محلی حکم: Trisha Pritikin می گوید داستان از هانفورد 'downwinders' - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

متولد در ریچلند وکیل فعال و در حال حاضر نویسنده Trisha Pritikin صرف او در اولین سال زندگی در سایه هسته ای هانف

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

متولد در ریچلند وکیل فعال و در حال حاضر نویسنده Trisha Pritikin صرف او در اولین سال زندگی در سایه هسته ای هانفورد رزرو. قبل از Pritikin تولد هر دو از پدر و مادر خود را مشغول به کار در سایت – پدر او به عنوان یک مهندس و مادرش در یک منشیگری ظرفیت تا پس از مرگ زودرس اولین فرزند خود را, پزشکان توصیه مادرش به دنبال کار در جای دیگر در هر بارداری جدید.

از Richland, Pritikin پدر نقل مکان خانواده برای اولین بار به سن خوزه کالیفرنیا و سپس به اسپانیا به او منتقل مختلف تاسیسات هسته ای کمک به ساخت راکتور.

در حدود سن 18 سالگی پس از شروع به نمایشگاه یک لیست از مسائل مربوط به سلامت است که تنها کشیدن به زندگی خود رفت و در, Pritikin نقل مکان به ایالات متحده آمریکا از اسپانیا به دنبال مراقبت های پزشکی. او رفت و به اسپوکن به زندگی با مادر بزرگ او Neta Lohnes Frazier نویسنده چندین کتاب از جمله "Stout دل هفت" "توپ سحر و جادو" و "کمی Rhody" که Pritikin یاد بیشتر از روی علاقه.

"من استفاده می شود به رفتن با او به نویسندگان جلسات وقتی که من کوچک بود," او گفت:. این تجربیات به حال تاثیر بر او با وجود موضوعات مختلف او را بر روی جلد خود کار می کنند. او به خاطر یک دیوار در مادر بزرگ او نوشتن اتاق پوشش داده شده به طور کامل توسط استوری بورد و یادداشت ها. "شما می توانید ببینید عمل پیشرفت از چپ به راست ... او واقعا یک نویسنده خوب من امیدوارم که من به ارث برده برخی از ژن های خود را."

"این هانفورد شاکیان: صدای از مبارزه برای اتمی عدالت" است Pritikin اول کتاب. به عنوان یک وکیل در کالیفرنیا جایی که او در حال حاضر زندگی قبلی خود نوشتن کار شده است تا حد زیادی قانونی اما او نیز نوشته شده است مقالات و نظرات و سرمقاله در هانفورد و در طول کارشناسی سال در دانشگاه واشنگتن, او تا به حال چند شعر منتشر شده است.

برای چندین دهه در حال حاضر, Pritikin واقعی شور شده و گفتن داستان او و دیگر هانفورد "downwinders" مردم زندگی می کردند که در این مسیر از زباله های رادیو اکتیو ذرات بادی از راکتور در هانفورد قبل از آن را به جای دیگری منتقل شد در سال 1987. با وجود غیر طبیعی میزان سرطان و بیماری های دیگر در downwind مناطق تعداد downwinder موارد به نتیجه در هر دولت جبران است هنوز هم کم است.

"Spokane شد بخش عظیمی از هانفورد داستان" Pritikin گفت: مرجع سابق سخنگوی-نقد و بررسی خبرنگار کارن Dorn استیل که با بازی در نقش سرب در گفتن داستان هانفورد و کشاورزان "زندگی با ترس" در اطراف آن است.

Pritikin و همکار هانفورد downwinders سپس برای امیدوار کنگره جلسات مشابه به کسانی اعطا شده به downwinders از نوادا آزمایش هسته ای سایت. اما زمان تاریخی انفجار در چرنوبیل, Pritikin معتقد است تبدیل ملی توجه به بیرون و به دور از هانفورد. "وجود دارد رفت و یک فرصت بزرگ برای downwinders که ما می اید حال اگر ما بدست می خواهم کنگره جلسات مانند نوادا سایت آزمون downwinders," Pritikin گفت.

به یک معنا او شمارش خودش را به عنوان یکی از آنهایی که خوش شانس; او قرار گرفتن در معرض سطوح ثابت به اندازه کافی بالا است که او واجد شرایط برای دولت جبران خسارت. اما در سال 2015 زمانی که آخرین downwinder شهرک رفت و ترک بسیاری از احساس بی سابقه هنوز, Pritikin منتقل شد به "مبارزه با عقب."

"پس از 25 سال از دادخواهی تنها سه downwinders به اشتراک گذاشته بود داستان خود را علنا در مقابل هیئت منصفه از همسالان خود" Pritikin گفت. وجود نزدیک به 5000 شاکیان در هانفورد مورد. "من می دانستم که زمانی که دادخواهی و حل و فصل (آن سال) این داستان قرار بود به نابودی اگر من کاری انجام دهد."

Pritikin رسیده به شاکیان' مشاور – کیر Eymann از Eymann, آلیسون جونز در اسپوکن و تام Foulds در سیاتل. دو وکیل ایمیل مشتریان خود درخواست اگر آنها موافق به اشتراک گذاشتن داستان خود را. بیست و سه پاسخ داد. و با استفاده از وجوه او دریافت کرد و از او در مورد حل و فصل Pritikin قادر به سفر به مصاحبه تقریبا تمام آنها در فرد است.

در سراسر کتاب, Pritikin intersperses داستان های او افراد, از جمله خودش مربوطه را با بافت تاریخی. "این برای من مهم است به حداکثر اعتبار به داستان های مردم به دلیل downwinders اغلب رد" او گفت:.

"این هانفورد شاکیان" است که نتیجه آن مصاحبه ها و سال ها از پژوهش های اضافی Pritikin متعهد به اثبات همکار downwinders ادعای فراتر از آنچه که او معتقد است به یک شک معقول.

داستان هانفورد نیست شروع با یک فاجعه انفجار, آیا به عنوان چرنوبیل اما انشعابات آزمایش است که اتفاق افتاده است وجود دارد, Pritikin می نویسد: در حال احساس downwinders به این روز است.

به مشتاق نویسندگان Pritikin ارائه می دهد توصیه های زیر:

"من احساس می کنم بیمار مقدار زیادی از روز با توجه به سلامت اثرات هانفورد. آن را فقط به این دلیل من تا محور این موضوع است که من قادر به دریافت چیزی در خارج وجود دارد. بنابراین نوشتن در مورد آنچه شما می دانید و آنچه که شما در مورد پرشور. اگر شما علاقه مند در موضوع تبدیل به چیزی است که شما علاقه مند هستید از آنجا که اگر شما اشتیاق برای موضوع خود – اگر قلب خود را که در آن شما خواهد شد قرار دادن انرژی به تحقیق و نوشتن با دقت و مستند سازی آن."

خاله مجازی رویداد

در روز شنبه, مارس 14 Auntie کتابفروشی میزبان یک رویداد آنلاین با "روح من با شادی پر" نویسنده کارن Treiger. این کتاب تحت داستان Treiger را در قوانین " سفر از طریق لهستان پس از جنگ جهانی دوم پدر او در فرار از تربلینکا یکی از مرگبارترین اردوگاه های کار اجباری نازی ها اشغال شده لهستان است. برای اطلاعات بیشتر auntiesbooks.com/event و یا چک کردن این کتابفروشی را در Facebook صفحه و رویدادهای تقویم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب