دیو Feschuk: رپتورز به زودی پیدا کردن اگر Marc Gasol را بازسازی به ارزش وزن

در صدر این عجیب از NBA فصل فیلادلفیا 76ers رونمایی از مجسمه برنزی خارج خود عمل كنند. این یک تصویر از Charles B

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

در صدر این عجیب از NBA فصل فیلادلفیا 76ers رونمایی از مجسمه برنزی خارج خود عمل كنند. این یک تصویر از Charles Barkley, the Hall of Fame رو به جلو, ریز ممه, زن قحبه پشت یک علامت تجاری دو دست با شدت بهم زدن غوطه دادن. و اگر مطرح شد یاد شبح بود و چشم نواز است. Barkley — شناخته شده در طول زندگی حرفه ای او به عنوان تپه دور از ارتجاعی بود در هنرمند, ارائه, یک غیرممکن زن نمونه.

به عنوان حتی Barkley کنایه آمیز در رونمایی: "من نمی دانم اگر من تا کنون بوده است که لاغر است."

اما لاغر, اگر آن را هرگز سر چارلز حالت طبیعی بوده و NBA روند برای مدتی در حال حاضر. بیش از شش سال از LeBron James صرف خارج از فصل معروف فحش خاموش کربوهیدرات در سرب تا به او مسرف بازگشت به کلیولند, آن را در حال حاضر غیر معمول نیست برای دیدن بزرگ نام بازیکنان صرف تلاش قابل توجهی کم وزن ناخواسته خود را از فیزیک و بنیه بدن. در همیشه سریع تر لیگ در سنتی که بلند به نظر می رسد در حال تبدیل شدن کمتر و کمتر مفید باریک است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان برتر. شاهد یکی از بالاترین-پروفایل چربی از دست دادن پروژه های NBA همه گیر ناشی از مکث: Marc Gasol از رپتورز' 35 ساله مرکز خود را صرف قرنطینه زمان ریختن چند لاستیک یدکی از ناحیه میانی.

او به نظر می رسد بزرگ در تصاویر. و تحول به نظر می رسد هوشمند حداقل در تئوری; lugging اطراف وزن کمتر باید به منظور کاهش بار بر روی Gasol را به خوبی استفاده می شود زانو و بارها کتک همسترینگ. او امیدوار است آن را دوباره جوان پس از قهرمانی فصل است که او را دیدم به طور متوسط یک شغل کم امتیاز در هر بازی (7.6) در حالی که تیراندازی ملال انگیز 42 درصد از این زمینه است.

اما Gasol را از دست دادن وزن نیز یک سوال مطرح شده است که هنوز نمی تواند پاسخ داده شود — قطعا نه بر اساس 10 دقیقه از زمان بازی Gasol اعطا شد در دیزنی حباب اولین بار در طول رپتورز' روز یکشنبه داد و بیداد در برابر پورتلند. چه خواهد شد Gasol را کاهش می دهد قاب انجام دهید تا توانایی های خود را به نگه داشتن خود را در زمین هرگز به ذهن او رژه قهرمانی به دست آورده شهرت برای برگزاری مشروب خود را?

"توانایی خود را به نگه داشتن زمین و ... در آنجا دوباره بجای اول برگشتن, بلوک کردن این جور چیز ها. می کند که تحت تاثیر قرار گرفتن و در همه؟" رپتورز مربی نیک پرستار بود گفت: در روز یکشنبه. "او هنوز هم بسیار بزرگ او هنوز هم بسیار قوی وجود دارد و نه در کل خیلی از بچه ها که در حال پایین رفتن در این پست و پشتوانه شما و پرتاب شما در سراسر چرا که شما از دست داده و 10 یا 15 پوند فکر نمی کنم. که می تواند چیزی. من به نگاهی به آن."

این است Gasol اولین go-round با نمایشی ریختن بدن توشه. به عنوان یک معلم مدرسه ابتدایی بالا در ممفیس دنیاست. که در آن خانواده اش نقل مکان کرد و پس از برادر بزرگتر خود پو شد پیش نویس توسط گریزلیز مارک جلب شهرت به عنوان یک ماهر اما نرم-middled مرکز. در آن روز او را از رفتن به وعده غذایی یک اندازه فوق العاده مک دونالد دسته کوچک موسیقی جاز یا سه. او شوخی کرده است که او مانند یک اختصاص داده شده حامی طلایی قوسی مواد غذایی سریع خروجی در نزدیکی دبیرستان خود را که او با بودجه های مختلف بازسازی و ارتقاء به محل.

در سال های پس — که او در آن افزایش یافته است از بودن unheralded خواهر و برادر به یک ستاره در سمت راست خود را — او سعی کرده است از خوردن غذاهای وگان. او تلاش کرده است با خوردن pescatarian. او رفته سرخپوشان. دقیقا آنچه که او را از خوردن اخیرا حدس می زنم کسی است; Gasol به تازگی میلی برای به اشتراک گذاشتن جزئیات مانند ترجیح می دهند به صحبت بیشتر در مورد تیم خود را از مورد خود.

اما او در مورد چنین چیزهایی قبل از. در تابستان سال 2014 زمانی که او یک عضو از گریزلیز که می خواهم از دست رفته 23 بازی از فصل قبل به یک رگ به رگ زانو او با ریختن چیزی در این محله از 50 پوند در دوره خارج از فصل. آنچه به دنبال بهترین بود آماری فصل Gasol حرفه ای به عنوان اندازه گیری توسط بازیکن امتیاز بهره وری (PER), نه به ذکر است تنها خود را به نوبه خود به عنوان یک NBA اول teamer. آنچه نیز دنبال کرد: پنج سال معامله به ارزش حدود 113 میلیون دلار (ایالات متحده) است که منقضی می شود به عنوان پایان این همه گیر فصل و پس از آن او می تواند یک عامل آزاد است. است که می گویند Gasol تمایل به رویکرد قرارداد سال با رژیم غذایی و انضباط.

"زمانی که شما متوجه شما نمی شکست ناپذیر" Gasol گفت: در سال 2014. "زانو آسیب به من نشان داد که من یک مرد آهن. قادر به انجام آنچه شما می خواهید برای انجام در دادگاه بمکد."

آنچه منجر به دراماتیک 2014 قبل ؟ او شروع به او گفت: بیشتر برش پاپ و آب نبات از روال خود را.

"حتی اگر آن را ممکن است می گویند رژیم غذایی و نوشابه در مقابل آن معنا نیست آن را برای شما خوب," او گفت: درخواست های تجاری روزنامه در ممفیس. "بدن من است نه مانند مایک کانلی است. او می خورد و آب نبات در همه زمان ها. من می توانم خوردن آب نبات. این راه من بدن ساخته شده است. همانطور که شما مسن شما فقط یادگیری بیشتر در مورد خودتان."

اگر ما یاد گرفته ایم هر چیزی در مورد طبیعت انسان این است که برای بسیاری از فنا پذیران همه گیر آورده با آن پتانسیل برای رژیم غذایی عاقلانه فاجعه است. پرستار گفت: رپتورز با که در ذهن خود را صرف coronavirus ناشی از شکستن برگزاری دو بار در هفته وزن قابل فهم برای بازیکنان "فقط سعی کنید به نگه داشتن یک پالس بر روی آن است." پاسخگویی کلیدی بود.

"ترین همه در آمد بسیار خوب بسیار نزدیک به آنچه که آنها به سمت چپ در بازی-وزن حکیم" پرستار گفت:. "بدیهی است که وجود دارد چند بچه زیر یک بچه هشت یا 10 یا 12 اما آنها را قطع کرده ام که در نیم. ما فقط سعی در مدیریت است که به جایی که ما هنوز یک یا دو هفته احتمالا قبل از ما در حال تلاش برای رسیدن به مطلوب بازی کردن وزن است. آنها که با بازی بازی. که بخش بزرگی از آن بچه ها حفظ بازی خود را وزن."

حفظ یک چیز است. به حداقل رساندن دیگری است. و آن را به ارزش مشاهده کنید اگر این تکرار Gasol قرارداد-سال باریک به پایین خرس چیزی نزدیک به همان میوه به عنوان یکی از آخرین. او نه تنها NBA هفت-بالا و پایین صفحه به افت قابل توجهی محصور. دنور نیکولا Jokic صرف مکث انداختن فراوان وزن بیش از حد. و شاید هر دو parings ثابت خواهد کرد که افزایش عملکرد.

اما آن را به ارزش به خاطر سپردن داستان احتیاطی از Kevin Love دیگر همه ستاره بزرگ مرد. در سرب تا برای پیوستن به کلیولند کاوالیرز در سال 2014 این پس از این قطعه کلیدی از تجارت که فرستاده اندرو ویگینز به مینه سوتا در تلاش برای دریافت سریعتر و طولانی تر اجرا کاهش یافته است برخی از 30 پوند از قاب است. و نتایج فوری بودند و نه ستارگان. او بعدها شکایت از تلاش در این پست و در رنگ.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من بیش از حد لاغر" او بعدها می گویند.

لاغر ممکن NBA روند اما شاید اعتدال نیز یک کلید.

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما هیجان زده برای دیدن که رپتورز بازی اول خود را به طور منظم فصل بازی در روز شنبه ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب