روزانه حواس پرتی: کشف برخی از شهرهای دوقلو معماری

اگر شما خسته از تماشای تمام کسانی که تلویزیون صفحه قبل نشان می دهد شما می توانید یادگیری در مورد زندگی واقعی م

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

اگر شما خسته از تماشای تمام کسانی که تلویزیون صفحه قبل نشان می دهد شما می توانید یادگیری در مورد زندگی واقعی معماری با چهار کتاب به تازگی افتخار با Gebhard جایزه سالانه خود در به رسمیت شناختن مینه سوتا معماری تاریخچه تحقیقات ارائه شده توسط مینه سوتا فصل از جامعه معماری مورخان.

در "اما F. Brunson: اولین زن ثبت نام به عنوان یک معمار در مینه سوتا" دایان ماهی قزل آلا-Oertel می گوید داستان از یک معمار که در سمت چپ علامت خود را در بسیاری از خیابان های محله از سال 1924 تا سال 1940. از 20 خانه او طراحی شده اند اما یکی است که هنوز تحت اشغال است. او در مقاله منتشر شده در سال 2017 در شهرستان رمزی مجله تاریخ است.

"شهر رویاها" کتاب های لری Millett از دانشگاه مینه سوتا مطبوعات در مورد جزئیات از ساخت و تخریب از شهری ساختمان در مینیاپولیس که Millett مشخص به عنوان "شاید بیشتر غیر قابل توجیه قانون مدنی خرابکاری در تاریخ مینیاپولیس."

تپه در یک شهر کوچک در انتهای جنوبی Anoka county, تمرکز "تریلر پارک که شد شهر" توسط ادوارد Krakhmalnikov منتشر شده در مینه سوتا تاریخچه مجله در سال 2018 است. "امروز 250 خانه های تلفن همراه در تپه یادآور یک آمریکایی ساخته شده است محیط زیست که میراث در خطر است یک داستان است که در بهترین حالت تنها شده است به طور متناوب مورد بررسی قرار" نویسنده می نویسد.

چگونه سمت شرق آزادی کتابخانه بدل از یک محله کتابخانه به یک مخزن از نیروی کار آمریکایی های آفریقایی تبار و تاریخ مهاجرت است گفت: "بازسازی مردم کتابخانه" کتاب های گرگ Gaut منتشر شده توسط ESFL. بیش از یک روایت در مورد معماری یک کتابخانه کارنگی آن را نیز یک پرایمر در St. Paul تاریخ مهاجرت پس زمینه در کتابخانه های عمومی در مینه سوتا و یک داستان از مشارکت اجتماعی و انسجام.

این 12th Gebhard جوایز به افتخار اواخر دیوید استنلی Gebhard برجسته مینه سوتا به دنیا آمد مورخ معماری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن