NHL اردوگاه های آموزشی مجموعه ای برای باز کردن جولای 10, اگر پزشکی و ایمنی شرایط اجازه می دهد

NHL همچنان به اینچ نسبت به بازگشت به عمل است.لیگ و بازیکنان خود را' association پنج شنبه اعلام کرد اردوگاه های

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

NHL همچنان به اینچ نسبت به بازگشت به عمل است.

لیگ و بازیکنان خود را' association پنج شنبه اعلام کرد اردوگاه های آموزشی را باز جولای 10 — ارائه شده پزشکی و ایمنی شرایط مجوز و طرف می تواند رسیدن به یک توافق بر سر از سرگیری این فصل است.

شروع اردوهای 24 تیم از جمله در NHL بازگشت-به-بازی, برنامه سیگنال حرکت به فاز 3 لیگ فراگیر پروتکل برای از سرگیری 2019-20 انتخاباتی که متوقف شد مارس 12 میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"این خبر خوبی برای ما" تورنتو افرا برگها defenceman مورگان Rielly گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران. "این چیزی است که ما منتظرش بوده ام. اگر از شما خواسته اکثر بازیکنان چه بود سخت ترین قسمت در مورد آن همه در آن عدم قطعیت است.

"برای رفتن طولانی که بدون هر گونه خبر و یا اطلاعات سخت از نظر زمان شروع دشوار است اما آن را نورد در حال حاضر و ما می توانیم نگه داشتن رفتن در مسیر درست است."

NHL و nhl on nbc گفت: در یک بیانیه مشترک از ظهر از اردوگاه ها و تاریخ مورد نظر برای فاز 4 — بازی های واقعی در عرصه های بدون فن — مشخص خواهد شد بعد.

فاز 2 بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل شروع این هفته با تیم با توجه به این گزینه باز کردن امکانات عمل برای گروه های کوچک از بازیکنان برای بر و دفتر تمرین تحت سخت ایمنی و بهداشت محدودیت.

"این مهم است" گفت: Rielly یکی از به عنوان بسیاری از 20 نفر از برگها ، "در حال حاضر آن را فقط یک ماده از قرار دادن زمان در حال حاضر و در 10 ژوئیه و سپس همه با هم.

"پس امیدوارم از وجود آن خواهد بود صاف قایقرانی در شرایط از آنچه ما را مجبور به انجام به منظور رسیدن به بازی دوباره اما این بدیهی است که بسیار مفید با داشتن تاریخ است."

تیم در کانادا اضافه شده چین و چروک از 14 روز در قرنطینه برای همه مسافران بین المللی از ورود به کشور چه NHL در ادامه به بحث درباره این موضوع با دولت فدرال است. به عنوان آن می ایستد بازیکنان در ایالات متحده و اروپا در کانادا باشگاه ها را مجبور به بازگشت بعد از 26 ژوئن تا پاک شود اردوگاه در جولای 10. ونکوور کناکز و شعله کلگری باید mused در مورد برگزاری اردوهای جنوب مرز اگر این وضعیت باقی می ماند همان.

Rielly که صرف بخش عمده ای از سه ماه گذشته در خانه در ونکوور گفت که او نگران پرواز به تورنتو.

"من فکر می کنم ما همه عصبی" 26 ساله گفت. "حتی فقط رفتن به فروشگاه مواد غذایی شما می توانید عصبی کمی. اما سفر برای اطمینان حاصل کنید."

لیگ برتر بازگشت-به-بازی بازی های طرح — که در نهایت نیاز به تایید سلامت و مقامات دولتی برای دریافت زمین در دو هاب متمرکز شهرستانها آغاز خواهد شد با جدا کردن گرد رابین مسابقات برای چهار باشگاه در هر دو کنفرانس شرق و غرب.

باقی مانده فرانچایز را در هشت بهترین-از-پنج مقدماتی-دور سری ترک NHL با آن سنتی 16-تیم حذفی.

"همه ما تا به حال روز خوب و روز بد در این دوره" Rielly گفت: انتظار برای اخبار. "من سعی کردم به ماندن در خوش بینانه است. من معتقدم که ما بازی خواهد کرد. من همیشه به حال که قطار از فکر. آن را فقط یک ماده از زمانی که ما چراغ سبز برای فاز 2 و ما تقریبا یک هفته در حال حاضر.

"من اعتماد به نفس است که ما را (بازی) اما همیشه وجود خواهد داشت که شکی نیست ... یک جنبه از آن است که کاملا در کنترل ما است."

باید لیگ در نهایت حرکت به فاز 4 آن را ببینید بوستون خلیج تمپا واشنگتن و فیلادلفیا رقابت برای ردیف 1 اسلات در شرق با دفاع از جام قهرمانان St. Louis, کلرادو, Vegas و دالاس انجام همان غرب است.

شرق بهترین-از-پنج مقدماتی یا "بازی در" سری را پیتسبورگ در مقابل مونترال کارولینای مقابل نیویورک رنجرز نیویورک نشینان در مقابل فلوریدا و تورنتو در مقابل کلمبوس.

در غرب بهترین-از-پنج matchups شامل ادمونتون مقابل شیکاگو Nashville در مقابل آریزونا ونکوور در مقابل مینه سوتا و کلگری در مقابل وینیپگ.

آن امیدوار است که فاز 4 آغاز خواهد شد و در هر دو اواخر جولای یا اوایل آگوست با جام استنلی اهدا مدتی این سقوط. جایزه اعطا شده است و هر سال از سال 1893 صرفه جویی برای سال 1919 به دلیل شیوع آنفولانزای اسپانیایی و 2005 زمانی که تحریم منجر به لغو تمام مبارزات انتخاباتی.

در حالی که اعلام زمان بندی برای فاز 3 گام دیگری در این فرآیند مقدار زیادی از کار باقی مانده است برای هاکی به بازی می شود در این تابستان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

جدا از انتخاب دو hub شهرستانها — ونکوور و تورنتو ادمونتون سه کانادا بازارهای بیرون از 10 آمریکای شمالی مراکز در حال اجرا — تست ظرفیت ایمنی و یا نه بازیکنان خواهد بود قرنطینه و دور از خانواده برای دو ماه یا بیشتر در میان مسائلی که هنوز هم نیاز به خطاب.

"شما باید انجام دهید هر آنچه که شما می توانید خود را آماده بازی می شود و در آن طرز فکر و نگه داشتن یک نگرش مثبت" Rielly گفت. "من سعی کردم به نگه داشتن این نگرش که ما در حال آمدن به عقب و سعی کنید به مثبت خواهد بود و امیدوارم که می توانید نگه دارید در اینجا در حال حاضر و جولای 10.

"و پس از آن از وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن