هرگز در شک (آره راست) — تاریخ شفاهی Kawhi Leonard خنجر از خارج از خطوط

توپ نگاه مانند آن را معلق در هوا می باشد. از Kawhi Leonard را در جای بلند قرار دادن در گوشه ای فقط در داخل سه

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توپ نگاه مانند آن را معلق در هوا می باشد. از Kawhi Leonard را در جای بلند قرار دادن در گوشه ای فقط در داخل سه نقطه از خط را دنبال قوس از نزدیک به کامل رنگین کمان صعودی بیش از جوئل Embiid را دراز بازو قبل از کرنش به سمت سبد.

آن را به طرف لبه نزدیک به لئونارد و منعکس بالا قبل از پایین آمدن و قوی کردن لبه این بار به سمت دور که در آن منعکس دو بار قبل از سقوط از طریق شبکه است. رپتورز 92, Sixers 90. تورنتو بود که رهبری به کنفرانس شرق نهایی.

لئونارد که تمام شب با 41 امتیاز شد و اولین بازیکن NBA به پیروزی در یک بازی 7 با زنگ اخبار-ضرب و شتم ضرب گلوله کشته است.

"با هر گزاف گویی آن را مانند شما می تواند احساس وزن هر دلخراش تورنتو ورزشی لحظه حلق آویز در تعادل" تلویزیون تحلیلگر لئو Rautins گفت.

وینس کارتر از دست رفته شات 18 سال پیش از آن. افرا برگها' بازی 7 زیان به بوستون برونز در سال 2013 2018 و دوباره هفته قبل از. LeBron James' تسلط رپتورز در سال 2016 2017 و 2018 زمانی که تورنتو برنده فقط دو بازی در سه سری با کلیولند.

"وقتی که توپ رفت ؟ آن را مانند ارواح شیطانی رفته باشد!" Rautins گفت.

یک سال گذشت از رپتورز' برنده شدن بیش از Sixers و بسیار تغییر کرده است. به جای دیگر خطر ناک حذفی سری NBA قفل شده است به عنوان ورزش لیگ حرکت خطرات ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. بازیکنان محدود به دادگاه و طرفداران چپ rewatching حذفی سریال گذشته است.

در عین حال مستند یا نه, آن را سخت به تصور کنید لحظه ای دیگر کاملا به عنوان هیجان انگیز به عنوان یک بازی 7 بین رپتورز و Sixers.

روز منتهی به بازی 7 بود پر از هیجان و تنش است.

John Tory تورنتو شهردار: من به یاد داشته باشید من از تماشای بازی از خانه خودم که غیر معمول بود. همسر من خارج از کشور که روز و بچه های من بودند انجام چیزهای دیگر. بنابراین من در حل و فصل بر روی نیمکت و هم در تلویزیون.

Rautins: وزوز در اطراف شهر باور نکردنی بود آن روز. وجود دارد که بسیار دلهره به عنوان هیجان.

مت Devlin, رپتورز بازی بازی صوتی: سری کامل بوده ناخن-گازگیر. هر زمان رپتورز برنده بازی Sixers منعکس ارسال سری به بازی 7 که در آن هیچ کس واقعا مطمئن بود که چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیانکا Andreescu, کانادایی, ستاره تنیس: من به یاد داشته باشید تماشای در یک رستوران به خاطر تمام بلیط ها فروخته شد. من می شده اند وجود دارد اگر من می توانم.

Devlin: ما یک تیم است که تا به حال بالا و آرمان است که در سال. فیلادلفیا به شدت می خواستم یک قهرمانی و آنها می خواهم قرار دادن تمام کارت های خود را بر روی میز ... آنها به اندازه طول بورس و مدافعان. (رپتورز مربی) نیک پرستار به طور مداوم نیاز به کشف کردن که چگونه به بزرگتر. بنابراین ما می دانستیم که این بازی خواهد بود یک بازی شطرنج.

بازی شروع می شود به آرامی با رپتورز پیشرو 18-13 پس از سه ماهه اول. در نتیجهی آنها هنوز هم با چهار امتیاز 44-40.

کریس Walder تورنتو ورزشی تحلیلگر: تورنتو ندارد جواب فوری برای فیلادلفیا اندازه. برای بیشتر قسمت ما نقطه نگهبانان شش پا و یا کوتاه تر و آنها مجبور شدند تا در برابر بچه ها بزرگ مانند جوئل Embiid و جیمی باتلر در حالی که رقیب با بازیکنان مانند J. J. Redick یک تیرانداز نخبگان است که می تواند شکاف 15, 20 امتیاز در عجله بسر می رسانید. این سوال برای رپتورز شد: اگر این بچه ها حرکت ما چگونه آنها را متوقف کند ؟

Nav Bhatia, رپتورز superfan: من فکر نمی کنم این امر می تواند مانند یک بازی نزدیک شخصا. ما تا به حال خانه-دادگاه به نفع تیم ما بود و احساس خوب است. Kawhi کایل (لوری) پاسکال (Siakam) — همه آنها می خواهم سخت کار می کرد برای بازی های مثل این.

Devlin: وجود چند تفاوت قابل توجهی در این بازی است. Marc Gasol و Serge Ibaka شد زوج با هم حتی اگر آنها فقط می خواهم بازی 31 دقیقه با هم کل فصل به طور منظم. جیمز انیس پا بود تا برای فیلادلفیا پس از آمدن زمین. هر دو تیم نشان دادند قدرت است.

Rautins: آن را مانند یک بازگشتی NBA بازی. آن فیزیکی تهاجمی و هر شات رقابت شد. در اختیار داشتن هر مورد بحثه.

حزب محافظه کار: این یک ناخن-گازگیر. تنها یک تیم بود که بیرون آمدن از این دست نخورده است.

این 76ers به آرامی فاصله و رپتورز " منجر شده است 67-64 پس از سه ماهه سوم.

Walder: فیلادلفیا می شود برخی از حرکت در سه ماهه سوم که در آن آنها پیش کشیدن در حدود هشت یا نه امتیاز. در این نقطه من فکر, من مطمئن هستم که اگر ما در حال رفتن به دوباره از این.

Bhatia: من شروع به گرفتن عصبی است. فیلادلفیا تا به حال مقدار زیادی از اعتماد به نفس.

Walder: شما می توانم بگویم که هر دو تیم بودند و تمایلی به اجازه دهید هر کسی در کنار ستاره های خود را شلیک کنید. هر کس نام نه Kawhi متوقف تیراندازی.

Devlin: اما Ibaka پا است. عملکرد او بسیار زیاد بود — در پایان بازی او می خواهم آمار 17 امتیاز.

Walder: Ibaka یکی از قهرمانان گمنام که بازی. او به شدت مورد نیاز سه اشاره گر در اوایل سه ماهه چهارم است که به کمک تغییر شتاب.

به عنوان ساعت بادها در چهارمین بازی گره خورده است 90-90.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Devlin: به عنوان یک تیم این است که در آن شما را مجبور به بازگشت به اصول اولیه. شما نگاه کنید چقدر زمان باقی مانده است که چگونه بسیاری از خطا ها از چپ به به و چه بر روی خط.

Rautins: هر کس که در ساختمان شامل فیلادلفیا می داند که توپ در حال رفتن به Kawhi Leonard. اگر ضربه از دست رفته است شما به رهبری اضافه کاری.

Andreescu: راستش من نگران نسبت به پایان تفکر آنها در واقع ممکن است از دست دادن این مجموعه. من در ابتدا فرض بر آن بود که رفتن به وقت اضافه.

حزب محافظه کار: من نمی خواهم اضافه کاری. چه کسی می کند ؟ این خیلی استرس زا است.

با 4.2 ثانیه باقی مانده Gasol inbounds توپ را به لئونارد است که دفاع توسط بن سیمونز و سپس توسط Embiid.

Devlin: لئونارد می شود توپ او veers به حق خود را و اجرا می شود به سمت عمیق گوشه سمت راست.

Rautins: او به سرعت به نظر می رسد تا در ساعت در بالای سبد بنابراین او می داند که دقیقا چه مقدار زمان او کردم. به یاد داشته باشید این است که خوب تمرین بازی. تمام فصل طولانی لئونارد شده بود ساخت عکس های بزرگ و بازی برندگان در آن گوشه. شما می توانید بگویید هنگامی که او می شود که او را در حال اجرا به سمت منطقه راحتی خود را.

Devlin: که در آن او شروع به غیبت شات.

Rautins: این شات جالب است زیرا به طور معمول لئونارد شات مسطح است. آن را مانند یک درایو خط. اما او را به خاطر دفاع Embiid او می داند او را به شلیک این قوس بیش از هفت فوت مرد. هدف خود را هنگامی که گرفتن یک مخاطره آمیز شات است که به توپ به عنوان بسیاری از شانس به عنوان شما می توانید. آن را به شما بدهد که arc. شما آن را backspin به طوری که آن را می توانید زاویه نسبت به خالص اگر از آن بازدید لبه. Kawhi خم به عقب می فرستد و توپ بالا افزایش به هوا.

Devlin: توپ بازدید به آرامی در نزدیکی سمت لبه یک بار و سپس دو بار قبل از تندرست و به دور از حاشیه. در پس زمینه شما می توانید شنیدن صدای زنگ قطع در حالی که توپ هنوز در هوا است.

Andreescu: این احساس ابدیت تماشای آن گزاف گویی توپ در اطراف.

حزب محافظه کار: آن را فقط عذاب آور. این نوع از چیزی که اتفاق نمی افتد در سایر رشته های ورزشی.

سپس توپ قطره.

Rautins: کل عرصه فوران.

حزب محافظه کار: باور نکردنی است. من در آنجا نشستم با خودم فک در طبقه.

Bhatia: حتی Kawhi جشن.

Rautins: به عنوان یک گوینده فقط وجود ندارد بسیار شما می توانید می گویند که در آن نقطه. ما فقط عقب نشسته و اجازه دهید تصاویر برای خود صحبت می کنند.

Andreescu: من فقط فکر کردم وای ... شات از دهه.

Devlin: هنگامی که شما فکر می کنم چگونه است که به ضرب گلوله کشته شد — برای رپتورز که فصل برای رپتورز تاریخ NBA history — سپس شما می توانید آن را در چشم انداز مناسب. برای رپتورز به این معنی شانس در نهایی کنفرانس شرق. در نهایت به این معنی که شانس قهرمانی. فقط آن را دریافت نمی کند بهتر است و یا بزرگتر از آن است.

Jacob Lorinc
یعقوب Lorinc است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @jacoblorinc

تاریخ گفتگو

س:

یاد در مورد یاد سبد خرید اینجا هستید::

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب