دیو Feschuk: برحذر باشید از استعداد است که نادیده گرفته شده اند از LeBron به McDavid به رپتورز

به عنوان انگیزه علوفه می رود, شاید, چند چیز در ورزش حرفه ای ثابت کرده است که قدرتمند تر از MVP گیری واقعی یا ا

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

به عنوان انگیزه علوفه می رود, شاید, چند چیز در ورزش حرفه ای ثابت کرده است که قدرتمند تر از MVP گیری واقعی یا ادراک شده.

ما به یاد این دوران ما همه گیر زمانی که عدم وجود محتوای زنده بود ورزشی-محبت تماشای "آخرین رقص" یکهو. در میان آن همه فن حریف آیات و خاطراتی فیلم مستند در مورد مایکل جردن شیکاگو بولز سلسله به یاد می آورد اردن در واکنش به کارل مالون از یوتا جاز که با نام NBA با ارزش ترین بازیکن در سال 1997. اردن اشاره کرد مالون برنده آن جایزه به عنوان رئیس محوری در پشت متعاقب آن ستاره روشن در پیشرو گاو به خود پنجم از شش قهرمانی.

"من نمی گویم (مالون) نبود مستحق (MVP)," اردن گفت: این مستند. "همه من گفت این است که سوخت آتش در من می گویند, 'OK. شما فکر می کنم او MVP? OK. خوب است. هیچ مشکل.'"

آن را تبدیل به یک مشکل برای جاز که از سری مسابقات به خریداران در شش بازی. اردن نامگذاری شد Finals MVP.

شما باید به جای تعجب اگر ما در مورد برای دیدن مشابه داستان آشکار در یک زن و شوهر از ورزش در طی این بیماری همه گیر در تابستان. نه این که هر کسی که در حال حاضر کار به عنوان یک ورزشکار حرفه ای می تواند مطابقت اردن اسطوره ای توانایی برای تبدیل کوچکترین درک slights به گاز برای یک موتور غیر قابل مقایسه. هنوز هم هر کسی که به طور مداوم انجام می دهد در بالاترین سطح به پیدا کردن راه هایی برای مشتعل ضرب المثلی آتش. و قطعا هر دو LeBron James, همجنس باز و دگرجنسباز, McDavid به راحتی می تواند چرخش قریب الوقوع MVP شرایط در بسکتبال و هاکی به الهام باید آنها را انتخاب کنید و به کانال خود Airness.

جیمز و McDavid, بعد از همه, در حال اجماع بهترین بازیکنان در ورزش مربوطه می باشند. و در حال حاضر شانس آن را دارند که مانند اردن در سال 1997 هر دو در حال رفتن به سازمان دیده بان کمتر انجام نوازندگان توان نام برد با ارزش ترین بازیکنان لیگ مربوطه می باشند.

ما در حال حاضر می دانید آن را به اتفاق می افتد در NHL در این فصل است. زمانی که هارت جایزه نامزد شد و اعلام کرد هیچ یک از سه فینالیست برای جایزه رای گیری توسط رسانه نامگذاری شد McDavid. McDavid را Edmonton Oilers هم تیمی لئون Draisaitl لیگ پیشرو گلزن در طول کوتاه فصل به طور منظم است مورد علاقه را به نفع خود جایزه. Artemi Panarin نیویورک رنجرز و ناتان MacKinnon از Colorado Avalanche دیگر فینالیست. همه آنها ارزش میدهد. اما به عنوان خوب به عنوان آنها هستند و به عنوان مشروع خود را به عنوان مربوطه موارد ممکن است آن را سخت به یک مورد McDavid تا زمانی که او سالم نیست NHL سگ آلفا, حتی اگر او تنها برنده یک هارت جایزه در پنج فصل.

و اگر او بازیکن ما فکر می کنم او است — اگر او واقعا "نسل" استعداد او شده است صورتحساب — او در مورد استفاده از این پلت فرم از استنلی مسابقات جام, و به طور خاص آشنا hub شهر ادمونتون به ثبت نام پرقدرت دویدن از حافظه جمعی. او لیگ را با ارزش ترین بازیکن خود را بر روی یخ استدلال خواهد رفت اما او بدون شک بهترین حالت آن است.

همان می رود برای جیمز حتی اگر شرایط متفاوت است. رای گیری برای NBA عمده به طور منظم فصل جوایز پیچد تا شنبه بنابراین این احتمال وجود دارد که جیمز می تواند برنده موریس Podoloff جایزه برای پنجمین بار در 17 فصل است. هنوز قمار علاقه به ادعا می کنند این جایزه برای دومین سال متوالی است میلواکی را Giannis Antetokounmpo. و به اندازه کافی. Giannis تعداد قابل انکار است. دیگران' به طور منظم فصل رکورد در لیگ. خود را عظیم میانگین حاشیه پیروزی 11.3 امتیاز یک بازی است که فراتر از آن قابل ملاحظه است.

هنوز هم به عنوان طرفداران تورنتو رپتورز به یاد داشته باشید: نه بر خلاف یوتا پستچی یونانی عجایب زیادی برای اثبات به عنوان یک منجی از پست های نجومی پیروزی. هنگامی که در گذشته او را دیده بود در یک حذفی دادگاه او بهترین بازیکن در این تیم از دست داده است که چهار مستقیم بار به قهرمانان نهایی از Toronto — یک قهرمانی که به دست آورد در هیچ بخش کوچکی به لطف یک رپتورز دفاع که با موفقیت جداره کردن رنگ به افشای wonkiness از Antetokounmpo کار در حال پیشرفت شات پرش. که است که می گویند: Giannis هنوز هم بسیار به اثبات اگر او را به پایین به عنوان یک غول NBA. قریب الوقوع, اخبار, دوم MVP را به عنوان حلقه توخالی به عنوان یک پاورهای عرصه اگر دیگران نمی توانند بفهمند یک راه برای به حداقل نفع شرق است.

شما به راحتی می توانید ببینید که چگونه James اگر او را هدایت بت خود را در اردن می گویند: "شما فکر می کنم او MVP? OK. خوب است. هیچ مشکل." به عنوان یک nine-زمان NBA فینالیست و سه بار قهرمان شما ببخش James اگر او ذخایر قضاوت در Giannis عظمت تا Giannis حداقل باعث می شود او NBA نهایی اولین. اگر جیمز بازیکن ما آمده ایم به می دانم که او آن را سخت به تصور کنید که در این تابستان را نمی خواهد با آن بیش از چند استارک یادآور بسکتبال خود را تقدم است.

و آن را سخت به این باور است که یک فصل دیگر بدون یک MVP — و جیمز تا حدودی قابل توجه نیست برنده این جایزه از سال 2013 — برنده نمی اضافه کردن حداقل یک مقدار کم از حرارت خود را به شعله.

نادیده گرفته شدن در میان یک سلطنت می irk یک پادشاه. قطعا این آمار و ارقام به اضافه کردن برخی از دلربایی به رویکرد حاکم NBA champions. خارج از درآمد بررسی مثبت برای انتخاب خود را به سفر خود را از آموزش پایه در ناپل فلوریدا., به NBA حباب در نزدیکی اورلاندو در یک اتوبوس مزین با "Black Lives Matter" موتیف رپتورز شده اند عمدتا پرواز تحت رادار به ندرت ذکر شده به عنوان یک مدعی قهرمانی. آنها وارد کرده اید لیگ سوم-بهترین رکورد, اما آنها وگاس ششم-تیم های مورد علاقه را به نفع خود عنوان پشت لیکرز دیگران کلیپرز سلتیکز و موشک. هر چند رپتورز از دست Kawhi Leonard در رایگان آژانس در تابستان گذشته آنها ادامه داد: به لطف رشد بازیکنان مانند پاسکال Siakam و فرد VanVleet. خواهیم دید که اگر آنها همچنان به موفقیت در بخش, با تشکر از ادراک است که شانس خود را برای تکرار به پایان رسید که لئونارد به سمت چپ برای L. A. Clippers.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"به طور ساده و راستگو من فقط نمی مراقبت از آنچه مردم فکر می کنم از رپتورز" Siakam گفت: ستاره داگ اسمیت در حالی که به عقب. "من فکر می کنم ما آن شده است بسیاری از سال مراقبت در مورد" آه عشق من, هم, و من فکر می کنم که بیش از مرد است. ما قهرمانیم و اگر شما آن را ببینید که مشکل شما ... ما نگران آنچه دیگران فکر می کنم ... ما نمی مراقبت در مورد ادراک."

که البته نیست سازمانی درست است. رپتورز از Masai Ujiri در پایین به مدت طولانی مراقبت عمیقا در مورد ادراک. آن را همیشه کمک سوخت آنها را فقط به عنوان underdog روح کمک می کند تا آنها تعریف می شود. خواهیم دید به زودی به اندازه کافی بیش از حد, اگر خود را درک snubbing می تواند سازنده چرخید.

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب