بتل دانش آموزان کمک به ایجاد لبخند برای کودکان و نوجوانان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

یک لبخند است که بیش از یک ژست. آن را ایجاد یک محیط استقبال.در زمانی که ماسک ها پوشش کسانی که, گرم, لبخند, مت B

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

یک لبخند است که بیش از یک ژست. آن را ایجاد یک محیط استقبال.

در زمانی که ماسک ها پوشش کسانی که, گرم, لبخند, مت Bonvino می خواستم برای انجام کاری به روشن خلق و خوی.

یک فارغ التحصیل ارشد در بتل دانشگاه Bonvino و 12 شاگردی تصمیم به طراحی و چاپ و اهدای ماسک های دست ساز با طرح نشاط به بیماران در بیمارستان کودکان در مینیاپولیس.

برای Bonvino او به بازگشت به بیمارستان او آشنا است. در سال 2007 او سپس در کلاس هشتم, ماه را صرف مبارزه جدی بیماری گوارشی در بیمارستان کودکان. در حال حاضر او قصد دارد تا به بچه ها امید وجود دارد در طول زمان است که می تواند فوق العاده ترسناک.

در طول بتل از بهار در اواسط ماه مارس به عنوان COVID-19 همه گیر شروع به راه خود را به کشورهای او احساس درماندگی. Bonvino پدر صاحب یک شرکت در ادینا به نام Gemini ورزشی می پوشند, که با چاپ طرح های ورزشی.

ناگهان یک ایده آمد. او می تواند ماسک و ارائه به کودکان در بیمارستان.

"من فکر کردم این امر می تواند یک راه خوب برای به عقب" Bonvino گفت.

ایجاد ماسک

Bonvino ایده در نهایت سفر به کن Steinbach استاد مجسمه سازی خود را در کلاس بتل واقع در آردن هیلز. Steinbach و Bonvino صحبت این ایده و در نهایت آن را به ارمغان آورد تا به کلاس به عنوان یک پتانسیل گروه پروژه.

همه آنها در.

"آنها می خواستند به بخشی از راه حل" مورگان گفت.

دانش آموزان را ایجاد تصاویر و قرار دادن آنها در یک پوشه Google Drive. برای هر طراحی آنها فکر می کنم: چه لبخند به چهره بچه?

"بسیاری از آنچه ما ایجاد شده است این است که به بچه ها لبخند" گفت: Jacott ارشد در بتل تحصیل در رشته طراحی گرافیک.

انواع ماسک طرح های ایجاد شده توسط دانش آموزان در بتل دانشگاه گذاشته در یک استودیو جدول. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از خواهد Jacott)

برخی از این طرح ها عبارتند از میوه ها مثل موز و یا گریپ فروت وجود دارد سگ و گربه; یخ sundaes کرم; الگوهای غریب و حتی انسان لبخند می زند. همچنین شامل امضای دانش آموز که تصویر ایجاد شده است.

"ما می خواهیم به نشان می دهد آن چیزی است که شخصا ساخته" Bonvino گفت. "ما آنها را با بچه ها در ذهن."

Gemini دنده های ورزشی اجازه Bonvino و Jacott استفاده از امکانات خود را در روزهای شنبه به چاپ طرح بر روی پارچه مورد استفاده برای ماسک. Bonvino می گوید که آنها پس از آن کاشته شده در خانه با کمک برخی از کارکنان در برج جوزا ورزشی است.

تا کنون آنها را چاپ 150 ماسک و تحویل اولین 100 به کودکان در روز چهارشنبه.

چگونه جامعه می تواند کمک به

ماسک رایگان نیست به.

Bonvino گفت که آنها با استفاده از استودیو پول اختصاص داده شده به مجسمه سازی کلاس به جلد اول 100 ماسک, اما نیاز بیشتر به طور مستمر افزایش تولید ماسک.

آن را در حال حاضر در اطراف هزینه $6 برای ساختن یک ماسک.

وجود دارد یک کمک مالی سایت در بتل وب سایت که در آن مردم می تواند یک هدیه به ماسک ابتکار.

به عنوان سال تحصیلی نزدیک نتیجه آن Bonvino و Jacott باید اهداف برای حفظ ساخت ماسک در طول تابستان است. آنها نمی دانند چه شکل آن را به طور بالقوه یک نمای آنلاین اما همه می دانند که وجود دارد بیشتر کودکان و نوجوانان که آیا استفاده از ماسک.

"برای من, من احساس می کنم ما در برابر نامرئی دشمن" Jacott گفت. "این به من می دهد یک احساس است که من انجام کاری درباره آن."

برای Bonvino او انجام نمی دهد و این برای اعتبار شخصی. "این واقعا پروژه من ... من می خواهم آن را به یک جامعه نامزدی, پروژه," او گفت:.

"اگر آن را می توانید یک لبخند به چهره بچه, سپس کار ما انجام شده است."


چگونه به

کسانی که مایل به کمک به ماسک برنامه می توانید به https://www.bethel.edu/giving/give-online/ و نوشتن "ماسک پروژه" در "نظرات اضافی" درست است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن