op_200702_guest_sandoval - Thu, 02 Jul 2020 PST

در ژوئن 9, آیداهو, رژیم صهیونیستی است. براد کمی تایید $5 میلیون نفر در اورژانس اجاره کمک به جلوگیری از همه گیر

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

در ژوئن 9, آیداهو, رژیم صهیونیستی است. براد کمی تایید $5 میلیون نفر در اورژانس اجاره کمک به جلوگیری از همه گیر مربوط به از دست دادن درآمد از وادار کردن Idahoans از خانه های خود. به عنوان یک سازمان متمرکز بر اخراج و بی خانمانی, پیشگیری از جسی درخت آیداهو تحسین این تصمیم و پشتیبانی از دو اضافی برنامه ریزی شده 5 میلیون دلار تزریق به صندوق. بیشتر باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از دست می دهد خانه خود را با توجه به کروناویروس و این مهم قانونگذاران ادامه به سیاست انتخاب است که به حفظ سلامت ما و اقتصاد است.

به مکمل اقدام دولت فدرال و نمایندگان مجلس باید این فرصت را شامل منابع کلیدی در آینده همه گیر امداد بسته به اطمینان حاصل شود Idahoans می توانید اقامت در خانه های خود. این سیاست انتخاب شامل جامع اضطراری کوتاه مدت و دراز مدت اجاره, کمک, قوی, منابع برای ارائه خدمات به مردم دچار بی خانمانی و ممنوعیت اخراج و سلب حق مالکیت در طول بیماری همه گیر.

قبل از همه گیر آیداهو را راکد دستمزد نمی شد با نگه داشتن سرعت در حال افزایش قیمت اجاره ترک بسیاری از مستاجرها با هیچ چاره ای جز به وقف بسیاری از خانواده بودجه برای اجاره. تنها 44 اجاره خانه های مقرون به صرفه و در دسترس برای هر 100 آیداهو ترین متوسط درآمد اجاره. کار در آیداهو حداقل دستمزد $7.25, Idahoans باید کار 67 ساعت در هفته به پرداخت هزینه متوسط یک آپارتمان یک خوابه و 85 ساعت در هفته به پرداخت هزینه متوسط دو خوابه آپارتمان.

راکد دستمزد همراه با اجاره بالا به معنی بسیاری از آیداهو مستاجرها هستند یکی از هزینه های غیر منتظره و دور از افتادن در اجاره. اجاره می خورد تا بیش از یک سوم از بودجه خانواده 89 درصد از کمترین درآمد خانواده ها با پرداخت بیش از نیمی از. شکسته به پایین ماشین و یا از دست رفته روز با یک کودک بیمار قرار دادن افراد در معرض خطر از دست دادن خانه خود را.

رهبران در سلامت, آموزش و پرورش, گرسنگی, ایمان, حقوق مدنی و دیگران در حال پیوستن به طرفداران مسکن به تماس برای بودجه کافی برای اطمینان از اجاره کمک در دسترس است به هر Idahoan مواجه مسکن بی ثباتی است. ما درک مسکن پایدار است و پایه و اساس سلامت خانواده و تعالی علمی برای دانش آموزان و دیگر نتایج مثبت برای جوامع ما است.

در زمانی که ما جمعی بهداشت بستگی به توانایی مردم برای ماندن در خانه آن هرگز روشن تر است که مسکن است که مراقبت های بهداشتی.

بدون کافی اضطراری اجاره کمک بیشتر خانواده ها را تبدیل به بی خانمان و یا مجبور به دو یا سه برابر کردن با دیگران است.

این فقط بی خانمانی است که بر یک فرد سلامت جسمی و روانی. استرس از فقر می تواند مختل ساختن قوی مسیرهای عصبی مرتبط با بنیادی علمی مهارت های کلی مانع رشد مغز. استرس نیز قرار می دهد کودکان در معرض خطر ابتلا به نرخ بالاتر از بیماری ها مانند آسم و آلرژی و عفونت های مزمن که ممکن است در صورت عدم درمان به علت عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی مناسب.

آیداهو محلی و ایالتی و فدرال قانونگذاران باید اطمینان حاصل شود هر Idahoan دریافت منابع و پشتیبانی آنها نیاز به باقی می ماند پایدار قرار دارد. این نه تنها یک ضرورت اقتصادی است اما اخلاقی و سلامت ضروری است. ما باید کسانی که بیشتر در معرض خطر در این بیماری همه گیر.

ناتالی Sandoval است که بی خانمان آموزش و پرورش, ارتباط با نامپا مدرسه منطقه و خدمت در Jesse درخت آیداهو هیئت مدیره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن