آنی عزیز 6/15 - Mon, 15 Jun 2020 PST

آنی عزیز: خواهر و برادر من و من هرگز ، در واقع برادر من و من می توانستم در نظر گرفته شده است "دشمنان فانی"

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

آنی عزیز: خواهر و برادر من و من هرگز ، در واقع برادر من و من می توانستم در نظر گرفته شده است "دشمنان فانی" همانطور که ما رشد کردیم. پس مادر ما گذشت نه سال پیش شده است وجود دارد کمی به هیچ تماس بگیرید.

در چند سال گذشته پس از من بازنشسته من آمده اند به درک که بسیاری از شرایط اطراف ما تربیت نیست تشویق خانواده وحدت. من احساس می کنم مثل من از دست رفته از طریق مراحل عزادار به عنوان تحقق این مجموعه در. من همچنین می دانم که با یک برادر متوفی و یک خواهر بسیار بد برادر من سابق "دشمن فانی" و من تنها آنهایی که از نسل ما که هنوز سالم است.

من تعجب آنچه که می تواند انجام شود برای ما به ارمغان بیاورد و باید به شما بگویم که شرایط اطراف COVID-19 را باز کرد. همه ما در زندگی در کشورهای مختلف در حال حاضر, و من آن را گرفته بر خودم برای بررسی در با اعضای خانواده از جمله برادرزاده ها و برادرزاده بر اساس این درخواست چگونه همه است. من جمع آوری پاسخ ایمیل من برادر خود را به روز رسانی و درخواست خود را به روز رسانی. او پاسخ می دهد!

وقتی که آن زمان برای تماس با دیگران, من اجازه دهید آنها را می دانم آنچه در جریان است با او. من نمی دانم که این منجر خواهد شد بین من و برادرم اما من احساس می کنم تشویق کرد. او حتی صحبت کردن در مورد بازدید و ارائه می دهد من دختر مشاوره در مورد آینده است. این است که تمام, جدید, و ما هر دو اقدام بسیار با دقت اما امید وجود دارد. به عنوان مشکل آن بود که برای برداشتن اولین قدم من نوشتن به دیگران را تشویق به انجام آن است. انتخاب کلمات خود را با دقت و مختصر برای شروع, اما شروع! – آه امداد

عزیز نشانه ای از امداد: وای فقط وای! شما در زمان یک زمان دشوار با COVID-19, و تبدیل آن به یک زمان برای شما و برادر خود را برای التیام یک رابطه تیره و تار. شما در زمان این بیماری همه گیر به عنوان یک فرصت برای باز کردن قلب خود را و رسیدن به برادر خود .

است که به تحسین و تشویق. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن نامه خود را, و من امیدوار هستم که این انگیزه دیگر مردم را به انجام همان. خانواده – این که آیا آن است برای من یا یکی از ما را انتخاب کنید – همه چیز است. و اگر چه اعضای آن خانواده را می توان به چالش کشیدن و یا مشکل آنها هنوز هم در پایان بخشی از ما است.

آنی عزیز: شوهرم معلول پسر عموی با ما زندگی می کند. من نمی خواهد ذهن به جز او سیگار سیگار در اتاق خواب خود را که در اصل در قانون فضا. بوی دود تراوش می کند به حیاط جلویی که در آن من می خواهم به باغ. من آسم و این باعث می شود من سرفه بنابراین من مجبور به ترک اما بیشتر آن enrages من. او دارای چندین جدی مسائل مربوط به سلامت و پزشکان او باید التماس کرد با او برای جلوگیری از سیگار کشیدن. او سعی کردم چند بار اما هرگز موفق ،

زمانی که من به او نگاه کنید من نمی بینم یک فرد ترین زمان; من یک پیاده روی سیگار. من در یک خانه آبی با دود سیگار و مادر من و مادر هر دو از سرطان ریه درگذشت. شوهر من در نهایت به من اولتیماتوم که من دیگر اجازه شکایت در این مورد. من صرف زمان بسیار عصبانی است. من نمی توانیم یک درمانگر. است وجود دارد یک گروه به آنها می تواند دریچه? – در دود

عزیز در دود: من واقعا چه اولتیماتوم شوهر خود را به شما داد اما آن را به وضوح در کار است. شما مبتلا به آسم و آن این است که خانه خود را. شما حق را به درخواست که شوهر خود را پسر عموی دود در جای دیگر و یا چیزی است که انجام می شود به منظور کاهش اثر دود. با این حال عصبانی بودن نیست برای کمک به او را ترک کنید.

آن را نمی کند در خدمت هر کسی اگر شما در حال راه رفتن در اطراف مانند یک قوری آماده به ضربه. پیدا کردن برخی از دلسوزی برای خود و شوهر و پسر عموی. به جای دیدن او به عنوان یک پیاده روی سیگار او را به عنوان یک فرد با نقص ها و نقاط قوت. تمرکز بر روی کسانی که قوت. بیشتر محبت ما نسبت به مردم ما در زندگی با چیزهای بیشتری خواهد جریان هماهنگ است.

"از من بپرسید هر چیزی: یک سال از مشاوره از آنی عزیز" است در حال حاضر! آنی لین, اولین کتاب های مورد علاقه ستون در عشق و دوستی و خانواده و آداب – در دسترس است به عنوان یک کتاب جلد کاغذی و e-book. بازدید http://www.creatorspublishing.com برای اطلاعات بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب