4 متهم در جداگانه شورش/غارت حوادث در خیابان و شاهین ارتفاعات

اتهامات عنوان شده علیه چهار نفر بازداشت شاهین ارتفاعات و سنت پل مربوط به جدا حوادث ناشی از شورش و غارت که به د

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

اتهامات عنوان شده علیه چهار نفر بازداشت شاهین ارتفاعات و سنت پل مربوط به جدا حوادث ناشی از شورش و غارت که به دنبال روز یادبود مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس با توجه به جنایی شکایت جمعه در شهرستان رمزی دادگاه منطقه.

تئودور هارون Roloff, 26, از لندن, Wis., دستگیر شد و به ظن جرم سوم سرقت درجه پس از مقامات گفت که او را شکست و به burglarized یک شاهین ارتفاع ایستگاه گاز.

با توجه به شکایت کیفری در مورد 12:50 صبح جمعه نمایندگان دیدم سه مرد در راه رفتن از شکسته-درب شیشه ای از BP ایستگاه گاز در سال 1691 N. Snelling Ave. در شاهین ارتفاعات. نمایندگان تعقیب گرفتار و بازداشت یکی از مردان بود که با پوشیدن یک ماسک اسکی و بعد از شناسایی به عنوان Roloff. او به عنوان فرار Roloff کاهش یافته و به یک کوله پشتی که شامل "بسته های متعدد از بلیط بخت آزمایی و باز نشده بسته سیگار."

دیگر دو مرد نبودند ،

Felicia Ann Kelly Prestidge, 26, از کریستال بود به اتهام جنایت درجه اول اموال خسارت پس از, مقامات گفت: او پرتاب سنگ در یک ماشین پلیس.

با توجه به شکایت کیفری که نمی گویند زمانی که این حادثه اتفاق افتاده است نمایندگان در پاسخ به, گزارش یک سرقت در link farm inc liquor store در 1559 Larpenteur Ave. در شاهین ارتفاعات دیدم Prestidge بیرون آمدن از فروشگاه حمل بطری مشروب. نمایندگان دستور داد او را به قرار دادن بطری های پایین و ترک. او را ترک کرد اما پس از آن بازگشت "فریاد profanities و پرتاب سنگ" در یک تیم ، نظارت تصویری نشان می دهد او سنگ پرانی نه زمان های مختلف در ماشین پلیس.

او گفت: او انداخت سنگ بود چرا که او در اعتراض به این شکایت گفت.

Saidhamza Isaq Omar, 23, از منکیتو, Minn., دستگیر شد و به ظن جرم سوم سرقت درجه و حمل اسلحه بدون مجوز پس از مقامات گفت که او شکست را به Walgreens داروخانه در 734 Grand Ave. در سنت پل در اوایل صبح روز جمعه.

با توجه به شکایت کیفری در حدود 4:30 صبح جمعه از افسران در پاسخ به گزارش دو سارق داخل داروخانه ها یافت می شود سه مرد در پارکینگ زمانی که آنها وارد شدند.

سه مرد فرار کرد. ماموران پس از تعقیب آنها. به عنوان مردان زد, مقامات می گویند که یک جعبه از آلبوترول سولفات کاهش یافت و از عمر را در جیب ژاکت. ماموران در نهایت جلب و بازداشت عمر و یک تفنگ دستی مجله در جیب خود است که برگزار می شود 20 .40-کالیبر گلوله. "عمر انکار کرد که او یک تفنگ و گفت که او تنها حامل مجله."

زمانی که افسران ترسیم مسیر عمر فرار کرده بود آنها در بر داشت یک "Glock, handgun, با تمدید کلیپ در یک منطقه که در آن عمر افتاده بود. این Glock لود شد به ظرفیت و دور از مهمات در آن اتاق."

در تحقیقات ماموران نیز یافت "متعدد نسخه ها و داروها پهن در داروخانه پارکینگ و در نزدیکی کوچه."

Walgreens زنگ شرکت فرستاده پلیس یک عکس از دو مرد که شکسته بود به داروخانه و مقامات می گویند که عمر یکی از این مردان است.

شاهزاده Frank Williams, 20, از بروکلین پارک دستگیر شد ظن جرم سوم سرقت درجه پس از مقامات گفت: او را به یک ایستگاه گاز در روز پنج شنبه.

با توجه به شکایت کیفری یک 911 تماس گیرنده گزارش یک سرقت در پیشرفت در 2057 مارشال Ave. در سنت پل در روز پنج شنبه. (شکایت نمی دهد یک زمان.) تماس گیرنده گفت: دو مرد جوان شکست را به مارشال توقف ایستگاه گاز و سپس رفت و برگشت به یک فورد فوکوس. تماس گیرنده به شماره پلاک 911 dispatchers. وقتی ماموران وارد آنها پارک شده در پشت خودرو و دو مرد داخل دور می زد.

راننده ویلیامز داشت پنهان شده در کنار یک گاراژ در 2100 جلوگیری از Iglehart خیابان. افسران یافت محصولات توتون و تنباکو و یک پشته از کارت های هدیه در داخل خودرو. پس از تحقیقات ماموران در بر داشت جلو پنجره ایستگاه گاز شده بود شکست. در حالی که میله های فلزی کسی مانع از رفتن داخل محصولات توتون و تنباکو بودند در دسترس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن