چگونه می توانید کوزه جلوگیری از 'اسپایک" در تامی جان عمل جراحی وقتی بیس بال برمی گرداند ؟

ران Wolforth نوشته است پنج کتاب در تبادل در حالی که خود را در تگزاس بیس بال در مرتع پرورش احشام به دست آورده ش

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

ران Wolforth نوشته است پنج کتاب در تبادل در حالی که خود را در تگزاس بیس بال در مرتع پرورش احشام به دست آورده شهرت برای ترکیب تکنولوژی با رویکرد غیر سنتی برای افزایش کوزه' سرعت و عملکرد. از سال 2003 64 Wolforth مشتریان است پیش نویس شده است.

دکتر کریس احمد جراح ارتوپد در نیویورک-پروتستان/مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا. او در دانشگاه کلمبیا به عنوان رئیس تیم پزشک برای یانکی ها انجام شده است تامی جان عمل جراحی برای بیش از 20 سال است.

با هم آنها را به اشتراک همان نگرانی است.

با بازی بیس بال انتظار می رود به سطح شیب دار به عقب تا به زودی و برای overexuberant هیچ-دیگر-قرنطینه کوزه را امتحان کنید و رسیدن به سرعت بالا به عنوان به سرعت به عنوان امکان وجود دارد به احتمال زیاد افزایش خطر ابتلا به بازوی آسیب به طور خاص اولنار وثیقه رباط (UCL) مسائل است که در نهایت منجر به تامی جان عمل جراحی است.

"این بیماری همه گیر کوروناویروس به خوبی ممکن است به طور غیر مستقیم باعث افزایش تامی جان عمل جراحی به دلیل شور و شوق شدید کمبود ایده آل تهویه ضعیف مکانیک سریع تر از حد معمول سطح شیب دار بالا و اجتناب از علامت ارتباطات" احمد نوشت: در متوسط در اوایل این ماه. "هر کسی که درگیر در بیس بال و حاضر است به رسمیت شناختن این تهدید می تواند به بهبود این اصلاح خطرات و کمک به بازیکنان خود را جلوگیری از تامی جان عمل جراحی است."

چگونه لیگ کوزه که به طور معمول در میان بسیاری خوبی جبران بازیکنان در این زمینه می تواند برای جلوگیری از جدی بازوی آسیب می تواند به معنای واقعی کلمه بود یک میلیون دلار به سوال یکی Wolforth و دیگران باید عمر صرف آماده شدن برای پاسخ به.

روند ramping بازگشت تا با خیال راحت است که شامل لایه های مختلفی شروع با چگونه کوزه آموزش شرکت گسترش از طریق آنچه را تبدیل به بهار آموزش 2.0 و در نهایت 2020 فصل است.

در برخی موارد, آن ممکن است یک چیز بزرگ است. مانند اگر یک پارچ به حال دسترسی به تمرین تسهیلات با یک شکارچی بود و قادر به گاهی پرتاب به زندگی hitters بزرگ است. اما دیگران نیست خیلی خوش شانس بوده.

چگونه است که بازی می کند باید جذاب دکتر گفت: برامدگی لبه طبقات سنگ McClain, که اجرا می شود خود را پزشکی ورزشی تمرین (احیا کننده & Sports Medicine) در سانتا مونیکا کالیفرنیا.

"این ممکن است تا پایان آموزش با ما چیزی خوب یا بد" McClain گفت. "ما شده است channelled به این ایده که تنها جایی برای کار کردن در این زمینه و یا در سالن بدنسازی در گروه.

"نه به صدا مانند یک ادم عجیب و منزوی اما در نسل آنها فقط ساخت ورزشگاه. شما آموخته های خود را, ورزش و تناسب اندام خود را ، گزینه های وجود دارد. آن را بیشتر در مورد اعدام است."

Allegheny شبکه بهداشت و درمان مدیر ورزشی عملکرد فرانک Velasquez به احتمال زیاد به توافق برسند. Velasquez شد دزدان دریایی' قدرت و تهویه مربی از 2003-12 و می داند زیادی در مورد بیس بال-آموزش های خاص.

در طول COVID-19 گیر Velasquez کار کرده است از AHN دو ورزش عملکرد مراکز در وکسفورد و Bethel Park, کمک به آموزش برخی از عمده leaguers از پیتسبورگ در تیم های دیگر.

اما صرف نظر از اینکه این بازیکن است که یک نرم افزار یا یک معلم مدرسه ابتدایی بالا یک نقطه شروع خوب برای Velasquez شامل روال.

"چیزی از دوشنبه تا جمعه است که نگه می دارد شما regimented," Velasquez گفت. "شما در حال گرفتن. شما در حال رفتن به انجام این یا آن. شما در حال رفتن به ناهار. شما ممکن است یک چرت زدن. شما هم خانواده است. ما نمی خواهیم اونا فقط شناور دور مانند یک کشتی در دریا."

در نرم افزار جانبی اجرای یک روال است که کمتر در مورد انجام کاری — این بچه ها می دانند که آنها نیاز به کار — و بیشتر در مورد آنچه در آن است که شما چگونه کوزه' اسلحه در پاسخ به کسانی که خواسته های خاص.

در تگزاس بیس بال انزال Wolforth تمرکز زیادی بر روی بافت نرم و تلاش برای حفظ آن را "قوی و انعطاف پذیر" که او گفت: می توان در راه های مختلفی.

Wolforth اغلب خود کوزه پرتاب وزن توپ و یا استفاده از وزنه های مچ دست. حتی وجود دارد یک تدبیر است که به نظر می رسد مانند یک صلیب بین بازی بولینگ پین و یک نارنجک به نام اتصال پرتاب باشگاه است که او کوزه چاک به یک شبکه و یا صفحه نمایش.

"آماده سازی بافت نرم برای رقابت واقعا فیزیولوژیکی چیز" Wolforth گفت. "بافت نرم نیاز به زمان برای انطباق به آماده شدن برای این تنش."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اگر فضای محدود و بدون نگرانی. یکی از راه های شیب دار به بالا پرتاب سخت تر و سخت تر به یک صفحه نمایش و یا شبکه و یا حتی به یک جوراب که گره خورده در اطراف مچ دست. (خیال باف نسخه می تواند خریداری آنلاین.)

"اگر چه آن را کامل بافت نرم شانه و آرنج نمی دانم اگر آن را پرتاب در 15 فوت یا 300 پا" Wolforth گفت.

تهیه هفتگی روال همان است که در فصل گردش و باید با دقت انجام Wolforth گفت. دو روز باید سنگین که در آن کوزه "فشار پاکت." سه باید شامل متوسط و دو باید روشن باشد که در آن شما اساسا گرم کردن انجام کاری به سرعت و شما انجام می شود.

"که اجازه می دهد تا بافت نرم در واقع انطباق با استرس شما قرار داده و در آن" Wolforth گفت.

احمد تاکید کرد صداقت در رسانه ارسال شد که در راستای تمام سطوح. هر کسی که تجربه بازو درد باید چیزی می گویند. والدین باید برای تماشای بیش از شکر و تخم مرغ و همیشگی ماساژ آرنج یا NSAID سوء استفاده —نشانه های بالقوه درد.

اغلب احمد افزود: درد در سایر نقاط بدن نیز می تواند نشان می دهد استفاده بیش از حد و آینده UCL موضوع است.

"رفتن سریع با بازگشت به بیس بال است که مانند tailgating خودرو در مقابل شما در سرعت بالا" احمد نوشت. "شما به سادگی لازم نیست که زمان برای پاسخ دادن هنگام رانندگی 76 متر.p.h. با دو پا جدا شما و ماشین جلوتر. با سرعت بالا تصادف می تواند خراب کردن زندگی حرفه ای خود را. این درست است به خصوص در شرایط بد مانند شب و باران و پیچ در پیچ جاده های لغزنده ، اگر ما slow down ما به طور چشمگیری بهبود ایمنی. زمانی که شرایط اجازه می دهد تا ما با سرعت بالا و جلوگیری از آسیب."

Velasquez شده است با تاکید بر نه فقط آمادگی جسمانی — یا خواب مناسب, تغذیه و هیدراتاسیون — اما ورزش-حرکات خاص. برای مثال به جای داشتن بازیکنان خود را برای اجرا زمان و یا از راه دور او باید آنها را تکمیل پایگاه در حال اجرا مدارهای.

"من نمی خواهم اولین بار برای آن دسته از بچه ها به اجرای پایگاه در بهار آموزش" Velasquez. "که فقط باعث افزایش خطر آسیب است."

Velasquez نیز تبدیل به یک روانشناس صحبت کردن برخی از کوزه زمانی که خود را bullpens نیست به عنوان شدید به عنوان آنها می خواهم آنها را به.

"من انتظار ندارم که اونا به نقطه یک پشه را - در حال حاضر و آنها نباید یا" Velasquez گفت. "آنها چند هفته خود را با مربیان و شدید تر رژیم که در آن آنها می توانند با سنگ تیز کردن.

"اما با وجود هنوز هم یک علامت سوال در زمانی که آنها در حال رفتن به من بگو: آیا استفاده از تمام گلوله های خود را در حال حاضر. من نمی خواهم شما را به گزارش به اردوگاه با شانه تنگی.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب