بانی Blodgett: با علف های هرز از راه, اجازه دهید بحث در مورد اشکالات

ما باید علف های هرز را از راه در ماه گذشته ستون. به بعد مزاحم. زمان به پرش بر اشکالات.خواهر من پیامک من یک عکس

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

ما باید علف های هرز را از راه در ماه گذشته ستون. به بعد مزاحم. زمان به پرش بر اشکالات.

خواهر من پیامک من یک عکس از چه شبیه میکروسکوپی کوچک سوار دنباله. اسب دم.

پوره (شته ها من فکر می کنم) بودند خزنده تک فایل همراه بنیادی از یک پیچ امین الدوله تاک. شما به سختی می تواند دیدن بنیادی برای شته.

سپس دوباره شاید آنها mealybugs. یا آفت مگس سفید. یا کنه های عنکبوتی.

در اینجا آنچه را که آنها نمی شد: سوسک ژاپنی. کسانی که در حال راه بزرگتر و نشان نمی دهد تا در اواخر ماه ژوئن است.

من به او گفتم به اسپری آنها را با مخلوطی از مایع ظرفشویی و آب.

او پرسید: اگر او فقط می تواند تخلیه راه حل بیش از آلوده تاک با یک سطل.

گفتم پاشش بیشتر هدف قرار داده و در نتیجه کارآمد تر. او به نظر می رسید به باور من.

من او را به نام بعد برای اضافه کردن که او می تواند جست و خیز ظرف صابون و فقط با استفاده از یک شلنگ باغ با نازل اسپری پیوست — هر چیزی برای حذف اشکالات و مهمتر از همه خود را در حال رشد خانواده (تخم مرغ با نام مستعار لارو) قبل از آن خیلی دیر است.

مفید اشکالات مهم نیست این استراتژی تقریبا به همان اندازه به عنوان آنها در ذهن فروشگاه-خرید اسپری که کشتن یکسره به من گفت.

خواهر من پرسید: آنچه که من به معنای "beneficials." من فرستاده او یک عکس از برخی از. Ladybugs از بهترین و شناخته شده و استفاده می شود که رایج ترین در منطقه ما است. سپس برخی از عموزاده مهاجرت کرد و در انبوهی از شرق. آسیایی, سوسک بانوی هستند به هیچ وجه نزدیک به عنوان صفت به عنوان گونه های بومی. آنها کمی بزرگتر خود چشم بزرگ هستند unnervingly سفید و بال خود را یک شعله ور سایه نارنجی به جای لیدی باگ زیبا زرشکی.

من شگفت زده برای پیدا کردن تنها ALBs (بدون ladybugs) ناهار خوری در rugosa گل سرخ وقتی که من رفت و به بررسی آنها. هر دو برگ و جوانه های گل بودند بهمراه رگه های یک gauzy ماده که شبیه پرز: آفت مگس سفید انکوبه در مگس سفيد نسخه از یک جنین.

هنگامی که تخم آنها پرواز و خورد و chomp ،

شته ها, شایع ترین باغ آفت مشابه هستند با این تفاوت که نوزاد نمی پرواز. شته "پوره" به عنوان نوزادان نامیده می شود در اشکال جهان به رنگ قرمز روشن (در بزرگسالان به رنگ سبز) و نه بسیار بزرگتر از نقطه بالاتر از "من" در کلمه "در."

Hemiptera است به حشره شناسی چه سولاناسه است به گیاه شناسی. سابق شامل "true اشکالات" مانند شته ها و دومی شامل سیب زمینی.

فقط تعداد کمی از این بهتر شناخته شده ترین و مخرب "true اشکالات" در حال آفت مگس سفید, شته mealybugs اسکواش اشکالات بد بودن اشکالات boxelder اشکالات chinch اشکالات دوشیزه اشکالات و predaceous "قاتل" قبیله (cicadas planthoppers, treehoppers, spittlebugs پشم شته و psyllids).

هر دو hemipteran پوره و بزرگسالان تغذیه گیاهان با مکیدن شیره گیاهی از برگ و گل و ساقه همه چیز را. برخی از اضافه کردن توهین به جراحت. آنها را پشت سر بگذارید سم.

نشانه های شوم که hemipterans بودند (و احتمالا هنوز هم هستند) infesting گیاهان خود را از محدوده خاکستری لکه لکه لکه های روی شاخ و برگ به تغییر شکل جوانه به پژمردگی.

برخی از hemipterans حمل و بیماری های گیاهی. من یک coneflower که پدیدار سال پس از سال با ثبتشده عجیب و غریب گوناگونی: یک ویروس در اینجا زندگی می کند و آن را به طور نامحدود. (یک ویروس است که مسئول برای طوطی لاله' استادانه درست شده پرهای; چنین ناهنجاری نیست همیشه منجر به مرگ و یا حتی مضر به سلامت گیاه.) حامل ممکن است مشترک از آفات باغ.

بسیاری از "درست اشکالات" ترشح عسلک به خصوص برخی از مقیاس های شته و آفت مگس سفید. نگاه به صورت تپه سفید فوم شبیه کهنه را نم زدن کرم اصلاح.

پس از آن ... گرفتن شلنگ باغ.

سریع به نوبه خود

هر کس دیگری احساس whipsawed — ابتدا سرخوشی و سپس احساس وحشت و نگرانی سپس سرخوشی دوباره با سرعت که با آن زمستان به تابستان در بخش ما از جهان است ؟ سقوط آهسته خزیدن در مقایسه ، در آن طول می کشد برای همیشه لطفا برای به صورت برگ به نوبه خود پرندگان و پروانه ها به جنوب و یا هایبرنیت.

اما بهار به نظر می رسد به گرفتن کوتاه تر در هر سال شاید به دلیل در بخشی به ما تغییر الگوهای آب و هوایی. "لذت بردن از آن در حالی که آن طول می کشد!" هرگز صدا بیشتر قانع کننده. فوری حتی.

پاسخ من این است که برای رفتن به اوردرایو بیش از حد. نوع یک در شرایط عادی من سرعت بخشیدن به ماخ 1 درست در مارس 1.

دیروز من حتی نمی شنوند sonic boom بیش din از Sawzall من در حال اجرا بود به قطع چندین تنومند درختان ارس.

این بود که پس از من قطع سیاه ملخ که در حال شروع به leafing ، بیا در حال حاضر!

یک دوست قرض داده من اره برقی خود را برای این پروژه است.

هنگامی که مورد علاقه من درخت "Twisty کودک" به عنوان مرسوم سیاه ملخ رقم نامیده می شود به پایان رسید تا بودن قطعا کیسه مخلوط. آهسته آن را برگ در بالای شکوفه مسائل (اواخر فراست معمولا nips جوانه گل), بی میلی خود را به اجازه رفتن از آن (مرده) برگ و تمایل خود را به پاپ تا از در ناخوشایند مکان در باغ بودند بیش از حد بسیاری از منفی به نگه داشتن من شیفته برای همیشه با درخت بسیاری از ویژگی های جذاب, حتی curlicue شاخه است که به آن نام "Twisty عزیزم."

پایین اومد.

در شادتر توجه داشته باشید که من نیز ممکن است گزارش موفق (تا کنون) پیوند از تلاش 12-پا بلند ستونی بلوط به sunnier محل که در آن نیم که شد سایه باید سبز ،

این حرکت مورد نیاز حفر یک کمر-سوراخ عمیق به طور کامل 3 متر قطر. مثل قاصدک ها, اکس طولانی taproots. بر خلاف قاصدک ها آنها را نمی خواهد رشد و تکثیر اگر شما آنها را کاهش دهد. آنها می میرند.

وجود دارد خوشبختانه دیگر ریشه علاوه بر ضربه بزنید. یک arborist به من گفت که نگه داشتن تمام ریشه اصلی و ریشه توپ دست نخورده می تواند برای جبران بیش از حد کوتاه ریشه عمودی اصلی. تنها جایگزین او گفت: "آیا به اجاره مینی بیل.

من ریاضی را انجام داد کم کردن هزینه اجاره از هزینه یک درخت جدید و آمد تا با یک عدد منفی است. من خشک من فنجان قهوه کردم و بیل از toolshed.

به من گفت: تا کنون ... خیلی خوب است.

من هم پیوند نورفولک افرا و quaking آسپن به جای junipers.

اما نه قبل از برش پایین دومی که نگاه زرق و برق دار همراه اب و هوای حصار حدود دو سال و پس از آن شروع به مردن.

من فکر می کنم.

در هر رای آنها به آرامی قهوه ای تبدیل از پایین به بالا.

تقصیر ایشان نیست. من عاشق این رقم است که به نام "ویچیتا آبی" در حساب از رنگ آن است.

شما فقط هرگز نمی دانید با junipers. آنها نیاز به زهکشی بسیار عالی اما بیش از حد شیب می تواند باعث آب به اجرا کردن حتی یک spongey خاک. کاشت در دامنه کوه همیشه crapshoot.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, یورتمه رفتن مرده گزنه من شکایت حدود یک ماه پیش بازخرید خود را. در حالی که حفر swathes از افراطی groundcover با چنگال برای غذا به جوجه های من کاهش یافته است چند توده به برخی از ظروف خالی.

یکی از چیزهایی که من باید بیش از حد بسیاری از ظروف خالی. من هم کمی بیش از حد پول نقد به پر کردن ظروف با انبوه سالانه از وحشی ترین رویاهای من.

گلدان نگاه بسیار خوب است. سفید-برگ مرده گزنه (Lamium purpureum "پینک نانسی") با آن رابطه جنسی با گل های صورتی که به خوبی با دیگر مرده گزنه گل رنگ (سفید و بنفش و قرمز) بود که تقریبا خیلی به اندازه کافی به کسی حدس می زنم که آن را خریداری شد و در مرکز باغ و یا حتی کپی شده از یک مجله.

پس deadnettle گل در آفتاب و سایه, من می توانید به جای استفاده از آن از هر دو petunias و ترشک.

آن را به نگاه خوب با showier سالانه و ساختار گیاهان بیش از حد, اگر من تا به حال در اطراف به عنوان یک کمال و وجود دارد مقدار زیادی بیشتر مرده گزنه از کجا آمده است. همیشه وجود دارد خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب