نهفته مرغ در شیر شکلات برای تلفن های موبایل عجیب و غریب – معلوم آن را خوشمزه - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

همیشه خواندن دستور العمل و به خودتان فکر می کنم: این می تواند یک خوشمزه کشف و یا آن را می تواند یک فاجعه ؟ وق

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

همیشه خواندن دستور العمل و به خودتان فکر می کنم: این می تواند یک خوشمزه کشف و یا آن را می تواند یک فاجعه ؟

وقتی دیدم تایلر Kord تند شیر شکلات-پختند مرغ در "مواد غذایی 52 دینامیت مرغ" (ده سرعت پرس 2019) من در زمان یکی از کسانی که لبه-ابرو مکث.

آن است که بسیار ساده است – ترکیب شکلات, شیر, jalapenos پودر فلفل قرمز و مرغ را در یک کتری و بجوش و خروش آمدن – که من می دانستم که آن را آسان خواهد بود. من فقط تعجب اگر وجود دارد به اندازه کافی وجود دارد برای ایجاد هر گونه پیچیدگی از عطر و طعم.

هیچ کس می خواهد یک بشقاب شیرین احساساتی مرغ.

هنوز هم من همیشه در lookout برای یک رویکرد تازه به مرغ. من با آن طبخ اغلب و ظاهرا پس شما چون مرغ, دستور رسم بسیاری از چشم ها و ایمیل های از خوانندگان. اغلب من سقوط تغییرات جزئی از محاکمه و دستور العمل های واقعی با پیاز و سیر و مرکبات و روغن زیتون.

من می دانستم که من تا به حال برای تست این دستور برای دیدن اگر آن را زندگی می کردند تا به شهرکرد توضیحات در آشپزی: "این مرغ فقط ممکن است یکی از جالب ترین و عجیب و غریب-خوب همه چیز شما را از یک کتاب آشپزی."

من نگران ترکیبی از طعم چرا که به عنوان شهرکرد اشاره کرد: "مرغ و شیلی و شکلات طولانی و زیبا تاریخ را در قالب خط و خال از ایالت پوئبلا, مکزیک."

(من می دانم که شما تا به حال خط و خال و این هیچ خط و خال – مجتمع جشن سس مکزیکی است که ساخته شده با تکنیک های سنتی و محبوب طعم است که متفاوت از خانواده به خانواده و منطقه به منطقه است.)

این عطر ترکیبی صدا و امیدوار کننده است.

چیز دیگری که ظرف تا به حال برای رفتن آن: من ترشی و آب پز مرغ در فراورده های لبنی و معلوم شد خوش طعم ومزه قطعات.

بنابراین من ساخته است و من آن را می دانستند خوب بود حتی قبل از اینکه من طعم آن است. به عنوان به زودی به عنوان ناهار خوری من شریک حفر کردم که کمی لحظه ای سکوت – اولین لقمه دوم نیش و پس از تماس با چشم با کمی گره از تصویب. من عاشق آن لحظه. من منتظر آن لحظه – آیا من پخت و پز برای دو همانطور که من اغلب در حال حاضر – و یا یک جدول کامل از دوستان است. شما نمی?

من یک نکته این است که برای خرید و یا با کیفیت خوب و کامل چربی شیر شکلات برای جام جهانی استفاده شده در این دستور غذا. بهتر است شکلات بهتر است سس. استخوان در پوست-در ران افزودن به غنای سس, و همچنین, اما شما می توانید با استفاده از قطعات دیگر.

Kord توصیه خدمت مرغ با کدو سرخ کرده و یک دانه مانند کوینولا. این دو خفیف طرف تعادل, غنی, غنی سس. من در خدمت آن با farro و که فوق العاده بود. این می تواند خوب با سیب زمینی آب پز و یا با برنج دانه بلند به عنوان به خوبی.

اگر شما شکلات مرغ بیش از سمت چپ Kord توصیه چاشنی برخی در یک نان ذرت مکزیکی ذرت و یا با استفاده از مرغ به پر کردن یک پای خوش طعم.

تند شیر شکلات-پختند مرغ

دستور اقتباس از "Food52 دینامیت مرغ: 60 هرگز خسته کننده دستور العمل های مورد علاقه خود را پرنده" توسط تایلر فورد. ده سرعت پرس 2019.

برای مرغ

1 فنجان کل شیر شکلات

2 قاشق غذا خوری پودر فلفل قرمز

2 jalapenos ریشه و تقسیم درازا

2 قاشق چای خوری نمک کوشر

4 استخوان در پوست-در ران مرغ (حدود 1 1/2 پوند)

برای کدو سبز

2 قاشق چای خوری روغن زیتون فوق العاده خالص

2 کدو (حدود 1 پوند در مجموع) قطعه قطعه 1/2 اینچ ضخامت

1/2 قاشق چای خوری نمک کوشر

2 حبه سیر خرد شده

پخته شده دانه مانند farro کوینولا و یا برنج برای خدمت

گشنیز برای garish (اختیاری)

در یک ماهی تابه را هم بزنید با هم شکلات, شیر, پودر فلفل قرمز, jalapenos و 2 قاشق چای خوری از نمک تا ترکیب شده است. اضافه کردن ران مرغ استخوان سمت پایین. آن را مخلوط به جوش حرارت بالا کاهش حرارت را کم پوشش و بجوش و خروش آمدن تا زمانی که مرغ مناقصه برای 35 تا 40 دقیقه است.

در حالی که مرغ پخت و پز در یک ماهی تابه سرخ بزرگ در حرارت بالا و حرارت روغن تا زمانی سوسو زننده. اضافه کردن کدو و 1/2 قاشق چای خوری نمک و آشپزی, گاه تکان دهنده تا زمانی که کدو سبز شروع به caramelize و نرم می کند به نوبه خود احساسات بیش از 5 تا 7 دقیقه است. سیر را اضافه کنید و بگذارید به مدت 1 دقیقه بیشتر. حذف از گرما و گرم نگه دارید تا زمانی که آماده به خدمت.

خدمت مرغ و کدو سبز گرم و طول دانه پخته شده, چاشنی زده با گشنیز و اگر با استفاده از.

عملکرد: 4 نفر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن