میله Rosenstein دفاع نامگذاری مشاور ویژه برای روسیه درخواست

واشنگتن — معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein در دفاع از تصمیم خود برای انتصاب مشاور ویژه به بررسی روابط بین

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

واشنگتن — معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein در دفاع از تصمیم خود برای انتصاب مشاور ویژه به بررسی روابط بین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 انتخابات ریاست جمهوری روسیه و گفتن سناتور شنبه که او فکر آن را بهترین راه برای تکمیل تحقیقات مناسب و اطمینان حاصل شود اعتماد عمومی در آن نتیجه گیری شده است.

Rosenstein ظاهر شد قبل از کمیته قضایی مجلس سنا در برای اولین بار در یک سری از نظارت جلسات که همزمان با شتاب در انتخابات سال تلاش برای بررسی FBI در روسیه بررسی است.

جمهوری خواه متحدان رئیس جمهور گرفته اند تازه هدف در ماه های اخیر در آن بررسی و در اجرای قانون و مقامات امنیتی که در انجام آن است. آنها نقطه به تازگی اطلاعات محرمانه به ادعا می کنند که تهمت و همکارانش بودند ناعادلانه دنبال شده و در پیشبرد نظریه های پشتیبانی نشده در برابر دولت اوباما مقامات. آنها همچنین مدعی دفاع از وزارت دادگستری تصمیم به رها کردن آن پرونده مایکل فلین تهمت سابق مشاور امنیت ملی.

شنوایی نامیده می شود توسط رئیس کمیته دیابت لیندزی گراهام R-S. C. نیز عربستان تلاش برای تمرکز توجه عمومی در روسیه بررسی در زمانی که تهمت مواجه است نظارت عمومی بر دست زدن به coronavirus همه گیر و ناآرامی در شهرهای آمریکا مجموعه ای از مرگ جورج فلوید.

هر چند Rosenstein یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب او اغلب در نظر گرفته شده است با سوء ظن توسط بسیاری از حامیان رئیس جمهور و تهمت خود را برای نقش خود را در روسیه بررسی است. Rosenstein سرنوشت بود و بیشتر به طور چشمگیری در برزخ در سپتامبر سال 2018 پس از آن آشکار شد که او شناور بود این ایده از یک سیم در داخل کاخ سفید برای ضبط مکالمات با مغلوب ساختن پیشی جستن.

Rosenstein فرض نظارت از روسیه تحقیقات پس از آن دادستان کل جف جلسات خارج از پرس و جو. Rosenstein منصوب سابق FBI مدیر رابرت مولر به عنوان مشاور ویژه و سپس صرف بیشتر از دو سال آینده نظارت خود از جمله تصویب کلید تصمیمات شهادت در دفاع از خود و اعلام اتهامات جنایی علیه روس ها.

در بیانیه افتتاحیه به کمیته Rosenstein برنامه ریزی شده می گویند که "به عنوان یک نتیجه از حوادث که به دنبال خروج از FBI مدیر من نگران بود که نمی توانست اعتماد به نفس در بررسی و اقدام FBI مدیر بود نه حق فرد برای رهبری آن است."

"من تصمیم گرفتم که انتصاب مشاور ویژه بهترین راه برای تکمیل تحقیقات مناسب و ارتقای اعتماد عمومی در آن نتیجه گیری" با توجه به آماده اظهارات.

مولر گزارش سال گذشته مفصل قابل توجه مخاطبین بین روسیه و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اما ادعا جنایی توطئه برای نوسان انتخابات. این بررسی حدود ده قسمت به صورت بالقوه انسداد عدالت با مغلوب ساختن پیشی جستن اما رسیدن به یک نتیجه گیری که آیا او را شکست قانون در بخشی به دلیل عدالت بخش سیاست میله کیفرخواست از نشستن رئیس جمهور.

متحدان رئیس جمهور در سال گذشته باید نقل مکان کرد و به شدت به بازنویسی روایت از این تحقیقات به ویژه پس از وزارت دادگستری بازرس کل گزارش از دسامبر گذشته شناسایی شده و قابل خطاها و حذفیات در FBI برنامه های کاربردی به استراق سمع در سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین aide.

Rosenstein تایید یکی از کسانی که برنامه های کاربردی. بازرس کل گزارش ارشد گفت: وزارت دادگستری و مقامات داده شد اطلاعات ناقص توسط اف بی آی است.

"هر برنامه ای که من تایید شده به نظر می رسد به توجیه و بر اساس حقایق آن ادعا و اف بی آی قرار بود پس از پروتکل های به اطمینان حاصل شود که هر واقعیت تایید شد" با توجه به Rosenstein را آماده اظهارات.

فلین بستری دروغ گفتن به اف بی آی در مورد گفتگو با سفیر روسیه در طول ریاست جمهوری دوره گذار در مورد تحریم های ایالات متحده. وزارت دادگستری منتقل برای رد این مورد در ماه گذشته گفت: فلین تماس با دیپلمات شد و کاملا مناسب و FBI بود و اساس کافی برای مصاحبه با او.

گراهام همچنین سوال که آیا مولر باید منصوب شده اند.همه در همه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب