لاک پشت و میر در, MN بزرگراه در حال کاهش با تشکر از جدید نرده

آن شده است یک سال پس از مینه سوتا وزارت حمل و نقل و باغ وحش مینه سوتا نصب چهار نرده ها در تلاش برای نگه داشتن

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

آن شده است یک سال پس از مینه سوتا وزارت حمل و نقل و باغ وحش مینه سوتا نصب چهار نرده ها در تلاش برای نگه داشتن لاک پشت کردن بزرگراه شلوغ. تا کنون نرده ها کار کرده اند.

نرده ها نصب شد در سال 2019 در امتداد بزرگراه بخش در Eagan واکونیا, Scandia و اکسلسیور که دارای سابقه بالا و مرگ و میر لاک پشت. پس از آن لاک پشت, نرخ مرگ و میر کاهش یافته است بين 67 و 87 درصد در چهار مکان است.

اگر چه داده ها در حال حاضر به نظر می رسد امیدوار کننده, محققان در حال جمع آوری یک سال دیگر ارزش آمار در تابستان امسال است. دو سال ارزش جمع آوری داده ها کمک خواهد کرد که حساب برای سایر متغیرهای مورد مطالعه از قبیل کاهش حجم ترافیک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس می گوید: Christopher Smith, یک بوم شناس حیات وحش و گونه های محافظت کننده برنامه برای مینه سوتا وزارت حمل و نقل اداره حفاظت از محیط زیست.

مینه سوتا وزارت حمل و نقل اداره حفاظت از محیط زیست نصب شده و یک زنجیره لینک حصار بین دو تالاب در امتداد مینه سوتا 97 برای محافظت از مهاجرت لاک پشت ها. لاک پشت در حال حاضر هدایت می شوید به یک کالورت که در آن آنها می توانند عبور با خیال راحت. (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا وزارت حمل و نقل)

مینه سوتا وزارت حمل و نقل تصمیم به استفاده از نقره ای زنجیره ای پیوند حصار به این دلیل که پیش بینی شده تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه به نظر می رسد و حداقل است. نرده ها نیز ظاهر می شود به نگه دارید تا به خوبی از طریق سخت مینه سوتا زمستان.

"برف تحت فشار قرار دادند تا در مقابل نرده ها از snowplows بود نگرانی اما نرده ها به نظر می رسد که جان سالم به در برد و در شکل و خوب ،

اواخر بهار تا اوایل پاییز در حال شلوغ ترین ماه برای لاک پشت ها و بسیاری را در جاده های شلوغ به دنبال یک تودرتو محل. در حال حاضر مهاجرت لاک پشت ها اجرا خواهد شد به یک حصار که راهنمای آنها را به اصلی خود حوضچه یا به یک زیرگذر است که اجازه می دهد تا آنها را به عبور از بزرگراه با خیال راحت.

بسته به نتایج این مطالعه ممکن است بیشتر از نرده های نصب شده در آینده است. اما با توجه به قسط هزینه دامنه های بین $20 ، 000 و $55,000 آن را بعید نرده ها بالا خواهد رفت و همه جا اسمیت می گوید.

"اگر ما به نصب نرده های ما را اولویت بندی سایت با کمترین نیاز برای حفاظت از گونه های نادر گفت:" اسمیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب