پاتریک مک کورمیک: اعتراف نژادپرستی در کلیسای کاتولیک - Fri, 24 Jul 2020 PST

توسط Patrick T. McCormick, S. T. D. در تازه ترین ویدئوی منتشر شده به کارکنان خود دکتر راب McCann, مدیر عامل شر

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

توسط Patrick T. McCormick, S. T. D.

در تازه ترین ویدئوی منتشر شده به کارکنان خود دکتر راب McCann, مدیر عامل شرکت محلی کاتولیک های خیریه اذعان خود نژاد پرستی و نژاد پرستی رنگ خیریه کاتولیک و کلیسای کاتولیک. این اعتراف که زود رفت, ویروسی ایجاد یک طوفان فراخوانی عصبانی دفاعی و برخی کینه توز پاسخ از سفید کاتولیک ها و رهبران ظاهرا "roiled" توسط این اتهامات نژادپرستی نهادی. محلی اسقف کاتولیک است و ظاهرا به نام McCann بر روی فرش و تصمیم به کاهش و یا جایگزین کریسمس کاتولیک موسسات خیریه درخواست کمک برای سیاه و ماموریت های هند.

در قلب این شوکه و عصبانی است واکنش های شارژ که دکتر McCann است قیری همه کاتولیک ها و عزیزمان کلیسا با قلم مو نژادپرستی منجر به بسیاری از به اعتراض که نه آنها و نه خود کلیسا هستند نژادپرستانه و کاتولیک و کلیسای ما اغلب صحبت یا عمل علیه نژاد پرستی.

به رغم طوفانی پاسخ به دکتر McCann تصویری خود را سه برابر اعتراف شخصی و نژادپرستی نهادی است کاملا شبیه به اظهارات اسقف های کاتولیک ایالات متحده به خصوص دو رساالت شبانی در نژاد پرستی است که در آن اسقف بستری پایدار حضور نژادپرستی در آمریکا کلیسای کاتولیک خواست تا روحانیت کاتولیک و وضع مردم را به شرکت در یک سیستماتیک بررسی وجدان کشف و اعتراف هر دو شخصی و سازمانی نژاد پرستی در هر سطح از کلیسا ما, و دعوت اسقف در هر اسقف به شرکت در گوش دادن جلسات با کسانی که در عصر حضور نژادپرستی در کلیسا ما.

"برادران و خواهران ما" آمریکا اسقف های کاتولیک' 1979 نامه معنوی در نژادپرستی آغاز می شود با اعتراف که "نژاد پرستی بد است که تحمل در جامعه ما و در کلیسا ما. با وجود آشکار پیشرفت و حتی تغییرات قابل توجهی در دو دهه گذشته از نژاد پرستی باقی مانده است. در بخش بزرگی از آن است که تنها خارجی ظاهر آن تغییر کرده است." بعد اسقف زاری "چگونه بزرگ ... است که گناه از نژادپرستی که تضعیف کلیسا شاهد به عنوان نشانه جهانی از وحدت میان همه مردم! چگونه بزرگ رسوایی داده شده توسط نژادپرستانه کاتولیک را که بدن مسیح, کلیسا, نشانه ای از ظلم و ستم نژادی! در عین حال همه بیش از حد اغلب کلیسا در کشور ما شده است برای بسیاری از سفید به کلیسا' نژادپرستانه نهاد."

سپس در "باز قلب ما" آمریکا اسقف های کاتولیک' 2018 نامه معنوی در برابر نژادپرستی اسقف اعتراف "(t)او حقیقت این است که پسران و دختران از کلیسای کاتولیک شده اند همدستی در بد نژادپرستی ... ما نیز متوجه این راه است که نژاد پرستی به نفوذ زندگی از کلیسا و همچنان ادامه دارد به درجه ای حتی امروز ... اعمال نژادپرستی متعهد شده است توسط رهبران و اعضای کلیسای کاتولیک – توسط اسقف روحانیون مذهبی و عوام – و موسسات ... ما برای طلب بخشش از همه کسانی که صدمه شده اند توسط این گناهان مرتکب شده در گذشته یا در حال حاضر."

علاوه بر این در "برادران و خواهران ما" اسقف اصرار هر دو "متفکرين در نظر گرفتن شر از نژاد پرستی آن را به عنوان وجود دارد در کلیسای محلی" و "که در تمام سطوح کلیسای کاتولیک آن را بررسی کند وجدان" با توجه به نگرش ها و رفتارهای نژادپرستانه نسبت به همه مردم از رنگ. علاوه بر این در "باز قلب ما" اسقف تماس خود را بر روحانیت و عوام به "مبارزه با بد نژادپرستی با آموزش خود منعکس شخصی خود را در افکار و اعمال (و) گوش دادن به تجربه کسانی که آسیب دیده اند و نژادپرستی است."

شاید این مشکل با دکتر McCann سه گانه اعتراف شخصی و ساختاری نژاد پرستی است که بیش از حد بسیاری از کاتولیک ها شنیده نمی اعترافات خود اسقف در مورد نژادپرستی نهادی. شاید مشکل این است که این جرم سفید کاتولیک نیست آموزش داده شده است به بررسی شخصی خود و وجدان جمعی در مورد نژاد پرستی. شاید مشکل این است که خود ما کلیسای کاتولیک در اسپوکن گرفته است تا ایالات متحده اسقف های کاتولیک' تماس را نگه دارید گوش دادن جلسات با کسانی که در عصر ما نژاد پرستی. بسیاری شده اند به جرم آنچه دکتر McCann گفت: در ویدئویی خود را. اما شاید مشکل این است که چه شده است گفت: یا شنیده در این کلیسای کاتولیک محلی.

پاتریک مک کورمیک کاتولیک الهیات و استاد مطالعات مذهبی با درجه دکتری از میلادی دانشگاه پاپی در رم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب