ملی فوتبال زنان لیگ مشورت بازیکنان با کودکان و نوجوانان در حال توسعه مسابقات

وقتی ملی فوتبال زنان لیگ به رسم آن دوره برای فصل تابستان مسابقات رسیده است به یک گروه را انتخاب کنید: مادران.و

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

وقتی ملی فوتبال زنان لیگ به رسم آن دوره برای فصل تابستان مسابقات رسیده است به یک گروه را انتخاب کنید: مادران.

وجود دارد فقط تعداد انگشت شماری از مادران که بازی در NWSL. اما با لیگ درخواست بازیکنان برای سفر به ایالت یوتا و منزوی برای بیش از یک ماه بچه' صدای بسیار مهم است.

را کارولینای شمالی شجاعت به جلو جسیکا مک دونالد که پسر ارمیا هشت است. او صحبت کرد تا زمانی که لیگ جدید کمیسر لیزا بیرد کردم مادرم در یک تماس تلفنی به بحث در مورد مسابقات.

"من بالا بردن دست من بلافاصله و گفتم:" خوب اولین و مهمترین من نمی تواند زندگی می کنند در یک هتل برای یک ماه با هشت سال!' هیچ با تشکر از شما" مک دونالد گفت:. "او پرش کردن دیوارها."

مادرم مطمئن ساخته شده است که مراقبان برای کودکان خود اجازه داده می شود به همراه دارند. مک دونالد که باید اعضای خانواده با او گفت: او خوشحال لیگ زمان به آدرس نگرانی خود را و کسانی که از پدر و مادر دیگر.

"به آنها پاسخ داده و یا اگر آنها ندارد پاسخ به برخی از سوالات آنها قادر به بازگشت به ایالات متحده بلافاصله. به طوری که نوع سرد" مک دونالد گفت. "آنها به کار گرفته شده در آن واقعا خوب است و آنها بوده است فقط بسیار مفید به طور کلی با کل این فرایند است."

امی رودریگز که نقش یوتا سلطنتی دارای دو بچه است.

"من فکر می کنم که آنچه را تسکین می دهد که نگرانی این است که اعتماد به نفس ما کارکنان پزشکی و اعتماد به نفس من در آنها یوتا به NWSL بازیکنان' association, ما همه را در یک مقدار زیادی از تلاش برای ایجاد یک طرح واقعا خوب است برای پرداختن به نگرانی و امیدوارم مقابله با آنها" او گفت:.

این NWSL برنامه ریزی شده است برای اولین بار در ایالات متحده طرفدار تیم لیگ به بازگشت به بازی در طول coronavirus بیماری همه گیر. آن ماه مسابقات برگزار خواهد شد در منطقه سالت لیک سیتی شروع ژوئن 27 با طرفداران در حضور.

لیگ نه تیم بازی خواهد کرد چهار دور مقدماتی بازی های هشت تیم پیشبرد به مرحله یک چهارم نهایی. درب بازکن و مسابقه نهایی در جولای 26 مجموعه به پخش در سراسر کشور در CBS لیگ جدید پخش شریک است.

بازیکنان خواهد بود منزوی در امکانات استفاده شده توسط NWSL را یوتا سلطنتی و لیگ برتر فوتبال باشگاه رئال سالت لیک از جمله یک ورزشگاه و چندین آموزش در زمینه های. لیگ 230 بازیکنان و کارکنان پشتیبانی خواهد شد قرار دارد یا در خوابگاه و یا در یک هتل.

15-پزشک پنل کمک به توسعه یک تست ایمنی و پروتکل. لیگ مشورت NWSL بازیکنان, اتحادیه اروپا, ایالات متحده, فوتبال, و تیم ملی را بازیکنان ارتباط قبل از رفتن به جلو.

و لیگ بررسی در با مادرم.

"این چیزی است که بسیار نزدیک به قلب من. زمانی که ما خواسته بازیکنان به ویژه مادران آمده برای یک ماه به یوتا, من می دانم آنچه آن را مانند به خاطر من مدتی دور از بچه ها برای هفته ها در بازی های المپیک گفت:" بیرد سابق افسر ارشد بازاریابی برای ایالات متحده در المپیک کمیته. "بنابراین آنچه که من می توانم به شما بگویم در حال حاضر این است که ما در حال کار برای توسعه راه حل های خاص برای آنها. من قبلا در یک تماس با مادرم تا کنون. ما قصد داریم بیشتر به عنوان ما واقعا منظور توسعه یک طرح است که به آنها کمک می کند."

مک دونالد و رودریگز برنامه ریزی برای بازی در این مسابقات است. مادران دیگر در NWSL شامل سیدنی Leroux که فرزند دوم خود را در ماه ژوئن گذشته و شیکاگو سارا گوردون.

این اتحادیه ساخته شده مطمئن شوید که لیگ را بازیکنان پرداخت می شود و بیمه شده برای فصل — حتی اگر آنها را انتخاب کنید به بازی در این مسابقات از نگرانی های ایمنی و بهداشت.

"اگر بازیکنان احساس به عنوان اینکه آنها ناامن هستند و یا ناراحت کننده این است که چیزی که ما در مورد نیاز یا موظف به شرکت در. بنابراین برای بازیکنان که از نگرانی هایی است که نمی پرداخت و یا نیاز دارد که برآورده نشده من خوشحال هستم که در این نقطه از زمان آنها می توانید انتخاب کردن" رودریگز گفت. "در پایان روز, من فقط می خواهم همه امن و راحت و خوشحال است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مک دونالد گفت: یکی از ارمیا اولین سوال وقتی که او گفت که او در مورد این مسابقات این بود: "آیا coronavirus جلوگیری از در حال حاضر؟"

"من گفتم: نه لزوما اما ما در حال رفتن به بسیار مراقب باشید. من تا به حال در مورد پزشکان وجود دارد و چیزهایی مانند آن به وضوح به او احساس راحت تر" مک دونالد گفت. "اما او به طور کلی بسیار هیجان زده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب