گرفتن در ورزش: بیس بال ناتوانی برای رسیدن به یک توافق ممکن است ترک طرفداران ایستاده در سرما دوباره - شنبه, 13 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • وجود ندارد و تنها تاریخ مورخان قادر خواهد بود به نقطه به برخی از روز. اما در نه چندان دور آیند

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • وجود ندارد و تنها تاریخ مورخان قادر خواهد بود به نقطه به برخی از روز. اما در نه چندان دور آینده برخی از جلوه های Ken Burns-مانند شکل به نقطه را به بهار سال 2020 و احتمالا اشاره به آن به عنوان "نقطه اوج" در بیس بال بلند و آهسته سقوط به بی ربطی.

•••••••

• ما ذکر شده قبل از آن اما 100 سال پیش وجود دارد سه ورزشی که تحت سلطه آمریکا چشم انداز: اسب مسابقه بوکس و بیس بال. شده است به یک مسابقه یا یک بازی به تازگی ؟ من نه.

دو سال 1920 سه بزرگ هستند پانوشت این روزها انجام شده در توسط انواع شرایطی که برخی از بود خود تحمیل. و در حال حاضر بیس بال این ورزش که به نظر می رسید غیر قابل نفوذ به شکست – آن را به مدت طولانی اشاره می شود و دوباره به عنوان ما تفریح و سرگرمی ملی برای sakes خوبی – است مورد را به فراموشی غرق.

شاید این همه زمانی که شروع فوری پخش اختراع شد, به افزایش فوتبال است که هنوز برای متوقف کردن. یا شاید آن بود که کوتاه و مختصر سیل آغاز شده بازیکنان در یک مسیر به آزادی تضعیف بلند مدت اوراق قرضه بین بازیکنان و پایگاه های فن. و یا از آن می شده اند که از سال 1998 صفحه اصلی اجرای مسابقه بین سامی Sosa و علامت مک گوایر کشف شد به تقلب. یا شاید بازی درست شد توسط مردم است که در واقع بیش از حد هوشمند آوردن علوم و ریاضی به یک بازی است که با استفاده از تکیه بر ظرافت و قدرت. که تا به مورخان آینده به تصمیم می گیرید.

اما یک چیز قطعی است. دشمنی بین اتحادیه بازیکنان و صاحبان حق رای بوده و تنها تسلط بر نیروی مشکلات که ail حرفه ای بازی.

زمانی که مسائل مربوط به اعتصاب خواستار سریع اقدام قاطع و یک بازی است-بزرگتر-از-من نگرش است و در این راه اعتماد به فلج همه. این اتفاق اغلب در 50 سال گذشته. و آن اتفاق می افتد دوباره در این بهار.

بیس بال حرفه ای بود یک بار یک دیکتاتوری. آن است که در حال حاضر یک دموکراسی است. و مانند بسیاری از دموکراسی های آن تمایل به دریافت کثیف. به ویژه هنگامی که رای دهندگان هیچ ایمان در نهادهای دولتی به انجام کار درست. و همان کسانی که اشخاص انجام داده اند کمی به ایجاد هر گونه.

صاحبان و بازیکنان در حال تلاش برای کار کردن یک برنامه برای دریافت بازی و دوباره در حال اجرا در این تابستان. آن شده است یک جاده صاف. توافق کرده و در اوایل بیماری همه گیر برای محدود کردن حقوق یکی از بازیکنان امضا به سرعت و در حال حاضر صاحبان می خواهید به دور انداختن.

صاحبان استدلال ساده است: این توافق خوب بود اما وضعیت تغییر کرده است. وجود دارد بیشتر در معرض خطر درگیر است. ریسک مالی. بنابراین هر کس برای به اشتراک گذاشتن درد. مقابله با آن ؟ بازیکنان باید خطر بیش از حد. شاید نه مالی بلکه مهم تر است. با بازی آنها به خطر انداختن سلامت خود و سلامت خانواده خود را. علاوه بر این آنها در حال حاضر پذیرفته کاهش پرداخت به طوری که آنها انجام داده ایم ،

عقب و جلو می رود. این را نقش علنا با پول یک بار دیگر ریشه همه شر است. به عنوان دیگر حرفه ای و دانشگاهی ورزش به نظر می رسد به حرکت رو به جلو نسبت به راه اندازی مجدد بازی بیس بال آج آب.

اما این همه نیست. صاحبان کاهش هزینه های برش دور در سنگ بستر از این بازی از جمله باد تا درست پایه و پیش نویس آن قطع شد و به پنج دور به جای 40 – و جزئی لیگ – سرخپوستان رسمی ساخته شده, دیروز, اعلام, غرب شروع لیگ به تعویق افتاد هر چند لغو به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است. این حرکت نه تنها مرتبط با این بیماری همه گیر اما مالکیت است که با استفاده از این بیماری ناشی از رکود اقتصادی به عنوان پوشش برای تغییرات مورد نظر. یا شاید ما باید آنها برچسب "کوته بینانه تغییرات."

و کاهش تعداد افرادی که می خواهید به عبادت در کلیسا از این بازی ؟ آنها در خانه نشستن بررسی خدایان دروغین و پرسش های خود ایمان است. شاید آن زمان به خطر تکفیر. شاید بودن بیس بال میکرد خیلی بد نیست. بهتر است از اینکه یک بیخدا, بعد از همه.

و یا حتی بدتر تبدیل شدن به یک فن فوتبال.

•••

Gonzaga: لری ویر صرف صبح روز جمعه صحبت زاگ پرتال تخصصی اولی با استیون Karr دمپایی هنوز هم متناسب با. که اساس آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... BYU پر کردن سوراخ های آن با فارغ التحصیل نقل و انتقالات از جمله گارد نقطه از یوتا دره.

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, همه, از جمله واشنگتن خود را بازگشت-به-پردیس برنامه های آماده. یکی از دانشگاه هوستون با استفاده از کار نمی کند خیلی خوب. پاشنه هستند penciled در واشنگتن به عنوان دولت دوم حریف در پاییز. ... اورگان استخدام و به نظر می رسد به خوبی رفتن. ... صحبت از اردک, از آن خواهد شد به زودی Dr. Phil Knight با تشکر از شما. من تعجب می کنم اگر او را از گرفتن دکترا در marketingology. ... اگر یک کلرادو cornerback باقی می ماند سالم و علاقمندان' دفاع بهتر است. ... وجود دارد که خوش بینی در ایالت یوتا است. ... آریزونا دولت بازیکنان فوتبال هستند به trickling پشت در. ... و UCLA کالیفرنیا باید بهره مند شوند UC پذیرش تغییر است.

EWU و آیداهو: اطراف آسمان شمال آریزونا جدید مربی بسکتبال در نهایت یک قرارداد رسمی. ... مونتانا بازیکنان فوتبال هستند به رهبری از جمله انتقال از لوئیزویل. در حال حاضر این طرفداران بود را مجاز در پاییز ؟ ... ایالت آیداهو استقبال آن بازیکنان بسکتبال. ... وبر دولت بسکتبال فهرستی است که هنوز هم در حال تحول هستند و Wildcats' برنامه ای برای پاییز.

سرخپوستان: روز گذشته اعلام کرده بود در مورد به همان اندازه شانس فرار دیو نیکولز' موشکافی به عنوان یک گوزن سرگردان در جنگل های بعدی قرار می گیرند. داستان به ما می گوید چه چیزی است.

Seahawks: Michael Bennett نیست ماندن آرام. آیا شما تعجب ؟

Mariners: M را هنوز در تلاش برای ثبت نام بازیکنان حتی آنهایی که با آنها نمی پیش نویس است. ... صاحبان قرار داده اند یکی دیگر از ارائه آمار اما کاهش پرداخت گنجانده شده است. بازیکنان به نظر می رسد ساخته شده است که غیر قابل مذاکره نقطه.

•••

• ما شوخی در مورد اینکه طرفداران فوتبال به عنوان یک چیز بد است. من اعتراف من تبدیل شده به برخی از درجه است. یک زمان وجود دارد نه بیش از حد طولانی پیش زمانی که فقط اشاره ای به بازی رانندگی خواهد بود و من را به بیهوده گویی. دیگر نه. در واقع من حتی نشست و به تماشای کل بازی در گذشته سال است. بیش از یک است. خدا رو شکر پدر من نیست در اطراف دیگر. او نمی خواهد با من خوشحال است. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن