بریتیش ایرویز بازنشستگی ناوگان بوئینگ 747s چهار سال اولیه - Fri, 17 Jul 2020 PST

بریتیش ایرویز بزرگترین اپراتور بوئینگ 747s است بازنشستگی ناوگان خود را از جت ادم تنومند و بدقواره چهار سال اول

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

بریتیش ایرویز بزرگترین اپراتور بوئینگ 747s است بازنشستگی ناوگان خود را از جت ادم تنومند و بدقواره چهار سال اولیه با توجه به coronavirus بازتابی از این بیماری همه گیر است تاثیر مخربی و چشم انداز تیره و تار برای آن میباشد.

هنگامی که تاج جواهر بین المللی مسافرت هوایی 747 در حال حاضر تقریبا منقرض شده از رده خارج به نفع بیشتر سوخت کارآمد دوقلو-موتور هواپیما. بریتیش ایرویز در حال برنامه ریزی برای فاز از آن باقی مانده 31 جت توسط 2024 اما نیاز به پول نقد در covid بحران بازنشستگی پیش از موعد "منطقی ترین چیزی که" رئیس اجرایی الکس کروز گفت: در انتشار اخبار جمعه.

محو تقاضا برای سفر هوایی مجبور است بسته های پول در شرکت های هواپیمایی به پیکربندی مجدد ناوگان خود را در مقیاس بی سابقه ای و با سرعت. ایر کانادا Air France, دلتا, آمریکا, خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک و لوفت هانزا را در مجموع نازک ناوگان خود را با ده ها تن از هواپیماهای در سال 2020 بسیاری از آنها با چهار موتور هواپیما از جمله 747 و ایرباس A380.

بریتانیا راه هوایی حرکت برگ لوفت هانزا به عنوان آخرین حامل هنوز پرواز یاد جت ادم تنومند و بدقواره و آن را تنها مگس جدیدتر مدل 747-800s. بریتیش ایرویز پرواز اولین 747 پرواز در مارس 1971 و تا به حال یک بار به عنوان بسیاری از 57 شرکت هواپیمایی گفت.

"ما متعهد به ساخت ناوگان ما بیشتر سازگار با محیط زیست به عنوان ما نگاه به کاهش حجم کسب و کار ما به منعکس کننده تاثیر covid-19 همه گیر در حمل و نقل هوایی" کروز در بیانیه ای گفت. "بازنشستگی از جت ادم تنومند و بدقواره احساس خواهد شد توسط بسیاری از مردم در سراسر بریتانیا است."

این جت ادم تنومند و بدقواره است فقط یک مصدوم برای صنعت حمل و نقل هوایی است که انتظار نمی رود به گزاف گویی برگشت به قبل از همه گیر سطح حداقل تا 2023 - یک واقعیت بریتیش ایرویز ذکر شده در آن حرکت می کند. بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن تخمین می زند که خطوط هوایی اروپا را از دست خواهد داد $21.5 میلیارد دلار در سال 2020 با تقاضای مسافر کاهش بیش از نیمی از. بیش از یک دوجین شرکت های هواپیمایی باید تعطیل و یا برای ورشکستگی زمینه از ماه مارس با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا است.

خاموش شدن ناگهانی محدودیت های مسافرتی و اجتماعی فاصله باید اقدامات کاهش تقاضای جهانی برای سفر هوایی منجر به لغو هزاران هزار پرواز. و کسانی که در حال پرواز در حال انجام این کار با بیشتر صندلی های خالی. خطوط هوایی شد و در 45 درصد ظرفیت به عنوان این هفته در آنچه به طور معمول خواهد بود ارتفاع تابستان سفر - در مقایسه با همین روز در سال گذشته با توجه به OAG جهانی سفر ارائه دهنده اطلاعات. سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی تخمین می زند که تا پایان سال 2020 جهان مسافری و ترافیک کاهش یافته است 50 درصد به 60 درصد.

قبلی بحران - مانند پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 و در طول جنگ خلیج فارس - شرکت های هواپیمایی ممکن است از 2% به 3% کاهش در کل مایل پرواز توسط مشتریان پرداخت, گفت:, Richard Aboulafia معاون رئیس جمهور در دفتر گروه یک هوافضا و دفاع تجزیه و تحلیل شرکت. اگر سه ماهه چهارم سال 2020 است و مهربان ترین خواهد بود پایین حدود 55% او تخمین می زند. در اوج بحران حدود دو سوم از جت تجاری در سراسر جهان پارک شده بودند.

"آن نیست شبیه هر چیزی که ما دیده ایم در تاریخ" Aboulafia گفت. "این است که در یک به طور کامل در مقیاس های مختلف."

اما مصرف کنندگان در حال بعید است برای دیدن است که از نو سنگر سازی و ترجمه برای بالاتر, قیمت بلیط Aboulafia گفت: به عنوان عدم قطعیت در اطراف coronavirus را حفظ خواهد کرد و تقاضا برای سفر هوایی و سوخت کم برای برخی از زمان.

بوئینگ 747 را ساز شد و در حال حاضر تلاش قبل از coronavirus بحران به دنبال بازسازی تصویر خود را پس از دو تصادفات مرگبار در پنج ماه منجر به جهانی زمین از آن 737 Max - یک نامزد برای جایگزینی 747s - در سال 2019. که بحران هزینه بوئینگ بیش از 9 میلیارد دلار و منجر به شلیک اجرایی دنیس Muilenburg; شیکاگو بر اساس شرکت در حال حاضر چهره نمرات از پرونده های حقوقی از خانواده های قربانیان سهامداران و شرکت های هواپیمایی از جمله آمریکایی و غربی.

این ضرر و زیان شده اند مرکب توسط pandemic: در ماه های اخیر بوئینگ است گذاشته در مورد 14,000 کارگران به عنوان بخشی از یک طرح به کاهش نیروی کار خود را با 10 درصد برای جبران آن covid مربوط به ضرر و زیان است. بوئینگ دوباره تولید 737 Max در تاریخ 9 ژوئیه پس از شش ماه از خواب اما آن مواجه مشکل عمیق اگر آن را می بیند یک موج از سفارش لغو چون تقاضا کم است.

"این COVID-19 همه گیر است تاثیر مخربی بر صنعت هواپیمایی به معنی یک برش عمیق در تعداد جت تجاری و خدمات به مشتریان ما نیاز بیش از چند سال آینده که به نوبه خود به معنی شغل کمتر در خطوط ما و در ما و دفاتر و" بوئینگ اجرایی دیو کالهون گفت: ممکن است در بیانیه ای اعلام اخیر اخراج.

بوئینگ تحویل اولین 747 در سال 1969 و به فروش می رسد بیش از 1,555 از طریق 2019 با توجه به گزارش های فیروزه ای ، این جت ادم تنومند و بدقواره می تواند صندلی 500 نفر و تا به حال هیچ رقیب عمده تا از ورود ایرباس 380 در سال 1990. هواپیما عالی حجم - 230-پا بلند قاب با نزدیک به 200 پا بال و یک دم به عنوان بالا به عنوان یک ساختمان شش طبقه الهام گرفته از ترس و محبت در میلیون ها نفر از مسافرت هوایی کارگران و مسافران بیش از پنج دهه گذشته.

"این هواپیما بود به نام" ملکه آسمان "برای یک دلیل" Aboulafia گفت. "آن را هواپیما و حمل و نقل آن بسیاری از مردم در اولین سفرهای بین المللی - احتمالا من شامل, اگر من فکر می کنم که دور."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب