سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را به هنرمندان K-pop و طرفداران - Wed, 24 Jun 2020 PST

اگر شما اتفاق می افتد به در میان تعداد بی شماری از افرادی که رد K-pop به عنوان بی روح, saccharine و محتوا رایگ

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

اگر شما اتفاق می افتد به در میان تعداد بی شماری از افرادی که رد K-pop به عنوان بی روح, saccharine و محتوا رایگان, یک کره ای رقص-موسیقی پاسخ به ژاپن سلام زن سبک و جلف شما ممکن است بخواهید به تجدید نظر.

بیش از چند هفته گذشته طرفداران K-pop منجر شده اند موسیقی جهان-کمپین موثر از طرف سیاه زندگی مهم جنبش است. در حالی که هکرهای ناشناس که خود را "ما لژیون" به رخ کشیدن طرفداران K-pop باید اعداد را به آن را اثبات کند.

با دهها هزار نفر از حساب های توییتر در نوک انگشتان خود آنها ارسال می شود هیچ کمتر از 6 میلیارد توییتهایی سال گذشته است. به عنوان Esquire magazine اشاره کرد که تقریبا "3 درصد از تمام توییت های ارسال شده توسط هر کس در جهان است."

اما با قدرت های بزرگ می آید مسئولیت بزرگ و خیلی به غم وغصه از پل منکران طرفداران K-pop به کار گرفته اند بسیار زیادی می بینم. در اینجا چند نکات برجسته:

طرفداران K-pop ربوده اند راست هشتگهای مانند #whitelivesmatter, #whiteoutwednesday و #maga با یک جریان بی پایان از K-pop ویدئوها به طور موثر ارائه آنها را بی فایده برای reactionaries که تکیه بر آنها.

طرفداران K-pop تعطیل اداره پلیس دالاس را iWatchDallas برنامه که طراحی شده است برای ساکنان به استفاده از به عنوان یک "پورتال برای ویدئوها از ناآرامی های مدنی." وقتی Grand Rapids,' اداره پلیس منتشر شده خود را برادر بزرگ نرم افزار K-pop fan @ngelwy صدا زنگ:

"شما می دانید مته! ارسال در تمام FANCAMS!!! سقوط این سایت!!! آنها را به آن را به پایین!!! محافظت از معترضین!!!"

طرفداران K-pop حتی از بین برد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آنلاین کارت تولد. (ناعادلانه!)

آن بهتر می شود. از چند هفته پیش و پس از K-pop idols BTS اهدا $1 میلیون به زندگی ماده طرفداران خود را سازماندهی یک کمپین جمع آوری کمک مالی است که با استفاده از هشتگهای #matchamillion و #matchthemillion مطرح شده اضافه شده 1 میلیون دلار در کمتر از یک روز.

"فقط مانند BTS" آنها در توئیتر خود نوشت: "ما قادر به اهدای 1M دلار برای کمک به صندوق: کمک مالی برای کسانی که بازداشت برای اعتراض به خشونت پلیس, سیاه, رهبری, حمایت orgs مبارزه با سیستمیک بی عدالتی حمایت از سلامت جسمی و روانی از جامعه است."

بنابراین ممکن است وجود دارد بیشتر به K-pop از آن قنادی ترکیبی از طراحی EDM, hip-hop و bubblegum پاپ ؟ مسلم است که با رفتن به اشتباه BTS و Blackpink برای باب دیلن و دشمن.

اما گام فراتر از مرزهای زبانی و فرهنگی, و شما ممکن است تعجب آنچه شما را پیدا خواهد کرد. در نظر بگیرید مثلا رهبر گروه BTS RM همکاری با نیجریه رپ آمریکایی Wale در سال 2017 را "تغییر دهید."

این آمار تنها شامل شعر در مورد مصرف آشکار سایبر قلدری و دهها. "در امریکا, آنها خود را در موقعیت و ما باید خودمان در سئول" RM گفت وگ نوجوان در آن زمان است.

"مشکلات در همه جا و آهنگ مثل یک نماز برای تغییر. او [Wale] مذاکرات در مورد پلیس و مشکلات او مواجه شده است و از آنجا که او یک کودک بود. برای من صحبت در مورد کره, مشکلات من و در مورد کسانی که در توییتر که از کشتن مردم توسط صفحه کلید."

RM را bandmate Suga که Agust D, تک پروژه عرضه در شماره 9 در بیلبورد رپ آلبوم نمودار این ماه تکرار RM نظرات در یک BTS در کنفرانس خبری بعد از همان سال. "آن نیست BTS, آلبوم," او گفت: "اگر وجود ندارد یک مسیر انتقاد جامعه است."

که سه سال پیش که در جهان از پاپ است که بخشی بهتر از یک عمر. بنابراین در این نقطه وجود دارد هیچ گفتن چه روند امروز طرفداران K-pop ممکن است پس از سه سال از هم اکنون.

و در یک بزرگتر حس می کند که واقعا مهم نیست چرا که این فعالان آنلاین در حال رفتن به دور در هر زمان به زودی. آنها در حال حاضر ثابت شده است که آنها باهوشتر تر و کاردان تر از همتایان خود در سمت راست.

آنها نشان داده اند تا نفاق از یک فرهنگ است که بیشتر علاقه مند به موجب سیگنالینگ از تغییر معنی دار. و آن را دوست دارم یا نه, آنها legion.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن