St. Paul اتاق ما عاشق St. Paul/ما عاشق میدوی صندوق دریافت $200,000 چالش کمک مالی از مسافران

جدید صندوق با هدف حمایت از St. Paul کسب و کار نهفته اخیر شورش و غارت دریافت کرده است $200,000 چالش کمک مالی از

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

جدید صندوق با هدف حمایت از St. Paul کسب و کار نهفته اخیر شورش و غارت دریافت کرده است $200,000 چالش کمک مالی از مسافران است.

سنت پل در منطقه اتاق بازرگانی بنیاد خیریه پنج شنبه اعلام کرد که بعد از $200,000 در کمک های مالی به آن "ما عاشق St. Paul/ما عاشق میدوی" صندوق خواهد بود همسان توسط شرکت بیمه دلار برای دلار.

مسافران که تا به حال حضور در شهرهای دوقلو برای بیش از 165 سال است اختصاص 1 میلیون دلار نسبت به سازمان های غیر انتفاعی در سراسر ایالات متحده متعهد به برابری نژادی و نسبت به بازسازی آسیب دیده و کسب و کار در مینه سوتا است.

"ما عشق St. Paul/ما عاشق میدوی" صندوق راه اندازی اولیه کمک مالی از $50,000 از James J. Hill مرکز. بزرگ همکاران شامل Alula Bremer, بانک, برداشت گنجانیده شده Redpath و شرکت Securian مالی و اکسل انرژی.

نزدیک به 500 نفر و شرکت را اهدا $250,000 تا به امروز با کمک های مالی تحت $250. کمک های مالی را می توان در WeLoveStPaul.com و WeLoveTheMidway.com.

بودجه توزیع خواهد شد توسط St. Paul منطقه اتاق بازرگانی میدوی اتاق بازرگانی و سنت پل در مرکز شهر, داد, در همکاری با, مینه سوتا, سیاه, اتاق بازرگانی, مینه سوتا, همونگ اتاق بازرگانی و دیگر سازمان های جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب