تیراندازی بیش از 3 روز در St. Paul ترک 4 مجروح

پلیس در حال بررسی یک سری از حوادث که اتفاق افتاده است ربطی به حوادث که در سمت چپ چهار نفر مجروح در, St. Paul ب

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

پلیس در حال بررسی یک سری از حوادث که اتفاق افتاده است ربطی به حوادث که در سمت چپ چهار نفر مجروح در, St. Paul بیش از آخر هفته روز یادبود.

روز سه شنبه در ساعت 12:40 صبح از افسران در پاسخ به Frogtown پس از گزارش یک تیراندازی. یک زمان کوتاه بعد یک مرد و یک زن که به ضرب گلوله کشته شده بود وارد و در مناطق بیمارستان. آنها مجروح در Sherburne خیابان در نزدیکی Arundel خیابان.

روز دوشنبه حدود 5:30 p. m., یک مرد بود که به ضرب گلوله در Payne-Phalen منطقه راه می رفت به مناطق اورژانس پس از دریافت یک سوار به بیمارستان. افسران شواهدی از تیراندازی در مقابل یک سیمز خیابان اقامت در نزدیکی پین خیابان.

روز یکشنبه حدود 4:15 صبح به پلیس در پاسخ به یک گزارش از یک فرد که به ضرب گلوله کشته شده است در مرکز شهر. یک افسر در بر داشت یک مرد در پیاده رو خارج از جزیره گنج مرکز در Wabasha خیابان در نزدیکی خیابان ششم. او به ضرب گلوله کشته شده بود در معده است.

پلیس نمی توجه داشته باشید دستگیری ها در گزارش در مورد این موارد است.

St. Paul پلیس نیز در حال بررسی یک آخر هفته قتل پس از 60 سال-مرد مرده پیدا شد در سمت غرب در روز شنبه. پلیس منتشر نشده اطلاعات در مورد کری اشمیت علت مرگ در یک خانه در 200 بلوک بلویدر خیابان ایست اما برای همسایه گفت: آنها گفتند که افسران او به ضرب گلوله کشته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن