Blue Jays پاک به برگزاری اردوی آموزشی در تورنتو منبع می گوید

آبی جیز سازمان را مجبور به پایبندی به یک اصلاح قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به تورنتو از سفر به ایالات متح

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

آبی جیز سازمان را مجبور به پایبندی به یک اصلاح قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به تورنتو از سفر به ایالات متحده به منظور برگزاری اردوی آموزشی در کشور کانادا با توجه به پاسخ های داده شده به این تیم سهشنبه توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا.

یک منبع با آگاهی از این مسائل گفت: Star دولت فدرال اتحاد پیوست و با این شهر و استان به تصویب بهار آموزش بخشی از Blue Jays نرم افزار و از جمله intrasquad بازی. اما دولت فدرال منبع گفت: Blue Jays باید منزوی کردن خود سفر گروه در تیم خود هتل زیر اصلاح قرنطینه — یک سیاست است که می تواند مشکل ساز لیگ اصلی بیس بال و آبی جیز اگر اعمال هنگامی که آنها شروع فصل به طور منظم است که تحت MLB برنامه شامل سفر به و از ایالات متحده است. منبع اعطا شد گمنامی به منظور صحبت آزادانه در مورد پاسخ.

بیس بال خود را تحت عملیات دستی نیاز به معافیت به کانادا COVID-19 دستورالعمل که دولت هر کسی که دوباره وارد این کشور از غیر ضروری سفر باید خود جدا برای 14 روز. ممنوعیت غیر ضروری سفر باقی مانده است در اثر سراسر کشور تا 21 ژوئیه است و انتظار می رود تمدید شود.

تحت یک تغییر قرنطینه جیز اجازه داده می شود به جمعی منزوی خود را فهرست و ضروری کارکنان در Rogers Centre. این تیم امیدوار بود به یک گروه از 60 بازیکن به تورنتو روز جمعه به اردوگاه باز در آماده سازی برای از سرگیری فصل جولای 23 یا 24.

اما MLB طرح شامل حق بازیکن را به ماندن در خانه خود را هنگامی که در خانه خود در شهر و 14 روز در قرنطینه اعمال یا جیز و یا بازدید از تیم خواهد بود یک غیر منقول مانع است. و در حالی که جیز هستند گفته می شود پذیرای راه حل موقت در برخی از نقطه این باشگاه باید اطمینان باشگاه و مخالفان خود داده خواهد شد looser محدودیت در کانادا-مرز ایالات متحده به منظور بازی فصل به طور منظم در اینجا.

آبی جیز در پاسخ به یک درخواست برای نظر است اما ارائه هر گونه به روز رسانی به وضعیت فعلی خود را.

Blue Jays جمهور مارک شاپیرو دستور داد به گزارش به Dunedin در چهار شنبه — روز افتتاحیه برای تابستان اردوگاه تحت MLB عملیات دستی — برای شروع تست با امید آوردن این گروه به تورنتو برای تمرینات و از سرگیری فصل به طور منظم است که افت ارزش به 60 بازی بیش از 66 روز.

گفتگو در مورد آنچه اتفاق می افتد فراتر از بهار آموزش ادامه خواهد داد. تورنتو گزینه ها گفت: که شامل بازی خود در فصل به طور منظم در فلوریدا شاید در کنسرت با Tampa Bay Rays. تورنتو نیز آن مزرعه تیم در بوفالو هر چند این زمینه آماده است برای بازی.

این مشخص نیست که چه مهلت — اعم از داخلی و یا از MLB دیدگاه برای اتخاذ تصمیم نهایی ممکن است.

فلوریدا همراه با تگزاس و آریزونا را تجربه کرده اند افزایش قابل توجهی در coronavirus موارد این هفته با فلوریدا تنظیم سوابق دولت برای موارد گزارش شده در سه روز جداگانه بیش از 10 روز گذشته.

شاپیرو گفت: در یک کنفرانس تلفنی در هفته گذشته که تیم رفته "بالاتر و فراتر از" پروتکل های دقیق در کتابچه که شامل دو بار روزانه دمای بدن چک نمونه بزاق یا دهانی-بینی گرد و خاک و یک نمونه خون برای ضد بدن تست.

دستی به تشریح سه ردیف از گروه خواهد شد که مرحله به مرحله در این فصل به طور منظم روش. مرحله اول — گروه 60 بازیکن — را تحت آزمایش تشخیصی هر روز دیگر در سراسر بهار و فصل به طور منظم در حالی که سایر کارکنان خواهد شد که آزمون چندین بار در هر هفته و آنتی بادی آزمون یک بار در ماه.

با توجه به منبع دولت با استفاده از این دستورالعمل به عنوان یک نقطه شروع به گفتگو با بلو جیز در مورد دقیق تر پروتکل از جمله آزمایش روزانه از تمام کارکنان و بازیکنان.

آبی جیز اما امضا کردن به اصلاح قرنطینه و ادامه خواهد داد به مذاکره و تست پروتکل های دیگر این منبع گفت.

اگر باشگاه در واقع بازگشت به تورنتو برای اردوگاه آنها آغاز خواهد شد آماده سازی برای یک برنامه است که ویژگی های 40 از آن 60 بازی برابر آمریکا لیگ شرق مخالفان با توجه به جزئیات برنامه منتشر شده توسط MLB در روز سه شنبه.

یک گزارش در تمپا گفت: Blue Jays باز خواهد شد در این فصل در برابر اشعه در حالی که MLB جزئیات برنامه می گویند تورنتو بازی خواهد کرد و دیگر آن 20 بازی مقابل لیگ ملی شرق تیم (Mets, بریوز, اتباع, مارلین و فیلیز).

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بیس بال لغو آن سال 2020 جزئی-لیگ فصل آشکار تایید گزارش می دهد که جزئی leaguers نمی خواهد یک فصل در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

جیز که مترقی در شرایط پرداخت و محیط زیست برای آن جزئی-لیگ بازیکنان و تیم های تایید شده در هفته گذشته است که آنها را گسترش پرداخت به آنها جزئی لیگ بازیکنان را از طریق هفت. 7.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن