کانادا دانشگاه بازیکنان فوتبال' مشاغل کوتاه با عصر قانون همه گیر

ده ها تن از کانادا بازیکنان فوتبال در رویای انتقال به Vanier جام در پنجمین و سال آخر دانشگاه واجد شرایط باید ب

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

ده ها تن از کانادا بازیکنان فوتبال در رویای انتقال به Vanier جام در پنجمین و سال آخر دانشگاه واجد شرایط باید به حال کسانی که امیدوار است نقش برآب.

لغو 2020 ملی فوتبال قهرمانی بازی به دلیل COVID-19 و U ورزشی نه تغییر سن-واجد شرایط بودن قانون تسریع آهنگ قو از حدود 300 بازیکنان فوتبال.

U ورزشی گفت: دانشجو-ورزشکاران که در مسابقات قهرمانی لغو در 2020-21 به دلیل همه گیر نمی خواهد از دست دادن یک سال از واجد شرایط بودن.

اما بازیکنان فوتبال هفت سال پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان خود را برای تکمیل پنج سال واجد شرایط بودن. بسیاری از بازی تاریخ فوتبال قبل از ورود به دانشگاه رتبه.

تنها تو ورزش ورزش با محدودیت سنی فوتبال است.

دانشگاه کلگری کارفرمایی Josiah جوزف دفاع از Vanier قهرمان جام دایناسور است که در میان کسانی که در یک حکومت طراحی شده برای محدود کردن سن بازیکنان در کانادا دانشگاه فوتبال به زیر 25.

بازیکنان که به نوبه خود 25 قبل از سپتامبر. 1 سن از دانشگاه فوتبال است. جوزف 25 سالگی در جولای 10, 2021.

حدود 300 بازیکنان از 2,335 خواهد بود به طور مشابه تحت تاثیر قرار در سال 2021 با توجه به U ورزش است.

یوسف امیدوار U ورزشی را یک استثنا برای بازیکنان او را دوست دارم.

"همه آنها باید انجام دهید این است که اصلاح این قانون و فشار آن را به شاید ژانویه برای اولین بار با توجه به شرایط شدید," او گفت: کانادا ،

"آن را مخرب وجود دارد که بسیاری از بازیکنان در موقعیت من."

U ورزشی به تصویب رسید یک فوتبال عصر درپوش برای جلوگیری از شکاف بزرگ در جسمی بلوغ و تجربه بین بازیکنان در برخورد و همچنین برای ایجاد اتاق در فهرست اسامی برای بازیکنان جوان تر با توجه به U ورزش مدیر عامل موقت و سفید.

"من واقعا درک ناامیدی از بازیکنان که این تاثیر می گذارد گفت:" که بیش برای رفتگان مدیر عامل گراهام براون در ماه گذشته.

"ما مشاوره حقوقی که ما دریافت کرده بود بسیار محکم. اگر ما بر این باورند که سن کلاه باید 25 برای سلامت و ایمنی ورزشکاران پس ما نباید تحت هیچ شرایطی تغییر است.

"دلایل داشتن که سن کلاه تغییر نکرده حتی اگر ما تا به حال این فاجعه از COVID."

یوسف استدلال وجود ندارد فیزیکی و یا تجربه تفاوت بین یک بازیکن تبدیل می شود که در 25 ماه مارس و یک تبدیل می شود که در 25 اکتبر.

"در حال حاضر وجود دارد 25 ساله بازی کردن در لیگ, پس چه تفاوت از چند ماه؟" "هیچ کدام وجود دارد."

U ورزشی لغو 2020 Vanier جام حذفی و دو کاسه بازی — میچل و Uteck — که در خدمت به عنوان نیمه نهایی متوقف نمی شود, همایش از بازی فوتبال در پاییز.

اما غرب کانادا Ontario دو و میدانی دانشگاه و اطلس دانشگاه ورزش در حال حاضر اعلام شده وجود دارد نمی توان فوتبال در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این du Réseau, ورزش, étudiant du Québec است هنوز هم در فوتبال در حال اجرا در این پاییز.

دانشگاه Bisons سر مربی برایان dobie شرکت امتیاز پنجم-سال بازیکنان تنها کسانی نیستند که نهفته است.

هر زمان دانشگاه بازیکن فوتبال که تولد می افتد قبل از سپتامبر. 1 آیا از دست دادن یک سال از فوتبال واجد شرایط بودن به دلیل ترکیبی از این بیماری همه گیر و زمان حکومت.

"آنچه که در مورد بچه ای که تا به حال دو سال به سمت چپ و او فقط یک نقطه شروع? در حال حاضر جانی دارای یک سال باقی مانده است. آنچه در مورد بیلی که به مدت سه سال به سمت چپ و در حال حاضر دارای دو سال باقی مانده است؟" Dobie شرکت پرسید.

"اگر شما یک بچه در برنامه شما که منفی تحت تاثیر این به عنوان یک مربی شما باید خشم. هر بچه باید تعداد فقط همین و شما باید خشم."

از دست دادن یک سال از فوتبال واجد شرایط بودن نیز به معنی از دست دادن یک سال از کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای پرداخت هزینه های مدرسه dobie شرکت اضافه شده است.

"واقعیت این است که سن کلاه 25 و آن را 26 و در جایی که شما رسم خط سفید" گفت.

"اگر فوتبال موسسات مایل به دوباره آدرس سن کلاه به 26 یا هیچ سن کلاه, که تا به نهادهای عضو. وجود یک فرایند به انجام این کار است.

"تصویر بزرگ در اینجا وجود دارد یک دلیل بسیار خوبی قرار میدهیم سن کلاه در. ما اعضای هیأت مدیره با حمایت حقوقی نظر گفت: "آیا آن حرکت می کند.'"

یوسف نمی خرید که منطق.

"به نظر نمی رسد مانند آن را منعکس کننده منافع بسیاری از مربیان و بازیکنان که تو فوتبال ورزشی است که آن را با موفقیت بچه ها که در حال رفتن به آنجا به مدت پنج سال است که در حال رفتن به تحصیلات تکمیلی که در حال رفتن به افتخار فارغ التحصیلان," او گفت:.

"این چیزی است که باعث می شود تا فوتبال دانشگاه در کانادا است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن