100 سال پیش در اسپوکن: فرودگاه در حال حاضر به نام نمدی زمینه اعلام کرد طرح نصب چراغ های الکتریکی اجازه می دهد تا شب فرود - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

تحولات در دو هیجان انگیز فن آوری های مدرن حمل و نقل هوایی و رادیو در اخبار. این Parkwater شهرداری حمل و نقل هو

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

تحولات در دو هیجان انگیز فن آوری های مدرن حمل و نقل هوایی و رادیو در اخبار.

این Parkwater شهرداری حمل و نقل هوایی زمینه (در حال حاضر نمدی زمینه) اعلام کرد که به زودی خواهد بود الکتریکی روشن برای فعال کردن خلبانان به زمین با خیال راحت در شب.

"طرح ما این است که برای قرار دادن هشت طاق بر بالای آشیانه به سیل زمینه با نور گفت:" سر از ایالات متحده هواپیما Corp. "به پایان می رسد از زمین و در هر طرف وجود خواهد داشت چراغ های کاشته شده در زمین در چنین شیوه ای که آنها نمی خواهد مانع فرود. آنها را مستقیم به هوا. آنها را به دفاع از طرح در این زمینه است."

آنها می تواند توسط یک ژنراتور بنزینی که همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اجرای این شرکت ماشین آلات و دستگاه ها ، زمانی که فروشگاه به پایان رسید و کارگران می باید توانایی ایجاد هر گونه تعمیرات و ساخت کل دستگاه اگر آن است که مورد نظر."

در اخبار رادیو اسپوکن پیشاهنگی پسر بودند تنظیم برای خرید "میدان رادیویی" تجهیزات است که اجازه می دهد پیشاهنگی به "رهگیری پیام های بی سیم در حال حاضر در حال ارسال کردن به طور منظم از شهر نیویورک توسط ایستگاه های رادیویی." فرستنده بودند "جنگ خدمات اپراتورهای رادیویی که تا به حال آموخته تلگراف بدون سیم هنگامی که آنها پیشاهنگی پسر."

پیام های در حال ارسال را هر شب در 9 p. m. و نیروهای دیده بانی به عنوان دور به عنوان سواحل اقیانوس آرام قادر به آنها را دریافت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن