McCollum لایحه قرار می دهد ترمز در دوقلو فلزات, اما همچنین می گذارد موجود در معادن آهن

زبان در فدرال محیط زیست بودجه لایحه طول می کشد هدف در بحث مس-نیکل معدن پیشنهاد شده برای همان حوزه آبخيز به عنو

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

زبان در فدرال محیط زیست بودجه لایحه طول می کشد هدف در بحث مس-نیکل معدن پیشنهاد شده برای همان حوزه آبخيز به عنوان مرز آب قایق رانی منطقه بیابان و همچنین می تواند تاثیر هر آینده طرح های توسعه سنگ آهن و معادن آن قرار میگیرند و حوضه مرزی.

در کنگره ایالات متحده بتی McCollum که صندلی های داخل کشور, محیط زیست و سازمانهای مرتبط فرعی اعلام کرد در هفته گذشته که زبان در حدود 37 میلیارد لایحه منع سازمان های فدرال از بررسی معدن برنامه های درون بارانی رودخانه حوزه آبخيز و برتر ملی جنگل در طول 2021 سال مالی.

مینه سوتا دموکرات گفته است که با هدف توقف بررسی دوقلو فلزات' پیشنهاد مس-نیکل معدن بزرگ زیرزمینی مس-نیکل معدن و خشک انباشته باطله تسهیلات ذخیره سازی در نزدیکی Ely و توس دریاچه, اما دیگران اشاره کرده اند این نیز به معنی هر آینده معدن برنامه های موجود معادن سنگ آهن که دو منظوره بارانی رودخانه حوزه آبخيز و برتر ملی جنگل می تواند تحت تاثیر قرار بیش از حد.

"هیچ یک از وجوه اختصاص داده و یا در غیر این صورت در دسترس ساخته شده توسط این عمل ممکن است مورد استفاده برای بررسی و یا تصویب یک معدن طرح پیشنهادی در بارانی رودخانه حوزه آبخيز برتر ملی جنگل" این لایحه متن می خواند.

این لایحه توسط مجلس تخصیص بودجه در هفته گذشته و در انتظار رای کامل مجلس نمایندگان ایالات متحده.

باطله حوضه و گلوله گیاهان در ایالات متحده جراحی را Minntac در کوه آهن و ArcelorMittal را Minorca در ویرجینیا هستند حداقل بخشی از درون بارانی رودخانه حوزه آبخيز و برتر ملی جنگل در حالی که امکانات' باز کردن معدن چاله نشستن بیشتر در لیک برتر حوزه آبخيز.

کلیولند-صخره' Northshore استخراج معدن گودال در نزدیکی بابیت نشسته در هر دو حوضه و در مرز برتر ملی جنگل در حالی که آن گیاه و باطله حوضه در لیک برتر حوزه آبخيز و خارج از زمین فدرال.

در انتشار اخبار جمهوری خواه در کنگره ایالات متحده پیت Stauber گفت McCollum لایحه "به دنبال ممنوعیت نه تنها معادن جدید اما آینده عملیات در موجود معادن سنگ آهن در داخل بارانی رودخانه حوزه آبخيز و برتر ملی جنگل."

"کنگره McCollum حمله بر آهن معدن است پایین تمام وقت حتی برای او" Stauber گفت.

McCollum دفتر مقابله Stauber انتشار و گفت: زبان اجازه می دهد معادن موجود برای ادامه عملیات جاری معدن برنامه های هر معدن برنامه می تواند مورد بررسی در سال مالی 2022.

"این زبان را محافظت می کند BWCA تا زمانی که ما قادر به کار با بیشتر قابل اعتماد (ریاست جمهوری) دولت در سال آینده" McCollum در بیانیه ای گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انتقاد شده است برای پیگیری سریع بررسی پروژه ها و برای به عقب معدنی اجاره به دوقلو فلزات بودند که لغو در روزهای پایانی دولت اوباما.

آن را نیز معلوم نیست اگر هر یک از این معادن سنگ آهن را از طریق معدن پیشنهاد روند در سال آینده برای هر نوع گسترش است. ArcelorMittal و ایالات متحده جراحی کاهش یافته است به نظر در این لایحه و یک سوال در مورد اینکه آیا آنها پیش بینی شده تشکیل پرونده جدید هر معدن قصد دارد در سال آینده.

اما در یک ایمیل فرستاده بیانیه صخره تحسین Stauber پاسخ به McCollum لایحه.

"کنگره Stauber مطرح شده معتبر نگرانی در مورد تاثیر بالقوه این پیشنهاد سیاست در محدوده آهن معادن و جوامع" صخره سخنگوی پاتریشیا Persico گفت.

صخره همچنین آدرس نیست که آیا این پیش بینی تشکیل پرونده جدید و معدن طرح در سال آینده.

دوقلو فلزات این شرکت در پشت پیشنهادی معدن هدف این لایحه گفت: این لایحه مخالف.

"این قانون پیشنهادی تلاش برای به تاخیر انداختن توسعه پروژه های استخراج از معادن در شمال مینه سوتا و نادیده امروز نیاز فوری و رو به رشد تقاضا برای این مهم فلزات" دوقلو فلزات سخنگوی کتی Graul در بیانیه ای گفت. "این قانون می تواند ویرانگر به آینده اقتصادی کشور ما و به هزاران صنایع بستگی دارد که در آن ذخایر معدنی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب