مرد می میرد پس از فیلم را نشان می دهد مینیاپولیس افسر زانو در گردن

فدرال و مقامات دولتی در حال بررسی مرگ یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس بازداشت پلیس پس از یک ویدیو به اشتراک گ

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

فدرال و مقامات دولتی در حال بررسی مرگ یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس بازداشت پلیس پس از یک ویدیو به اشتراک گذاشته آنلاین نشان داد یک افسر زانو در گردن او در طول بازداشت خود به عنوان مرد التماس کرد او نمی تواند نفس بکشد.

مرگ او رخ داده است که دوشنبه شب پس از یک مبارزه با افسران پلیس تحت بررسی بود توسط اف بی آی و ماموران دولتی. مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo صحبت با خبرنگاران صبح روز سه شنبه خواسته شد تا در مورد استفاده از زانو در گردن در طول بازداشت.

"ما به وضوح سیاست های در محل مورد قرار دادن کسی که تحت کنترل" Arradondo گفت: با بیان اینکه در نظر گرفتن یک نگاهی به آنچه اتفاق افتاده و چه کسانی که سیاست های اعمال "خواهد بود بخشی از تحقیق کامل می کنیم و داخلی است."

افسران نامیده می شدند حدود 8 بعد از ظهر دوشنبه به منظور بررسی یک گزارش جعلی در یک کسب و کار به گفته سخنگوی پلیس جان سالمند. پلیس این مرد اعتقاد بر این بود در 40s خود را مطابق مشکوک توضیحات در ماشین خود را.

"او دستور داد به گام از اتومبیل خود را. پس از او از, او از لحاظ جسمی در برابر افسران" سالمند در بیانیه ای گفت. "افسران قادر به دریافت مظنون به دستبند و اشاره او به نظر می رسد درد و رنج پزشکی پریشانی."

این که شناسایی گرفته شده بود توسط آمبولانس به شهرستان Hennepin مرکز پزشکی جایی که او درگذشت یک زمان کوتاه بعد, پلیس گفت:. نام افسر دیده زانو را بر گردن او نبود بلافاصله منتشر شد.

مینه سوتا اداره جنایی دلهره اتحاد پیوست اف بی آی در تحقیقات خود را. تمام بدن دوربین فیلم تبدیل شده به BCA که به بررسی بیشتر تیراندازی پلیس و مرگ در دوران بازداشت. ماموران درگیر شده اند و قرار بر پرداخت مرخصی اداری در هر بخش پروتکل.

Nekima لوی-آرمسترانگ برجسته محلی فعال گفت: تماشای فیلم های گرفته شده توسط اطرافیان و به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی ساخته شده او را "بیمار به معده او" و او گفت: آن را نمونه دیگری از خشونت پلیس نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار مردان, استار تریبیون گزارش داد.

"هر چه انسان ممکن است انجام شود باید در یک به پایان رسید حکم اعدام" او گفت:. "چه آغاز شده به عنوان یک اتهام اقتصادی حادثه یک بار دیگر تبدیل مرگبار برای یک مرد سیاه و سفید."

لوی-آرمسترانگ گفت: این یادآوری او را از اریک گارنر مورد. او گزارشی در نیویورک درگذشت مردی که در سال 2014 و پس از او قرار داده شده در سبد توسط پلیس و التماس برای زندگی خود گفت که او نمی تواند نفس بکشد. یک هیئت منصفه بعد از آن تصمیم گرفت در برابر indicting افسران درگیر جرقه تظاهرات در سراسر کشور است.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری صبح روز سه شنبه خواست کسانی که ممکن است در اعتراض به اقدامات احتیاطی در میان شیوع کروناویروس. او گفت: وجود دارد یک "نیاز به مطمئن شوید که هر کس در ابراز نظر خود را در ماندن امن" و او خواسته معترضان بالقوه به عمل اجتماعی فاصله.

"اگر شما غمگین هستید, من آن را دریافت کنید اگر شما عصبانی هستید, که باعث می شود حس کامل اگر شما احساس می کنید نیاز به اعتراض البته ما می خواهیم به مطمئن شوید که مردم قادر به بیان خود" فری گفت. "وجود دارد یکی دیگر از خطر وجود دارد خارج وجود دارد در حال حاضر است که COVID-19."

پلیس در مینیاپولیس آمده اند تحت بررسی در سال های اخیر برای مرگبار اجرا فهم با شهروندان است. یک زن 24 ساله سیاه Jamar کلارک بود به ضرب گلوله در سر و درگذشت در سال 2015 پس از رویارویی با دو افسر پلیس در پاسخ به یک گزارش حمله. یک دادستان شهرستان کاهش یافته و به تعقیب ماموران گفت کلارک تلاش شد برای یکی از افسران تفنگ زمانی که او به ضرب گلوله کشته شد.

یک زن سفید, جاستین Rusczcyk Damond درگذشت در سال 2017 زمانی که او به ضرب گلوله کشته شد در معده توسط یک مینیاپولیس افسر در پاسخ به 911 تماس بگیرید. که افسر که سیاه و سفید بود که به جرم قتل نفس و قتل و در حال گذراندن 12 سال در زندان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب