کالیفرنیا به آغاز بازگشایی در پایان این هفته رژیم صهیونیستی است. Newsom می گوید

بخش هایی از کالیفرنیا اقتصاد از جمله برخی از خرده فروشی و مهمان نوازی کسب و کار ممکن است بازگشایی به صورت محدو

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

بخش هایی از کالیفرنیا اقتصاد از جمله برخی از خرده فروشی و مهمان نوازی کسب و کار ممکن است بازگشایی به صورت محدود عملیات تا پایان این هفته به عنوان دولت حرکت به مرحله بعدی مدیریت بیماری همه گیر کوروناویروس Gov. گاوین Newsom روز دوشنبه گفت:.

"ما در حال ورود به مرحله بعدی این هفته" Newsom گفت: در یک کنفرانس خبری. "این یک نشانه مثبت است و این اتفاق می افتد تنها به یک دلیل — داده ها می گوید این می تواند اتفاق می افتد."

کاهش ریسک کسب و کار در خرده فروشی و مهمان نوازی بخش — از جمله لباس و مغازه های گل فروشی و فروشگاه های ورزشی خوب — ممکن است برای بازگشایی منظقه وانت به عنوان اوایل به عنوان جمعه Newsom گفت.

رستوران برای ناهار خوردن در سرویس مراکز خرید و ادارات باقی خواهد ماند و بسته Newsom گفت. راهنمایی برای کسب و کار است که اجازه داده خواهد شد برای بازگشایی خواهد شد پنجشنبه منتشر شد از جمله جدید بهداشت و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر دو از کارگران و مشتریان امن هستند در این تنظیمات به این معنی که وجود خواهد داشت تغییرات برای اطمینان از فاصله فیزیکی و مطمئن شوید که شرایط منحصر به فرد از این محل خواهد بود خطاب گفت:" سونیا Angell مدیر California Department of Public Health.

Newsom اعلام آمد و تنها چند روز پس از هزاران نفر از ساکنان در سراسر کشور به خیابان ها ریختند تا اعتراض خود را سفارش و برخی از مقامات در روستایی بیشتر جمهوری خواه متمایل مناطق از دولت مناطق نقل مکان کرد به بازگشایی جوامع خود را در مخالفت با فرماندار ایالت اقامت در خانه سفارش دهید.

در شش خلیج مساحت این منطقه را سختگیرانه تر سفارش — که به تازگی توسعه یافته تا پایان مارس — ممکن است هنوز در محل باقی می ماند.

"کسانی که دستورالعمل سختگیرانه تر ما preempting دستورالعمل های خود را. ما هنوز هم اجازه می دهد آنها را به حرکت به جلو" Newsom گفت.

اما حداقل یک منطقه خلیج بهداشت عمومی رسمی است ترک درب باز برای تغییرات منطقه ای حکم قبل از انقضای آن در مه 31.

"اگر ما همچنان به همکاری من امید زیادی دارند که شاخص های ما نظارت خود ادامه خواهد داد به منظور بهبود و به این منظور می توان تجدید نظر قبل از 31 مه سال 2020 در یک شیوه ای است که با تمرکز بیشتر بر رفتار ... و خطر انتقال بیماری در مقایسه با دسته ها کسب و کار" سان متئو کانتی سلامت افسر اسکات فردا گفت: در بیانیه منتشر شده.

برای منطقه خلیج دوشنبه مشخص شده روز اول که برخی از محدودیت در فعالیت و کسب و کار مانند ساخت و ساز و گلف شدند و سست. و تلفن در پلیزانتون گلف در Alameda County Fairgrounds بود که زنگ خاموش قلاب با توجه به دوره استارت جیمز تئودور.

"گلف بازان بسیار وفادار به ورزش خود" تئودور گفت. "مردم قطعا خوشحال می شود و باید یک دوره را به بازی دوباره."

گلف بازان که می خواهند به بازی خواسته برای حفظ فاصله ایمن بین خود و دیگران ملزم به پرداخت با کارت و پوشیدن ماسک در داخل گلف فروشگاه و تنها مجاز به استفاده از یک سبد خرید اگر آنها افراد مسن و یا معلول با توجه به تئودور.

فرماندار به تازگی منتشر شده برنامه فراهم می کند توانایی برای مقامات بهداشتی در این شهرستان و در سطح محلی — مانند کسانی که در مناطق روستایی بیشتر از دولت است که باید بیشتر رفته صدمه ندیده توسط COVID-19 — به حرکت بیشتر پیش رو و باز بیشتر کسب و کار حتی به سایر استان ها مانند کسانی که در منطقه خلیج قطع.

شهرستانهای مشتاق به جلو حرکت می کند ابتدا باید به دیدار برخی از نیازهای بهداشتی از جمله تخت بیمارستان, ظرفیت, تست قابلیت ها و برنامه ها برای ردیابی افراد آلوده و مخاطبین خود را Newsom گفت.

قبل از Newsom خود پرده برداری جدید بازگشایی طرح سه Northern California شهرستان — یوبا سیتی, ساتر و Modoc — در حال حاضر مجاز بسیاری از کسب و کار به بازگشایی در سرپیچی از Newsom این ایالت اقامت در خانه سفارش دهید.

همانطور که از روز دوشنبه بیش از 55 ، 000 نفر در کالیفرنیا شده بود با آلوده بالقوه کشنده COVID-19 بیماری و بیشتر از 2200 نفر فوت کرده است.

آالمدا کانتی ثبت کرده است 1,776 تایید موارد COVID-19 و 63 مرگ و میر مرتبط با این ویروس در سان متئو کانتی است 1281 موارد و 51 مرگ و میر در سان فرانسیسکو است 1624 موارد و 29 و میر و در شهرستان کنترا کوستا ایالت است 947 موارد و 28 مرگ و میر.

شهرستان سانتا کلارا که اضافه کردن سه تست سایت در این هفته تایید کرد 18 مورد جدید از COVID-19 روز دوشنبه آوردن مجموع آن به 2244 موارد و 117 مرگ و میر. جدید تست سایت — دو در شرق سان خوزه و یکی در گیلروی — باز خواهد شد در روز چهارشنبه و اولویت بندی افرادی که علائم شبه آنفولانزا و همچنین به عنوان اولین پاسخ دهندگان که بدون علامت.

فرماندار گفت: او با اعتماد به نفس در دولت توانایی — از تخت بیمارستان به تجهیزات حفاظت شخصی برای تست — برای دیدار با بهداشت و درمان خواسته های این بیماری است. دولت بیش از 10000 هواکش در حال حاضر در حال استفاده است و با انجام حدود 30000 آزمون در روز, او گفت:.

هنوز Newsom هشدار داد که این تغییرات به ایالت پناهگاه در محل سفارش می تواند معکوس شود اگر تعداد COVID-19 بيمار در بيمارستان و فشرده-واحد مراقبت تخت شروع به رشد دوباره Newsom گفت.

"این باید انجام شود در یک متفکر و عاقلانه راه," او گفت:. "ما فقط می خواهم به مردمی می دانیم که ما نیاز به ضامن و عقب در اینجا بر اساس آنچه اتفاق می افتد در این جوامع در زمان واقعی است."

آرتور reingold می بدست آورد رئیس اپیدمیولوژی و آمار زیستی در دانشگاه برکلی گفت: فرماندار طرح به صورت تدریجی بازگشایی و متفاوت قاب زمان برای مناطق مختلف کشور به نظر می رسید بسیار مناسب به او.

"ما بسیار زیادی با دولت بسیار متنوع شهرستانهای بنابراین این نیاز به سفارشی تا حد معینی" reingold می گفت. "ایده این است که تمام مناطق از دولت باز خواهد بود و همه از همان چیزهایی که در همان زمان نمی تواند بسیار معقول به من."

فرماندار همچنین اعلام کرد یک طرح روز شنبه به نقل از هزار نفر از دولت و شهرستان کارکنان برای کمک به پیگیری COVID-19 بیماران و افراد آنها را در تماس با آمده.

شروع دوشنبه, دانشگاه از دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو و لس آنجلس در حال راه اندازی یک آکادمی آموزش آنلاین به جذب و آموزش جدید ردیاب. Newsom گفت: 20 ساعت آموزش برنامه های در حال انتظار برای آماده سازی به عنوان بسیاری از 3,000 نفر در هر هفته برای موقعیت های با هدف نهایی از آموزش های اضافی ردیابی نیروی کار از 20000 نفر در هفته های آینده. از دولت 58 شهرستانهای 23 به طور جدی به ردیابی COVID-19 موارد است.

جورج رادرفورد یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو است که در حال اجرا برنامه وجود دارد به نام تماس با ردیابی "مطلق اولین خط دفاعی در برابر انتقال بیشتر" بین زمان دولت شروع به بازگشایی و واکسن ایجاد شده است.

"وجود دارد را به جامعه انتقال پس از آن رفتن به اصل استراتژی برای نگه داشتن این تحت کنترل — همراه با اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک," او گفت:. "ما دیدن موارد به سرعت به عنوان آنها شروع به رخ می دهد و ما می توانیم چرخ ضامن دار تا مهار در مکان های خاصی به عنوان مورد نیاز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن