گرفتن در ورزش: همانطور که ما قبلا پیشنهاد به ماه ژوئن ما نگاه به جلو به جولای و فراتر از آن از جمله امیدوارم بازگشت کالج ورزشی - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • خداحافظ ماه ژوئن است. و یا آن را خوب است رهایی? هر آنچه. ماه در آخرین روز از امروز. ما فقط می

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

گرفتن در ورزش • خداحافظ ماه ژوئن است. و یا آن را خوب است رهایی? هر آنچه. ماه در آخرین روز از امروز. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم ژوئیه بهتر است.

•••••••

• ما در اینجا به همه امید کاذب. که نه کار ما. اما ما باید یک ایده همه چیز ممکن است کمی روشن تر جولای 31 از آنها در ژوئن 30. به همین دلیل است که شما ممکن است به درستی بپرسید. عمدتا به دلیل از دو چیز است: مردم را عاقل; و اگر آنها نمی, حداقل وجود دارد بیشتر و بیشتر سخت گیرانه قوانین در جای خود به آنها را. هر کس می خواهد برای دیدن ورزش بازگشت درسته ؟

شوخی کردم. ورزشی پیچ هستند. درست مثل آن دسته از ما که لذت بردن از یک کمی بیشتر در خارج از خانه در زمان.

این شماره ها همه در خارج وجود دارد برای همه برای دیدن به صورت محلی و از سراسر کشور و جهان است. این روند خوب نیست. بدون نیاز به تکرار مکررات آنها. و طرفداران نگرش نیز در دسترس بود perused. ورزشی و یا گرفتن مردمی به استادیوم برای تماشای آنها را به زندگی آسان نخواهد بود.

اما شواهد فرعی که ممکن است سخت ترین برای غلبه بر, به خصوص برای کالج. زمانی که در دانشگاه استنفورد – یکی از کشور گران تر موسسات – اعلام برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده است که نور در دانشگاه, دانش آموزان, آن را می سازد یک تعجب می کنم اگر هر گونه عمده کالج و یا دانشگاه قادر خواهد بود برای دریافت از طریق 2020-21 سال تحصیلی بدون عمده شیوع و بسته شدن. بدون یک واکسن ،

و فراموش نکنید که هیچ دانشجویان هیچ ورزشی. این که ساده است.

اگر شما در زندگی هدف این است که برای پخش در فرد هر کس در حال رفتن به بازی کارفرمایی برای خانمها بالغ پرتاب بازی برنده زمین نشستن کامل هواپیما اعتصاب در برابر اورگن در ماه نوامبر آن را ممکن است کمک کند که هدف – رویا ؟ – اگر شما به پوشیدن یک ماسک در همه جا. پس از همه کسانی از ما که واقعا فقط می خواهید برای دیدن عقرب در حال انجام آن است. ما خیلی دوست دارم به یک کمک کوچک.

• من دوستان خوب است که یک USC فصل بسکتبال-بلیط دارنده. بله او که یک پسر جنوب کالیفرنیا suckered به خرید فصل بسکتبال بلیط. به هر حال او پیامک من در اوایل این سال بود که آن را نازل شرقی واشنگتن خواهد بازی تروجان ها در پرتال تخصصی اولی. او احساس می کند یک اتصال به منطقه ما از طریق دوست مادام العمر خود را.

در حال حاضر می آید اخبار Gonzaga و USC در حال رفتن به ملاقات در پورتلند بخشی از فیل نایت دعوتی. اگر این طبیعی بود بار دو نفر از ما احتمالا در حال حاضر برنامه ای برای دیدار در رز شهرستان برای مسابقه و دعوت از کون, حیاتی به ما بپیوندید.

افسوس که به نظر نمی رسد ممکن است. اما من مطمئن هستم دوست من کنت خواهد بود در خانه نشسته و ریشه خود را برای تروجان ها در حالی که من نشسته در اتاق نشیمن من ریشه و جالب در پخش پس من تلویزیون ستون است که به خوبی به عنوان خوانده شده. شاید حتی حیاتی خواهد بود انجام تجزیه و تحلیل.

•••

Gonzaga: البته جیم Meehan یک داستان در Zags پر کردن خود را nonconference برنامه. که کار خود را و او آن را به خوبی. ... لری ویر مذاکرات در مورد بسیاری از رشته های ورزشی و مدارس. که کار خود را و او آن را به خوبی. دیروز او با جاستین نی در مورد Gonzaga پرتال تخصصی اولی. این بخشی از آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... در جای دیگر در WCC یک بار دیگر ما می توانید نگاه کنید که چگونه BYU است بازسازی شده فهرست خود را از طریق سحر و جادو از نقل و انتقالات. به نظر می رسد در این مسیر بسیاری از مدارس در حال دنبال کردن این روز است.

WSU: یک مربی جدید به معنی در برخی موارد جدید شانس. مانند دانیل Isom است. مایک صافی رد سابق استارت از تیم سال گذشته است. اما صافی است در استارکویل, نیک Rolovich سر مربی و تئو Lawson تایید می کند که Isom است در بازگشت به فهرست. Isom چالش برانگیز خواهد بود برای یک شروع دفاعی پشت نقطه در هر زمان که تمرین آغاز می شود. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, واشنگتن, استخدام در اخبار چه با Huskies از دریافت تعهد دیروز از یک منبع. ... ایالتی اورگان اعلام آن به طور کلی تعداد COVID موارد در میان ورزشکاران بر خلاف اورگان و یا به عنوان ما درک می کنیم آن واشنگتن است. ... و کالیفرنیا UCLA ممکن است در یک مالی ترشی اگر Under Armour پول از بین می رود. ... در اخبار بسکتبال یوتا در حال بازسازی آن فهرستی گرفتن تاریخ و کالج بازیکن این هفته است. ... آریزونا است که هنوز هم برای استخدام در این سال هر چند فهرستی از آن به نظر می رسد کامل. ... ممکن است ما بیشتر از این اما یک سال پنجم ارشد در اورگان زنان تیم بسکتبال نیست بازگشت. ... ما ذکر شده در این سری از داستان خارج از توسان به تازگی. خلاصه ای از آریزونا 1980 عنوان ملی, تیم نزدیک به خانه. سال 1980 Cal State فولرتون تیم بیس بال بود و هنوز هم با استعداد ترین من تا کنون دیدم اما تیتان هرگز ساخته شده جهان سری. Gonzaga را شکست داد و آنها را دو بار در توسان ضربه زدن به آنها از regionals. آریزونا هرگز تا به حال به صورت شماره 1 تیم در این کشور و شکست های غول پیکر-قتل Zags دو بار قبل از رفتن به اوماها (روباز انتخابی) که در آن از آن خواهد شد یکی دیگر از قهرمانی.

EWU: ما ذکر شده قبل از این اما USC در عقاب' بسکتبال برنامه. بنابراین یک دسته از دیگر واقعا با استعداد تیم است. رایان Collingwood یک نگاه به شرق را nonconference تخته سنگ یکی از سخت ترین در کشور نه فقط بزرگ آسمان است.

گلف: هر چند برخی از کشورها هنوز هم اجازه می دهد تقریبا یک رایگان-برای-همه – ما دیدن شما آیداهو – شمال غربی اقیانوس آرام Golf Association تصمیم به لغو تمام باقی مانده خود را برای مسابقات این فصل است. جیم این داستان است که توضیح می دهد که چرا. راستش اگر PGA Tour با تمام منابع آن در تلاش است برای حفظ یک حباب مانند جو و عدم نگه داشتن این ویروس از, چگونه می تواند PNGA انتظار برای موفقیت ؟

Seahawks: چه امضای گیری نیوتن به ما بگویید که در مورد میهن پرستان جدید انگلستان? مطمئن نیستم اما شاید این به ما می گوید بیشتر در مورد بقیه NFL.

Mariners: اگر شما تعجب کنید که چه قوانین تعامل خواهد بود در سال 2020 شما می توانید پیدا کردن در حال حاضر که بیس بال منتشر کرده است همه آنها را. ... M را امضا نهایی خود را انتخاب کنید از پیش نویس است.

•••

• آن را نمی تعجب ما دیروز به شنیدن از سه لیگ برتر بازیکنان که تصمیم به بازی در این سال از جمله سابق مارینر مایک Leake. چه با کاهش حقوق و دستمزد و بیس برنامه به حرکت بازیکنان در سراسر کشور در کوتاه نجومی افزایش خطر انتقال آن را نمی خواهد تعجب من اگر بازیکنان بیشتر نیست فقط نشستن این فصل است. و بیشتر مربیان را ندارد همان تصمیم دن هیوز از طوفان ساخته شده است. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن