ردیف بالا, اسپانیایی, فوتبال, رزومه بازی پس از COVID-19 وقفه با 110 مسابقات چپ

اسپانیا LaLiga ظهور از آن COVID-19 وقفه در روز پنج شنبه با یک دربی مسابقه بین Sevilla FC و رئال بتیس از 110 مس

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

اسپانیا LaLiga ظهور از آن COVID-19 وقفه در روز پنج شنبه با یک دربی مسابقه بین Sevilla FC و رئال بتیس از 110 مسابقات چپ به بازی این فصل است.

رهبر لیگ بارسلونا بازديد مایورکا در روز شنبه در حالی که دوم-محل رئال مادرید میزبان ایبر در روز یکشنبه.

فصل زنجان به اجرا و برای شش هفته تا ژوئیه 19. وجود خواهد داشت دو matchdays یک هفته — یک شنبه از طریق پنج شنبه و جمعه دوم از طریق پنج شنبه.

"این یک تلاش بزرگ اما من فکر می کنم آن تأکید این نکته که به نظر می رسد مانند برخی از مرتب کردن بر اساس از بازگشت به حالت عادی" گفت: بوریس گارتنر مدیر عامل شرکت LaLiga, شمال امریکا

لیگ ایجاد کرده است, گسترده COVID-19 تست پروتکل. حاشیه تیم نیمکت تمدید شده است, وجود خواهد داشت هیچ بازی قبل از دست دادن و بازیکنان خود را تغییر دهید کیت در حاصل کار دو تیم.

غرفه خالی خواهد بود اما لیگ وعده جدید دوربین زاویه — با کمک این واقعیت وجود دارد هیچ علاقه مندان به بلوک — و مجازی می ایستد و فن های صوتی (پخش را انتخاب کنید می توانید صدای طبیعی و یا مجازی پیشرفته صوتی).

در بالای جدول رده بندی بارسلونا دارای دو نقطه سرب بیش از رئال مادرید. و وجود دارد فقط دو امتیاز بین سوم و ششم قرار می گیرد طرف — سویا واقعی جامعه ختافه و اتلتیکو مادرید در نبرد برای باقی مانده رقابت های اروپایی ،

در انتهای دیگر جدول مایورکا لگنس و اسپانیول در منطقه سقوط.

ستاره آرژانتینی بارسلونا لیونل مسی منجر به ثمر رساند مسابقه با 19 گل. و اعتصاب شریک لوئیس سوارز تنظیم شده است برای پیوستن به او را پس از دوره نقاهت بعد از عمل جراحی زانو. رئال مادرید لوکا مودریچ نیز در زمان حال به درمان آسیب های مچ پا.

اتلتیکو مادرید ممکن است به دست آوردن برخی از کانادایی های جدید چشم داده و روابط خود را گسترش اتلتیکو اتاوا کانادا لیگ برتر است.

بازی را برجسته "تشویق به بی نهایت" ادای احترام در دقیقه 20 از هر بازی به کارگران خط مقدم و قربانیان این بیماری همه گیر.

بوندسلیگا آلمان عمده بود لیگ اروپا به راه اندازی مجدد در مارس و لیگ برتر انگلستان و ایتالیا سری آ به دنبال هفته آینده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن