Trudy روبین: کاخ سفید برای حمایت از اسرائیل الحاق برنامه های مهم دولت یهودی - Fri, 15 May 2020 PST

تحت پوشش COVID-19 با آمریکا حمایت اسرائیل آماده است به یک مرحله است که به طور چشمگیری تغییر شخصیت خود و خطر آن

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

تحت پوشش COVID-19 با آمریکا حمایت اسرائیل آماده است به یک مرحله است که به طور چشمگیری تغییر شخصیت خود و خطر آن در آینده امنیت.

به عنوان اسرائیل سوگند در دولت جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در حال آماده سازی به طور یک جانبه ضمیمه حدود 30% از فلسطین غرب بانک.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo که بازدید از اسرائیل در این هفته گفت: الحاق است "در نهایت تصمیم اسرائیل را." سفیر ایالات متحده به اسرائیل دیوید فریدمن گفته است واشنگتن را تشخیص حرکت است که به احتمال زیاد در هفته.

در عین حال این ایالات متحده-حمایت قلمرو گرفتن قرار داده خواهد شد اسرائیل بصورتی پایدار و محکم در جاده ها به یک دولت واقعی است که در آن اعراب تعداد یهودیان در بیشتر اسرائیل بین رود اردن و دریای مدیترانه. این یک فرمول است که منجر به پایان یک دولت دموکراتیک یهودی.

پس چرا تهمت مدیریت معکوس دهه از سیاست ایالات متحده در حمایت از راه حل دو کشور? حتی اگر اسرائیل و فلسطین مذاکرات صلح را مدت طولانی است که در حال نزع وضعیت بر روی زمین پایدار است و بدون هر گونه فشار دادن نیاز به رد کردن چشم انداز دو کشور که منطقه با ثبات تر در آینده است.

پاسخ این است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ترویج خود را به اصطلاح "صلح ایران" مبدع اول پسر در قانون Jared کوشنر که کاملا تصویب نتانیاهو دیرین چشم انداز برای غرب بانک. (این است که چرا فلسطینی ها در حال حاضر آن را رد کرد.) بدون شک چشم انداز خود را رانده است و بیشتر با چشم انداز دل انگیز خود انجیلی پایه از هر گونه درک از منطقه است.

او به احتمال زیاد کمی درک است که او رانندگی اسرائیل به سمت استارک مخالف "سلام."

هنگامی که اسرائیل ضمایم دره اردن همراه با 132 یهودی به رسمیت شناخته شده شهرک (برخی از اندازه از شهرستانها) و 124 یهودی پاسگاههای فلسطینی را رسما توان به بسیاری از استان قطع زمین متصل شده توسط تونل ها و پل ها (از جمله یک لینک به غزه).

به عنوان شرح داده شده توسط نتانیاهو را یک "دولت-منهای استقلال-plus" به معنی فلسطینی ها خواهد بود اساسا محدود به محلی کنترل قطع شده استان از زمین. اسرائیل را حفظ خواهد به طور کلی کنترل مرزهای دریایی و هوایی, تجارت خارجی, پهنای باند آب و.... برای کرانه غربی و غزه. فلسطینی ها حق رای خواهد بود محدود به انتخاب شهرداران و یا رهبران این پنیر سوئیسی چهل تکه خاک که تا به حال تقریبا هیچ قدرت خود را دارد.

سفیر فریدمن عمده حامی اسرائیل حل و فصل حرکت ادعا می کند که مغلوب ساختن پیشی جستن طرح "به فلسطینی ها یک مسیر روشن به استقلال و هجوم اقتصادی سرمایه گذاری است."

نه تنها "در مسیر استقلال" یک سراب اما تا وعده رفاه. همانطور که ثابت شده است در زمان و دوباره سرمایه گذاران به خجالتی و دور از کرانه و غزه تا زمانی که وضع سیاسی خود را باقی می ماند بی قراری با عدم اطمینان از اینکه کالا می توانید به بازار است.

دولت منهای noncontiguous تکه از خاک نمی خواهد تبدیل به سنگاپور – غنی statelet ذکر شده توسط کوشنر به عنوان یک مدل – اما باقی خواهد ماند وابسته به انجام مشاغل کم پایان کار برای شرکت های اسرائیلی و شرکت های.

به عبارت دیگر تا کنون از ارائه فلسطینی ها یک فرصت عالی برای یک دولت که کاخ سفید ادعا می کند اسرائیل در آینده الحاق قصد دارد اسرائیل را کنترل کرانه غربی و غزه دائمی است. و مغلوب ساختن پیشی جستن را برای حمایت از الحاق جادوها مشکل بزرگ برای اسرائیل پایین جاده.

من می گویم این نه فقط به دلیل الحاق خواهد سوخت BDS (boycott, divestment, تحریم) جنبش در سراسر جهان از جمله در اروپا است. یا چون من اعتقاد دارم آن را به علت مشکل با اسرائیل همسایگان عربی (بله, آن را ایجاد یک شکاف خطرناک با همسایه اردن اما اکثر کشورهای عربی در حال تمرکز بر مشکلات جدی دیگر در حال حاضر).

اما نه عمیق خطر خواهد آمد در بیشتر اسرائیل است. محروم از هر فرصتی خود را از دولت فلسطینی ناچار شدند به سوی خواستار حقوق برابر در بیشتر اسرائیل – به معنی یک فرد یک رای – یک جنبش است که به احتمال زیاد برای جلب حمایت های جهانی و مقایسه با آپارتاید آفریقای جنوبی است.

در حال حاضر تعدادی از اعراب فلسطینی ساکن در کرانه غزه و شرق بیت المقدس به علاوه شهروندان فلسطینی اسرائیل تقریبا برابر است به تعدادی از شهروندان یهودی اسرائیل است. در یک دولت راه حل فلسطین و اعراب خواهد تعداد یهودیان.

پس از تحت پوشش اسرائیل-فلسطین مسئله برای دهه ها از جمله شش سال مستقر در بیت المقدس به عنوان یک خبرنگار به اعتقاد من یک binational, یک مرد یک رای دولت فانتزی است. در منطقه ای که در آن همه سیاست است که به شدت اجتماعی و نه اسرائیلی ها و فلسطینی ها را قبول کنترل دیگر.

احساسات من اکو کسانی که از جوئل خواننده اشاره کرد وکیل بین المللی که کار را برای هر دو حزب لیکود و کار دولت برای تقریبا 25 سال مذاکره صلح و توافق با اسرائیل همسایه از جمله فلسطینی ها.

خواننده به من گفت: "یک پنیر سوئیسی واقعیت نمی ایستادگی" با اشاره به کرانه. "یک دولت جنبش اجتناب ناپذیر است در دراز مدت است.

"تهدید واقعی برای اسرائیل در حال تبدیل شدن به یک فلسطینی و یهودی در کشور با امکان ابدی چرخه خشونت و (موقت) صلح با هیچ راهی برای خروج. اسرائیل خواهد بود مانند ایرلند شمالی و یا لبنان با یک واقعیت جدید و بی پایان جنگ داخلی."

این جاده که مغلوب ساختن پیشی جستن طرح صلح هل دادن دولت اسرائیل.

Trudy روبین یک و سرمقاله نویس-عضو هیئت مدیره برای Philadelphia Inquirer.

نوشتن به روبین در Philadelphia Inquirer, P. O. Box 8263, فیلادلفیا, بهبهان, 19101, و یا از طریق ایمیل در trubin@phillynews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب