NFL به نظر می رسد در اضافه کردن 'غرفه داوری' و تکنولوژی مشاور refs

NFL است که با توجه به اضافه کردن یک "غرفه داوری" و ارشد تکنولوژی مشاور داور به کمک officiating خدمه.لیگ نیز به

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

NFL است که با توجه به اضافه کردن یک "غرفه داوری" و ارشد تکنولوژی مشاور داور به کمک officiating خدمه.

لیگ نیز به دنبال دیگر تغییرات قوانین از جمله یک جایگزین برای خارج نشده و پا زدن.

NFL باشگاه دریافت یک لیست از پتانسیل تغییرات قوانین در روز پنج شنبه. صاحبان رای خواهد داد در این طرح در آینده لیگ برتر برگزار شود توسط ویدئو کنفرانس در تاریخ 28.

لیگ کمیته مسابقات گفت: تیم در ماه گذشته آن را پشتیبانی از تحصیل راه برای تعیین چگونه officiating پرسنل که دسترسی به خوراک های ویدئویی می تواند کمک در زمینه مقامات. یک غرفه داوری خواهد به عنوان یک هشتم بازی رسمی.

اگر صاحبان تایید نمی اضافه کردن یک غرفه داوری و/یا ارشد تکنولوژی مشاور لیگ تست می تواند یک نسخه از هر دو قوانین در پیش فصل برای آینده ممکن است پیاده سازی.

این پیشنهاد که به تیم گزینه دیگری به جای خارج نشده و ضربه مجوز یک تیم به حفظ توپ پس از یک نمره با جایگزین کردن یک بازی تهاجمی. از لگد زدن به تیم خواهد تلاش یک چهارم-و-15 از آن 25-خط محوطه. این می تواند انجام شود حداکثر دو بار در هر بازی.

خارج نشده و لگد تبدیل شده اند نادر و به ندرت موفق — پس NFL تغییر قوانین در صف بندی برای kickoffs.

دیگر تغییرات قوانین است که می تواند مورد بحث:

  • ساخت دائمی گسترش اتوماتیک پخش بررسی شامل نمایشنامه به ثمر رساند و گردش نفی توسط ناپاک و هر گونه موفق یا ناموفق اضافی-نقطه تلاش.
  • ارائه گزینه ای برای دفاع برای این ساعت بازی به داور سیگنال اگر دفاع انگلیس توهین آمیز مجازات است که رخ می دهد در اواخر هر نیمه. این امر از بین بردن موارد زمانی که یک جرم می تواند به نفع زمان عاقلانه از ارتکاب مجازات است.
  • گسترش بیدفاع بازیکن حفاظت به کیکآف یا زدن توپ returner است که در اختیار داشتن توپ اما چه کسی تا به حال زمان برای جلوگیری از و یا دفع قریب الوقوع تماس از حریف.
  • جلوگیری تیم از تغییر ساعت بازی با ارتکاب چند مرده-توپ خطا را در حالی که ساعت در حال اجرا است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

عقاب تا به حال پیشنهاد بازگرداندن پیش فصل و به طور منظم فصل اضافه کاری تا 15 دقیقه و برای اجرای قوانین برای به حداقل رساندن تاثیر اضافه سکه بازی شیر یا خط. اما آنها را به خارج از این ایده.

صاحبان انتظار می رود به کاهش استفاده از بررسی ویدئو در تصویب تداخل بعد از یک سال محاکمه که ناشی از به عنوان بسیاری از سردرد به عنوان آن را در حل مسائل. رقابت کمیته توصیه کرده است نه تمدید این قانون که در محل قرار داده شد برای فصل گذشته پس از یک فاحش تماس از دست رفته در سال 2018 NFC عنوان بازی تحت تاثیر نتیجه.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن