Spokane پیشاهنگی دختران خلاق به عنوان همه گیر محدودیت درب به درب فروش - Sat, 20 Jun 2020 PST

هشت سال Xandrea Jaffe قد بلند ایستاده بود جمعه پشت جعبه assortments از Samoas انجام-si-dos و (البته) نازک خوشب

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

هشت سال Xandrea Jaffe قد بلند ایستاده بود جمعه پشت جعبه assortments از Samoas انجام-si-dos و (البته) نازک خوشبوکننده او امیدوار است که برای فروش این آخر هفته.

"این واقعا سرگرم کننده است زیرا شما هیچ وقت نمی دانید که شما می خواهید پیدا کنید," او گفت:. "امروز من در بر داشت مادر بزرگ من و من او را دیده در حالی که."

به طور معمول در طول این زمان دختران پیشاهنگی خواهد بود رفتن درب به درب فروش کوکی ها مردم را دوست دارم. اما با امنیت و سلامت مردم در ذهن پیشاهنگی دختران شرقی واشنگتن و شمال آیداهو سازمان کوکی درایو از طریق غرفه رویداد با کمک داوطلبان. این رویداد در زمان سابق Shopko پارکینگ در جنوب تپه 4515 S. شاهوار سنت

حدود 200000 جعبه نشسته بود در یک انبار از اواسط ماه مارس داوطلب لیزا رودز گفت.

همه گیر تعطیلی مانع سربازان از قادر بودن به فروش درب به درب و یا خارج از فروشگاه های مواد غذایی باعث درآمد خود را به سقوط حدود 25 درصد به عنوان آنها سعی کنید به ماندن سالم و امن رودز گفت.

این است تنها از طریق درایو غرفه رویداد این گروه سازماندهی اما پیشاهنگی احتمالا خود را سازماندهی لیموناد غرفه یا غرفه به منظور بالا بردن پول بیشتر رودز گفت. پول از فروش صندوق کمک به دختر پیشآهنگی شورا و فعالیت های است که آموزش آنها در مورد دوستی, ابتکار و مراقبت از جهان اطراف آنها اضافه شده است.

"ما واقعا در تلاش برای نجات ما و شورای آموزش دختران که آنها باید انعطاف پذیر," او گفت:. "آنها بسیار هیجان زده به بیرون رفتن و ارتباط برقرار کردن با مردم است."

Jaffe هیجان قابل مشاهده بود جمعه در حالی که او ایستاده بود به پوشیدن جلیقه قهوه ای پر های رنگارنگ مجموعه ای از مدالها. او گفت که او آنها را دوست دارد اما او به خصوص دوست دارد او را "عجایب آب" نشان زیرا او آموخته زیادی در مورد حفاظت از آب.

"ما در مورد جهان و مشکلات, و چگونه ما می تواند کمک به رفع آنها" Jaffe گفت.

الیزابت ویور دختر پیشاهنگی نیروهای نظامی بوده است مانند یک خواهری از او پیوست و در سال 2009 به 17 ساله احساس تعلق به چیزی بسیار بزرگتر از خودش.

"ما یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به مستقل تر," او گفت:. "این کمک می کند تا به یاد من چگونه من به تنهایی نیست یا چون ما مثل خانواده به یکدیگر است."

دختر پیشآهنگی نیروهای تعیین کرده بود تا چادر گذاشته و دختر پیشآهنگی کوکی جعبه در جدول خود را در حال انتظار برای مشتریان به درایو.

کارول Gabel رفت و در اطراف هر غرفه. شوهر او با صبر و حوصله منتظر داخل خودرو او به عنوان لود 17 جعبه دختر پیشآهنگی کوکی ها.

"این یک ایده فوق العاده و آن را برای یک علت خوب," او گفت:. "و آن را به دختران فرصت برای کار و شرکت در آن است."

فروش ادامه خواهد داد و سه شنبه از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب