'واقعا خوب جامعه احساس': داخل اشغال سیاتل خیابان معترضان فشار برای تغییر - Sun, 14 Jun 2020 PST

سیاتل – پلیس سابق موانع بسیاری از آنها تزئین شده با جامعه هنر و راه اندازی در بخشی از سیاتل کاپیتول هیل محله

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

سیاتل – پلیس سابق موانع بسیاری از آنها تزئین شده با جامعه هنر و راه اندازی در بخشی از سیاتل کاپیتول هیل محله در حال حاضر قانون تا حدودی در جهت معکوس مارک یک بخش از شهر است که از اجرای قانون اما هنوز هم محافظت از خشونت در خارج از آشوبگران.

سردرگمی در مورد آنچه به تماس با منطقه, که برای اولین بار لقب کاپیتول هیل خودمختار منطقه یا CHAZ, ادامه شنبه به عنوان برخی از شروع به معتقدان به حمایت بیشتر برای مراجعه به پلیس-آزاد شهر بلوک به عنوان کاپیتول هیل اشغال اعتراض و یا ریز ریز ریز کردن.

"ما در اینجا اشغال فضای اعتراض گفت:" مالکوم که راه می رفت در سراسر ریز ریز کردن شعارهای پیشرو با یک بلند گو حرف زدن اما تردید به خود یک رهبر است. او کاهش یافته است به ارائه آخرین نام.

"ما به واقع به مردم آنچه را که آنها می توانند انجام," او اضافه شده و اشاره کرد که چگونه تظاهرات است در مورد آموزش و پرورش و تغییر دهید. "من امیدوارم که با همه مردم در آینده ما می توانیم آنها را اسیر. ... و امیدوارم آنها می توانند چیزی مثبت ،

ریز ریز کردن باعث می شود تا تنها در مورد چهار بلوک عمدتا در خیابان کاج اما آن کشیده شده خشم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها جرقه قابل توجهی رسانه ملی توجه است.

برخی از تظاهرکنندگان bristled در اصطلاح "گردشگران" که آمد به منطقه برای گرفتن عکس گرفتن رایگان مواد غذایی و یا نوشیدن الکل است اما نمی ماند, برای سخنرانی, مانند سیاه و سفید زنان-led آموزش-در برگزار شد بعد از ظهر شنبه و یا شرکت در بحث.

مطالبات رله توسط تظاهرکنندگان نیز متفاوت است اما همپوشانی در سه هدف: کاهش بودجه به ادارات پلیس, سرمایه گذاری منابع در جامعه خدمات و آزاد کردن زندانی شد.

تظاهرکنندگان اقدام به عنوان ترکیبی از greeters و محله سازمان دیده بان داوطلبان کارکنان ورودی در تقاطع مهم مانند 12th Avenue و خیابان پایک و 10 و کاج در تمام ساعات. آنها رادیو بالقوه اختلالات مانند مردان مسلح با حمله به سبک تفنگ و موج خداحافظی به مردم در راه خود را.

"این واقعا آرام گفت:" نوح, Holton 21 ساله و دانشجو بود که نیروی انسانی یکی از دروازه برای دومین روز و نشنیده بودم از هر گونه آسیب به تظاهر کنندگان. "این فقط یک واقعا خوب جامعه احساس در اینجا."

Holton گفته کمپینگ در کال اندرسون پارک است که در داخل CHOP به مدت دو روز از روز شنبه. او پیوست تظاهرات هنگامی که او را دیدم مردم بودن جدا-گاز کشته شده توسط پلیس سیاتل است که او بعد از تجربه دست اول.

یک زن راه می رفت در یک نقطه به درخواست Holton چند سوال و گرفتن عکس به رد شایعاتی که مردم با اسلحه در حال نگهبانی از دروازه ها و کسب و کار در داخل هستند که به اتهام هزینه به کار گیرند.

"ما در حال رفتن به انکار هر کسی که دسترسی به عنوان طولانی به عنوان آنها به این معنی نیست که ما هر گونه آسیب" گفت: Holton اشاره کرد که چگونه افراد آموزش دیده در د eseclation آماده برای پاسخ به حوادث.

داخل CHOP غرفه صف خیابان به طور آهسته از آب و مواد غذایی و ماسک های صورت که تقریبا تمام مردم با خود آورده بودند در حال حاضر. یک جریان ثابت از مردم کاهش یافته است, منابع در حالی که علائم همچنین به مردم که در آن به ارسال کمک های پولی از طریق گوشی های هوشمند برنامه Venmo.

یک مرد بود که جمع آوری و توزیع لباس کمکهای مالی به عنوان بخشی از یک جامعه تلاش کنند. بسیاری از مردم در روز را صرف تولید و کاشت در باغ جامعه برای مردم رنگ در پارک.

گروه های دیگر جمع آوری امضا به محل مالیات محلی در آمازون و کمک به افراد با مدارک به ثبت نام برای رای دادن.

اولیه انحراف از مترقی باعث می شود که اقدام در طول روز بود که چند مرد در حال پخش موسیقی مسیحی در یک بلندگو که قطع بلندگو و ادعا اعتراض رفت و در برابر تعالیم کتاب مقدس.

تعدادی از تظاهر کنندگان تلاش می کرد با یکی از این مردان به طور خاص برای ساعت ها در حالی که دیگران خواسته مردم آنها را نادیده گرفت. چند تماشاچیان بحث که آیا مردان سزاوار شنیده می شود در طول روز است.

یک زن که با بازی در درام و سنگ های بومی "هدف آهنگ" به غرق کردن انسان در سوئیس از تظاهرکنندگان انجام شده با دو گروه موسیقی دیگر بومی مردم آمریکا بعد از آن در بعد از ظهر.

حدود ساعت 2 بعد از ظهر صدها نفر جمع شده در اطراف یک مرحله برای تدریس در 12th Avenue و خیابان کاج در خارج از سیاتل پلیس شرق حوزه بود که احاطه شده توسط شمشیربازی هنر و یادبود به مردم از خشونت پلیس. یکی از نشانه اعلام کرد و آن را مرکز اجتماع و حروف در ساختمان, نقاشی شده بود به عنوان خوانده شده "سیاتل مردم بخش."

ده ها تن از مردم سیاه و سفید نامیده می شدند به جلو توسط سخنرانان به دنبال افراد دیگر از رنگ در حالی که به مراتب بیشتر در افراد سفید ایستاده و نشسته در پشت آنها.

یکی از سیاه زن سخنرانان Tarika پاول سوخت های فسیلی توسعه زیرساخت تحلیلگر سیاسی گفت: ریز ریز کردن تا به حال بازسازی صلح در روز پس از معترضان با خشونت توسط پلیس.

"این به ارمغان می آورد شادی به جای گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری گلوله های لاستیکی و دیگر خشونت" پاول گفت. "SPD می خواهد به آمده به عقب در اینجا بدون جلسه هر یک از ما خواسته است و این قابل قبول نیست."

پاول گفت که او جان سالم به در طوفان کاترینا بود و مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه به یاد می آورد او در واکنش به فلش-انفجار نارنجک در حال انفجار در نزدیکی او در تظاهرات: او مسدود است.

او گفت که پلیس آمار خود را به طور مستقیم با دو فلش-انفجار نارنجک قبل از اینکه یک مرد در همه سیاه و سفید به احتمال زیاد یک antifa معترض کشیده او را به ایمنی و با او در آنجا ماند تا زمانی که او در راه رفتن به طور معمول.

"در حال حاضر (پلیس) ادعا می کنند همه آنها می خواهند به انجام است ارتباط گفت:" پاول که riffed در افسران عدم جهت به معترضان قبل از شلیک گاز اشک آور و مواد منفجره است.

پاول گفت: تظاهر کنندگان در حال حاضر به جدول آمده و درخواست برای شهرستان و رهبری است که آن را به نوبه خود به پاسخ نیست به دنبال رهبران با آنها به مذاکره. ریز ریز کردن تظاهر کنندگان گفت: هیچ واقعی رهبران جنبش است.

یکی دیگر از سخنران که عینک ماسک و نه به نام او نامیده می شود بیشتر مردم به اقدام به جای درمان ریز ریز کردن به عنوان یک حزب بلوک, تماس از دوستان و اعضای خانواده برای تعصب اقدامات و زانو زدن با پلیس در همبستگی.

"می دانم محل خود را و فعال بودن در آن فضا گفت: یک سخنران مراجعه کننده به خودش به عنوان J. "این نمایش تا روز بعد و روز بعد و روز بعد. ... این تماس ، آن را ترک شغل خود را."

او همچنین گفت: متحدان باید سپر سیاه تظاهرکنندگان از خشونت در جریان تظاهرات. و او به مردم که ریز ریز کردن نباید فکر به عنوان یک پیروزی بزرگ.

"من می خواهم شئونات پلیس دولت است. این چیزی است که من اینجا هستم برای" J گفت. "این یک گام در مسیر درست است."

Javi کردرو که به کارگردانی و مردم گرفتن عکس سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در خیابان کاج برای رفتن به آموزش خود را در آموزش-در گفت: برخی از تظاهر کنندگان را مورد بحث و نگرانی در مورد پلیس تصرف شرق حوزه و هل دادن مردم از ریز ریز کردن.

"اما من نمی," او گفت:. "اگر ما از دست رفته در کل این بلوک مهم نیست. (جنبش نیست) زندگی در این بلوک. این نقطه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب