واکر غرب آکادمی موسیقی گسترش ارتباط با جامعه به دنبال افزایش 7 میلیون دلار

سی سال پیش واکر غرب آکادمی موسیقی باز امیدوار به ارائه یک دانش آموزان با مدرسه ، درس موسیقی. در حال حاضر آکادم

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

سی سال پیش واکر غرب آکادمی موسیقی باز امیدوار به ارائه یک دانش آموزان با مدرسه ، درس موسیقی. در حال حاضر آکادمی در سنت پل می آموزد تقریبا 200 دانش آموزان در هر هفته است و قصد دارد برای به دست آوردن حتی بزرگتر.

واکر غرب آکادمی موسیقی را آغاز کرده است "واکر غرب بدون دیوار" ابتکار است. این بهار آنها اعلام کرد که 7 میلیون دلار تلاش برای افزایش بودجه و ثبت نام و ایجاد یک ارتباط قوی تر با, St. Paul جامعه است.

زمانی که مدرسه افتتاح شد و در سال 1988 بنیانگذاران Rev. Carl واکر و اعطای غرب تدریس درس پیانو در یک نشست دانشگاهی محله دوبلکس. امروز مدرسه موسیقی واقع شده است و سلبی خیابان که در آن بیش از بیست موسیقی مدرسان آموزش پیانو, سازهای کوبه ای, باد, رشته ها و درس های صوتی.

اهداف خود را برای آینده

زمانی که Braxton Haulcy شد مدیر اجرایی واکر غرب در سال 2019 او ساخته شده یک نقطه به نقطه تماس به عنوان بسیاری از محلی پایه به عنوان او می تواند به معرفی خود. در کمال تعجب بسیاری از افراد او با صحبت نمی دانم چه واکر غرب بود.

"ما 30 سال است اما برخی از مردم هرگز شنیده از ما ؟" او گفت:.

Haulcy تصمیم گرفت که واکر غرب انجام نمی شد به اندازه کافی به شبکه و اتصال با جامعه خود را به طوری که او توسعه بدون دیوار ابتکار.

آکادمی امید به آن ثبت نام توسط 2023 و سه برابر تعداد دانش آموزان دریافت کمک های کمک درسی از حدود 50 تا 150. مدرسه موسیقی نیز امیدوار است به ارائه ارومیه با آموزش بیشتر و بالا بردن دانشکده حقوق و دستمزد و نزدیک به منطقه ای حقوق و دستمزد به طور متوسط. و در نهایت آکادمی موسیقی برنامه ای برای حرکت به یک مجموعه جدید از دیوار به طور کامل.

اگر چه این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور شده است که همه طبقات در حال حاضر تدریس می شود از راه دور, واکر غرب در حال اجرا است در فرد آموزش فضای خود را از 6000 فوت مربع ساختمان در سلبی خیابان. در سال 2023 آنها امید به حرکت به یک بزرگتر ساختمان با بیش studios, ذخیره سازی بیشتر و تعیین شده پارکینگ.

یک 7 میلیون دلار بودجه

حدود 7 میلیون دلار مورد نیاز خواهد بود برای تامین مالی تمام پروژه های بدون دیوار ابتکار به دنبال مقابله در سه سال آینده. یک کمپین سرمایه شروع خواهد شد در پاییز.

حدود 2 میلیون دلار خواهد بود برای خرید و استفاده از 14000 فوت مربع برای یک مکان جدید با توجه به طرح تخمین می زند. یکی دیگر از 3 میلیون دلار را گسترش موسیقی برنامه در همکاری با محلی St. Paul مدارس دولتی. بقیه را به سمت انواع پروژه ها از قبیل جایگزین کردن ابزار و ارتقاء فن آوری است.

جمع آوری کمک های مردمی در طول رکود اقتصادی ممکن است به نظر می رسد وظیفه بلند اما Haulcy هنوز خوش بینانه است. او به تازگی شروع به کار با صندوق توسعه مشاور و او شده است صحبت کردن به اهدا کنندگان بالقوه. مدارس مانند واکر غرب به شدت خصوصی تامین می شود اهدا کنندگان که بسیاری از آنها به دنبال سیاه سازمان حمایت در پی مرگ جورج فلوید Haulcy می گوید.

یک شریک با SPPS

اگر چه آکادمی تاسیس شد در فوق برنامه درس های موسیقی آکادمی برنامه های خود را آموزش موسیقی به نزدیکی مدارس دولتی.

برای دو سال گذشته واکر غرب ارومیه شده است همکاری با سنت پل میشل و باراک اوباما مدرسه ابتدایی به ارائه صفحه کلید و ضربت زنی درس به دانش آموزان که 95 درصد آفریقایی-آمریکایی است.

"ما کار کرده اند با واکر غرب برای دو سال و ما امیدواریم که به رشد است که برنامه به طوری که بیشتر دانش آموزان می توانند بهره مند شوند گفت:" جیل Knutson دستیار اصلی در اوباما ابتدایی. "این مهم است که پژوهشگران ما به دیدن مدرسان موسیقی است که نگاه مانند آنها."

واکر غرب نیز امیدوار به گسترش برنامه به محلی دیگر مدارس ابتدایی است.

"بسیاری از مدارس ابتدایی و, مدارس, لازم نیست که یک کلاس موسیقی در طول روز" Haulcy گفت. "اگر شما از موسیقی به عنوان یک انتخابی بچه ها ممکن است آن را به طور جدی."

اما عدم آموزش موسیقی در مدارس دوره های آموزشی جدی است, او گفت:. زمانی که او در مدرسه ابتدایی او انجام بد در مدرسه تا مادر خود را ثبت نام او در درس موسیقی.

"موسیقی در حال خواندن و نوشتن و حساب. آن را می سازد مهارت های زندگی مانند عزم و نظم و کار گروهی" گفت: Haulcy.

به عنوان مینه سوتا مقامات دست و پنجه نرم کردن با تحصیل در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس واکر غرب خواهد شد به احتمال زیاد به reimagine چگونه آنها تدریس و آموزش موسیقی در مدارس دولتی. اما این آکادمی در حال حاضر در حال تنظیم به آموزش در طول یک بیماری همه گیر و در حال حاضر می آموزد درس موسیقی در سراسر وب.

آموزش از راه دور بهره مند خواهد شد آکادمی در آینده است. مجازی درس های بیشتر در دسترس برای کسانی که زندگی دورتر و اجازه می دهد تا معلمان موسیقی برای رسیدن به بیشتر دانش آموزان Haulcy می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب