گرگور Chisholm: بیس بال بیشتر به از دست دادن اما مسیرهای دیگر اصلی ورزش در بازگشایی. اینجا چرا

ورزش حرفه ای لیگ های سراسر شمال امریکا صرف چند هفته گذشته توطئه های خود را باز می گرداند.NHL به تازگی رسمی برن

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

ورزش حرفه ای لیگ های سراسر شمال امریکا صرف چند هفته گذشته توطئه های خود را باز می گرداند.

NHL به تازگی رسمی برنامه 24-تیم حذفی فرمت با حدس و گمان که اردوگاه های آموزشی باز خواهد شد در ظرف سه هفته. NBA اعلام کرد قصد خود را برای از سرگیری بازی با 22 تیم در تاریخ 31 ژوئیه در دیزنی جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو فلوریدا.

NFL هنوز هم به نظر می رسد در مسیر برای شروع در ماه سپتامبر. PGA Tour ری استارت شنبه با چارلز شواب کلاسیک در استعمار در فورت ورث ، این IndyCar series بازگشت این آخر هفته و لیگ برتر فوتبال برداشته شده آن توقف در تمرین تیم. لیست تحولات مثبت می رود و در.

لیگ اصلی بیس بال ؟ خوب است که داستان دیگری به طور کامل. ورزش با مسلما بسیاری برای از دست دادن در طول بیماری همه گیر کوروناویروس — و متعاقب آن رکود اقتصادی — هنوز هم نمی دید به عقب در این زمینه است. در زمانی که همه چیز در جهان به نظر می رسد در حال تغییر سریع سرعت مجادله بین ثروتمند بازیکنان و حتی ثروتمندتر صاحبان ثابت باقی مانده است.

موفقیت در لیگ های دیگر در تدوین بازگشت آنها به بازی شده است قابل توجه. هر ورزش هنوز کار برای انجام با نگرانی های ایمنی و بهداشت اما در این مرحله رسمی موافقت نامه در حال نتیجه گیری. NBA درگیر متعدد با مشخصات بالا ورزشکاران در آن مذاکرات NHL دریافت مشابه حمایت عمومی و NFL چند هفته قبل از آن باید به نگرانی در مورد هر یک از این.

بیس بال بوده و تنها استثنا و به عنوان نتیجه شهرت آن شده است کشیده از طریق گل. عمومی شگفتی چگونه ورزش می تواند در جنگ زمانی که لیگ های دیگر حل و فصل خود را به کار مسائل را با سهولت نسبی.

وجود دارد هیچ بهانه ای برای عدم بیس بال در این تابستان حداقل یکی نیست که به سلامت و ایمنی است. لیگ آورده اتهامات از حرص و آز بر خود و در عین حال تضاد مستقیم به دیگر ورزش نیست منصفانه به دلیل چشم انداز NBA, NHL, NFL و عمده دیگر ورزش هیچ ربطی به بیس بال. هنگامی که تجزیه و تحلیل کارگری, تخفیف, زمینه همه چیز است و این یکی است که در آن بازیکنان و صاحبان بسیاری در خطر است.

یکی از تفاوتهای آشکار بین MLB و لیگ های دیگر است که آن فصل در حال شروع به زمانی که coronavirus آمار در ماه مارس است. بازیکن حقوق برای سال 2020 نجومی دلار تخمین زده شد 4.2 میلیارد دلار به 4.4 میلیارد دلار (ایالات متحده) هر ESPN. که مقدار $170 میلیون پرداخت در صف مقابل به عنوان بخشی از یک معامله قبلی که در سمت چپ بیش از 4 میلیارد دلار هنوز هم بدهکار است.

مقایسه رپتورز در حال حاضر انجام شده و پرداخت شده برای 64 از 82 بازی در اصل برنامه ریزی شده برای این فصل تمام در مقابل طرفداران. به گزارش آسوشیتد پرس, NBA آخرین پیشنهاد لغو خواهد حدود 15 درصد از فصل به طور منظم. بر اساس مقدار که بازیکنان می تواند خواسته می شود به جریمه بیش از $610 میلیون حقوق. مقدار زیادی از پول, اما سیب زمینی کوچک در مقابل بیس بال.

پس از آن وجود دارد در لیگ ساختار حقوق و دستمزد. MLB بازیکنان در ارتباط است و اساسا مخالف اجرای حقوق و دستمزد کلاه. این اتحادیه با موفقیت مبارزه برای حقوق بازیکنان با یک مقدار مشخصی از زمان برای ورود به هر مقدار که آنها می توانید دریافت کنید. رایگان و باز کردن بازار بوده است centrepiece به هر توافق جمعی و بازیکنان از ترس آنچه که حتی در کوتاه مدت درآمد های طرح مفهومی برای آینده مذاکرات است.

MLB است و هیچ محدودیتی در مدت یا دلار برای بازیکن قرارداد. تیم می تواند پیشنهاد هر آنچه که آنها می خواهند و نگران عواقب بعد از آن. وجود دارد یک مالیات لوکس که برخی استدلال می کنند عمل می کند مانند یک اصلاح درپوش اما تیم مجاز به تجاوز به آن را از طریق معاملات و یا آژانس آزاد. مجازات فقط خوب است.

NBA به "نرم" کلاه بر یک در صد از لیگ درآمد از فصل قبل و محدودیت چه تیم می تواند از طریق انجام معاملات و یا آژانس آزاد. NHL, NFL و MLS را سخت کلاه است که نمی تواند پیشی گرفته و نیز به پیچیده درآمد های فرمول.

آن را حس می کند که ورزشی که تا به حال درآمد حاصل از معاملات در حال حاضر در محل نیاز به زمان کمتر برای دریافت یک معامله جدید انجام می شود. در بیس بال صاحبان و بازیکنان هرگز مورد اعتماد هر یک از دیگر به اندازه کافی به پیشرفت های زیادی با اتحادیه آشنا خودداری بودن که تیم کوک در این کتاب به نوبه خود سود به ضرر و زیان در حالی که به طور کلی ارزش از franchises همچنان افزایش یابد.

و بنابراین در اینجا ما در حال نزدیک شدن به اواسط ماه ژوئن با هیچ پایانی در چشم به این کار اختلاف است. تا به امروز بازیکنان حاضر به بازی برای هر چیز کمتر از کامل سرشکن مقدار از حقوق خود را. صاحبان مقابله با تهدیدات محدود کردن فصل به 50 بازی که برش بازیکن غرامت بیش از دو سوم در حالی که هنوز هم اجازه تیم به جمع آوری پست های نجومی تلویزیون درآمد این سقوط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

MLB سزاوار همه انتقاد از آن اخذ شده است اما نوری به اندازه کافی بد. مردم نیازی به شمع بر با اشاره به چقدر بهتر ورزش های دیگر انجام داده اند در میانه یک بحران جهانی است. کار مذاکرات برای NHL, NBA, NFL و بسیاری دیگر — حداقل در این سال -- در حال بازی کودک نسبت به آنچه بیس بال در تلاش است برای مرتب سازی از طریق.

زمانی که صاحبان تیم خود را برای اولین بار پیشنهاد ماه گذشته آنها پیشنهاد 82-بازی فصل را با مجموعه اردوگاه به سر ژوئن 10. آن را در حال حاضر همه اما برخی از آن تاریخ می آیند و می روند بدون یک معامله جدید است. شروع فصل به طور منظم می تواند تحت فشار قرار دادند تا اوایل ماه آگوست وجود دارد مقدار زیادی زمان برای دریافت یک معامله انجام می شود اما آیا از آن خواهد شد به اندازه کافی به پل این غول تقسیم باقی مانده بزرگ ناشناخته است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن