کانادا طرفداران آماده به آغوش بازگشت از NHL در فصل راه اندازی مجدد میان گرمای تابستان

ادمونتون—به عنوان گرمای تابستان نوری لرزان کردن پیاده رو و اتومبیل های ثابت دو عنوان سوزان چهار درب کوره های ه

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

ادمونتون—به عنوان گرمای تابستان نوری لرزان کردن پیاده رو و اتومبیل های ثابت دو عنوان سوزان چهار درب کوره های هلندی کانادا مورد علاقه زمستان تفریح و سرگرمی است رسما.

لیگ ملی هاکی آغاز می شود که زمین شکستن پنج دور مسابقات حذف شنبه با حضور 24 تیم تقسیم بین ادمونتون و تورنتو.

سوال این است که آیا طرفداران در نهایت قادر به لذت بردن از خارج از منزل در این سال از انزوا و ماسک و بدبختی خواهد شد اتصال به کامپیوتر سازمان دیده بان پیشرفته هاکی مخابره در از خالی hub-حباب عرصه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

خاک رس Imoo یک ونکوور-بر اساس Canucks superfan می گوید: هر زمان زمان خوبی برای هاکی.

"این کمی عجیب و غریب دیدن (بازی) در تلویزیون مسلما در پایان ماه جولای و اوایل آگوست, اما به عنوان یک فصل-بلیط دارنده 10 سال گذشته من کاملا هیجان زده" Imoo, 46, گفت: روز جمعه در یک مصاحبه.

"این نیاز در حال حاضر. وجود دارد بسیاری از چیزهای دیوانه می گذرد. وجود دارد دیگر اولویت ها در جهان, مطمئن, اما من فکر می کنم آن را نیز یک راه خوب برای دریافت برخی از حالت عادی بازگشت."

Imoo اجرا می شود یک ویدیو یوتیوب و, وبلاگ, با, تحلیل, چت و هتاک آهنگ تقلید در همه چیز Canuck.

زمانی که ونکوور چهره خاموش در برابر مینه سوتا وایلد در روز یکشنبه در ادمونتون او قصد دارد به خانه با خانواده اش پوشیدن مورد علاقه خود را تیم نیوجرسی (یکپارچهسازی با سیستمعامل سیاه و سفید و قرمز و زرد نسخه با swooshy هاکی اسکیت آرم و کوین هیوز' شماره 43 در پشت).

شش کانادا تیم ها در شکار برای جام استنلی: تورنتو افرا برگها و Montreal Canadiens در حال بازی در کنفرانس شرق حباب در تورنتو در حالی که Edmonton Oilers Calgary Flames, Winnipeg Jets و Canucks در حال منزوی در مناطق امن در اطراف راجرز محل در ادمونتون را در مرکز شهر.

کلگری در حال پخش است Winnipeg, تضمین حداقل یک تیم کانادا را در شیرین-16 دور است که شروع سنتی برگشتی.

هیچ طرفداران مجاز در این عرصه است. برزنت با پارچه مزین کردن صندلی در پایین کاسه. عظیم صفحه نمایش های ویدئویی آویزان از سقف همراه با یک دوربین چسبیده به انتهای یک چرخش, موجد خسارت بوم به تحویل بد بو عکس های زاویه دار از عمل.

طرفداران را ببینید یک تجربه پیشرفته از جمله کنسرو شادی و کف هنگامی که "صفحه اصلی" تیم نمرات.

کانادا شده است, اجتماعی دور از استنلی را در لیوان برای نزدیک به یک نسل با Montreal Canadiens آخرین تیم به افراشتن جایزه قهرمانی در سال 1993. اما صرف نظر از تماشای برای دیدن اگر کانادا می تواند به دست آوردن مجدد این جام این سوال باقی می ماند: چه کسی هک می خواهد به تماشای هاکی در تلویزیون در ماه اوت ؟

در واقع کاملا چند کانادایی انجام گفت دیو Korzinski مدیر تحقیق و پژوهش برای ناظر انتخابات آنگوس رید موسسه.

آنگوس رید بررسی 1,519 کانادایی حاضر در اواخر جولای و از کسانی که 518 گفت: آنها به طور سنتی تماشای حذفی هاکی.

از 518 حدود 72 گزارش آنها jazzed یا بسیار jazzed به سازمان دیده بان حباب هاکی در حالی که بقیه گفت: آنها می توانید آن را و یا ترک آن و یا اهمیتی نمی دهند.

Sportsnet می گوید 4.3 میلیون کانادایی گرفتار برخی از بخشی از روز سه شنبه نمایشگاه doubleheader شامل یک Maple Leafs-Canadiens بازی در تورنتو و Oilers در برابر شعله کلگری در ادمونتون. این شبکه می گوید: آنها پربیننده ترین نمایشگاه بازی در Sportsnet تاریخ است.

"شما کردم حدود یک چهارم از افرادی که بسیار هیجان زده برای این" گفت: Korzinski در مصاحبه.

"آن گروه که واقعا درگیر و آماده به سنگ است."

سن عاقلانه این نظرسنجی نشان می دهد جوان طرفداران بیشتری درگیر در این غیر معمول تابستان فرمت از کسانی که 55 سال یا مسن تر. 55-به همراه مجموعه 36 درصد گفت: آنها اهمیتی نمی دهند برای تماشای shinny در مرده از تابستان است. (هی شما میلیونر هاکی بچه ها خاموش چمن من.)

Korzinski گفت: نتایج حاصل آمده با انواع هشدارهای.

اگر برگها دریافت زدم در از بین بردن گرد Columbus Blue Jackets, برای مثال, که با کلیک روی صدا را می شنوید می تواند تلویزیون خاموش کردن همه در سراسر مرکزی کانادا.

اما شاید از دست دادن برگها و کانر McDavid-لئون Draisaitl Edmonton Oilers به ثمر رساند دستگاه می رود در عمق حذفی اجرا و قطاری ملی تخیل. کلیک کنید. این مجموعه در حال بازگشت است.

دیگر عامل Korzinski گفت: در حالی که هاکی در اوت گرما ممکن است ایده آل, هیجان انگیز حذفی matchups در ماه سپتامبر به عنوان برگ پاییز و شب دریافت سرد می تواند فقط آنچه کانادا نیاز دارد.

"من فکر می کنم شما می توانید ببینید بسیاری از حرکت برای این مسابقات به عنوان آن را در امتداد رود" او گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

NHL اذعان به آن را در قلمرو ناشناخته در حال اجرا توسط پنج دور مسابقات در حالی که برخورد با COVID-19 بیماری همه گیر. لیگ معلق بازی در اواسط ماه مارس به عنوان فصل به طور منظم بود و پیچ در پیچ پایین.

جام استنلی نهایی مجموعه برای ادمونتون حتی نمی خواهد شروع و تا اواخر ماه سپتامبر.

لیگ است که فوق العاده دقیق برای اطمینان از COVID نمی نقض hub-حباب.

رسانه های اعضای پوشش بازیهای متوسط به طور منظم چک و نشستن نقاب و جدا شده و به تنهایی در میدان. پست بازی در ادمونتون آنها راه رفتن پایین اجتماع به curtained کردن مناطق که در آن آنها می توانند سئوالات خود را از بازیکنان ظاهر می شود در یک زوم روی صفحه نمایش. قهوه و آب رایگان هستند. هات داگ ها 6 دلار.

اما آن را به عنوان اگر هاکی در گرمای غیر معمول است.

NHL است جالب اینجاست که به تدریج مشروط طرفداران برای این کار بیش از چند دهه با گسترش این سنتی ورزش در زمستان طولانی تر و طولانی تر به اواخر بهار و اوایل تابستان است.

همچنین برخی از کانادا بزرگترین هاکی خاطرات آمده اند وقتی که خورشید هنوز در آسمان است.

در سپتامبر 1972, پل هندرسون به ثمر رساند بزرگترین هدف در کانادا تاریخچه هاکی (یک incontestable واقعیت نیست @ me) زمانی که تیم کانادا ضرب و شتم اتحاد جماهیر شوروی در بازی پایانی اجلاس خود سری.

در سپتامبر 1987, Wayne Gretzky و Mario Lemieux مشغول به کار بده و برای این سنین به لبه شوروی در کانادا نهایی جام حذفی.

در حالی که این آخر هفته باز خواهد شد و پاسخ به برخی از سوالات دیگران معطل.

چگونه این تاثیر تورنتو طرفداران برنامه ریزی جام رژه مسیر به عنوان به زودی به عنوان برگ برنده خود را در اولین بازی حذفی?

چه خواهد شد در این جام جشن نگاه مانند? چگونه سورئال خواهد شد اگر همه بازیکنان اسپری یکدیگر با شامپاین در زوم زمانی که جام به دست آورد ؟

چگونه می خواهد این بازی را تحت تاثیر قرار در دراز مدت و چه طرفداران تعامل با آن است ؟

تغییر اجتناب ناپذیر است گفت: Korzinski که ما همه سعی کنید به آینده را تصور کنید که در آن آن را یک بار دیگر امن برای نشستن گونه گونه با 19,000 طرفداران به فریاد زدن و تشویق و جلال آزاد به تنه برای تی شرت, توپ-راه اندازی در آمریکا از زیر فازی-رهبری کثافت.

"این ممکن است کمی از طبیعی است. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه NHL اهرم آن و چگونه این آزمایش اولیه می رود," او گفت:.

اگر هیچ چیز دیگری, کانادا برنده خواهد بود جالب و شاعرانه نقطه گذاری به Kafkaesque سال از COVID سورئالیسم: تنها پس از ما بسته کل مرز ایالات متحده بود خداوند استنلی در نهایت قادر به خانه آمده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن