سابق NFL ستاره چاد جانسون برگ $1,000 نکته در فلوریدا رستوران

کوپر سیتی فلوریدا.—سابق NFL ستاره چاد جانسون چپ 1000 نکته (ایالات متحده) برای گارسون بعد از ناهار خوری در یک ر

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

کوپر سیتی فلوریدا.—سابق NFL ستاره چاد جانسون چپ 1000 نکته (ایالات متحده) برای گارسون بعد از ناهار خوری در یک رستوران در فلوریدا که به تازگی بازگشایی میان شیوع کروناویروس.

"تبریک روز بازگشایی با عرض پوزش در مورد همه گیر امیدواریم که این کمک می کند. من شما را دوست دارم" جانسون نوشت: روز شنبه در $37 (ایالات متحده) tab. او توییتی یک عکس از دریافت از هاوانا, کوبا آشپزی در کوپر سیتی, Fla., با عنوان "ضرب المثل 11:25" یک آیه کتاب مقدس که می گوید "سخاوتمندانه کسی رستگار خواهد شد و هر كس تازه دیگران را تجدید شود."

این رستوران همچنین یک عکس از جانسون رسید در Facebook به تشکر سابق NFL گیرنده گسترده ای برای خود "همیشگی" و سخاوت به کارکنان خود را در طول "این سخت ترین زمان است."

رستوران در Broward شهرستان اجازه داده شد به بازگشایی ناهار خوردن در سرویس دوشنبه با 25 درصد محدود داخل سالن با ظرفیت حدود دو ماه پس از آنها بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس. رستوران با صندلی در فضای باز را به نگه داشتن جداول شش پا (دو متر) از هم جدا.

دیگر رستوران ها و مغازه های خرده فروشی در فلوریدا شروع به باز کردن در اوایل این ماه پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis سست برخی از محدودیت ها تحت اقامت در خانه سفارش دهید.

جانسون صرف بیشتر از خود NFL حرفه ای با Cincinnati Bengals, بازی های برگزار شده یک سال با میهن پرستان جدید انگلستان و شرکت در یک اردوگاه آموزشی با میامی دلفین ها قبل از او قطع شد و از این تیم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب