خصوص با کمدن متری وسوسه انگیزی مشترک پارک جایگزین.

"بله بیشتر زمان قطعا می توانست مفید در برنامه ریزی و داشتن جایگزین و گفتگو" گفت: Shapiro. "معمولا که منجر به تصمیم گیری بهتر. آن منجر به فرصت های بیشتر."

شاپیرو شده است مراقب باشید در طول نه به یک نقطه انگشت سرزنش در مقامات کانادا. خود باشگاه بی سابقه ای مواجه شده است و مشکلات و تلاش برای حل و فصل عمیقی عوارض از بازی بیس بال در میان یک بیماری همه گیر به خصوص به عنوان تنها کانادا مبتنی بر تیم در لیگ های برتر.

"تنها نکته من می گویند که بنابراین بسیاری از چیزها تغییر در آخرین لحظه نه فقط در کانادا بلکه در آمریکا نیز هست. شرایط و دنیای ما زندگی می کنند در خیلی قطعیت. پارامترهای که راهنمای تمام تصمیم گیری های ما فقط تغییر بسیار است."

بیشتر از یک هفته از مانور می تواند تغییر نتیجه. بالتیمور و مریلند هرگز به نقطه رد جیز.

"دانستن که در این فصل بود که در مورد شروع به بررسی تمام متغیرها و خطرات ناشی از هر وضعیت اما بالتیمور در خصوص ما تا به حال به تصمیم گیری" شاپیرو گفت. "در ادامه به کشف و نگاهی به گزینه ای مانند بالتیمور شد نمی خواهیم ریسک کنیم."

جیز' Dunedin پیچیده در اصل یک شکست طرح اما به سرعت غیرقابل دفاع شد که COVID-19 مشخصی catastrophically در فلوریدا.

در بوفالو جیز لذت می برد یک آغوش گرم از شهر و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو حتی اگر ایالت نیویورک جذب بدترین که coronavirus می توانید در آن پرتاب — دوم بیشترین مرگ و میر (در هر 100000 نفر جمعیت) در پشت تنها نیوجرسی. اما کومو موفق فاجعه نقص و نیویورک در حال حاضر یک مدل برای صاف COVID-19 منحنی.

پس بوفالو از آن است که هر چند نمی imminently. جیز در جاده هستند خود را برای اولین پنج بازی. بیشتر به طور قابل توجهی از خانه پارک معضل برخی از بازیکنان در زمان زانو در Tropicana زمینه در طول سرودهای جمعه شب در حالی که ایستاده بازیکنان قرار می گیرد دست در kneelers' شانه.

"این برای ما بسیار منحصر به فرد است" ولادیمیر Guerrero جونیور توضیح داد: قبل از بازی با پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند ماده تی شرت. "هر کس می خواهد به هر آنچه که آنها می خواهند به انجام خوب است.

"من تا به حال یک جلسه با خانواده من و همه ما توافق کردند که در این. اساسا چون ما نمی مانند راه رفتن چیزهایی با همه مردم سیاه و سفید, همه آنچه اتفاق می افتد وجود دارد. همه ما با هم و ما تصمیم گرفتیم آن را خوب است برای من به زانو زدن امشب و پوشیدن پیراهن که من در حال حاضر."

گرررو گفت: او می خواهم صحبت با هم تیمی آنتونی الفرد در مورد اعتراضاتی که به دنبال کشتن جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس. "او بسیار صدمه دیده در داخل برای آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر. این یک واقعیت ... همه چیز اتفاق می افتد برای افرادی که از رنگ."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس از سنت پیت است جیز را پناهگاه در محل در واشنگتن دی سی برای یک دور و "خانه" سری با دفاع قهرمان اتباع. خود را به خانه بعدی تاریخ خواهد بود, جولای 31, میزبانی فیلیز یا اگر Sahlen زمینه ارتقاء نیست آماده, سپس, Aug. 11 برابر Marlins.

جیز به حال پرسنل sussing از پارامترهای برای تبدیل Sahlen زمینه به یک تقریب عمده-لیگ حیاط هفته گذشته در حالی که همچنین رعایت بیس بال موظف پروتکل های ایمنی برای محدود کردن COVID-19 خطرات.

کار یکی بود افزایش روشنایی. "به عنوان یک ماده در واقع لامپ روشنایی شده اند وجود دارد برای بیش از یک هفته گفت:" شاپیرو. "این درست است که ما برگزار کردن با فشار دادن دکمه برای رفتن. فراتر از آن محل باشگاه وانجمن فضاهای به عنوان آنها در حال حاضر پیکربندی نمی خواهد اجازه می دهد تا برای یک تیم کامل به دلیل ویروس پروتکل."

خیلی از عملکرد مطلوب برای بازیکنان چسبیده است به یک روال داشتن توانایی برای آماده سازی و بازیابی با تمام امکانات موجود در-لیگ تسهیلات. این تقلید بازی یک چالش فوق العاده ای در درون یک جزئی-لیگ رد پای. پنبه حلاجی شده قفس نخبگان آموزش و وزن اتاق bullpens سرد و گرم وان دوش — آن را به انجام لیست. و زمینه خود را ،

"این است که زمینه خوبی نیست زمینه گفت:" شاپیرو. "اما از آن نبوده است در یک مدت زمان طولانی و ما در حال رفتن به آبکاری عمده-بازی های لیگ در آن است."

معایب گسترده ای هستند. هنوز هم وجود دارد برخی از مزایای. بسیاری از این جیز آمده اند از طریق بوفالو در راه خود را به نشان می دهد. آنها با آن آشنا.

"برای من این تقریبا همان" گفت: Guerrero که وجود دارد برای قطعات دو فصل است. "وجود دارد هیچ طرفداران به هر حال, بنابراین ما در حال رفتن به بازی بیس بال. من فکر می کنم از آن خواهد شد برای همه یکسان است."

این ضربه دوم را می بیند سود برای این تیم کوزه چون Sahlen زمینه ابعاد آن کمتر از یک home-run بهشت. "این یک میدان بزرگ من فکر می کنم بزرگتر از یک در تورنتو است. که برای رفتن به یک تفاوت برای ما تبادل."

با چند تا grizzled جانبازان در فهرست این عمدتا جوان جیز نیست تا کنون از خود جزئی-لیگ روز حمل خود کیف و سفرهای طولانی اتوبوس. که می توان آنها را در اين چمدان به بوفالو. و بوفالو کمتر از دو ساعت رانندگی از تورنتو باید مرز بلوک سهولت و کانادا مقامات دوباره امور, احتمالا اجازه می دهد تیم به بازی در Rogers Centre بعد در مرحله 60 بازی با حداکثر سرعت دویدن فصل است. و یا پس از فصل.

"ما گفت: از روز اول که چیزی که messaged به ما توسط دولت کانادا گفت:" شاپیرو. "اگر شرایط و اوضاع و احوال تغییر, ما می خواهم به دوباره ... ما باز به انجام آن است."

در حال حاضر, اما, بوفالو است در این زمینه خود را از رویاهای.

شاپیرو: "ما از طریق بسیاری بوده است اما ما استقبال که در آن ما هستند و سفری در پیش است. ما هیجان زده به افراشتن یک قهرمانی جام در هر کجا از آن است و آن را به بخشی از داستان ما."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب