WA مواد غذایی صندوق دریافت $1 میلیون از Paul G. Allen بنیاد خانواده - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

WA مواد غذایی صندوق که به صورت محلی مزایای دوم برداشت و شمال غرب برداشت دریافت $1 میلیون دلار کمک مالی از Pau

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

WA مواد غذایی صندوق که به صورت محلی مزایای دوم برداشت و شمال غرب برداشت دریافت $1 میلیون دلار کمک مالی از Paul G. Allen بنیاد خانواده در این هفته.

این مواد غذایی صندوق ایجاد شده در مارس برای کمک به افزایش نیاز به مواد غذایی بانک ها در طول COVID-19 همه گیر و متعاقب آن بالا رفتن سرسام آور بیکاری است.

صندوق موفق توسط انسان دوستی غرب مطرح شده است و بیش از 8 میلیون دلار است.

"کمک های غذایی است که یک نیاز حیاتی برای مردم در واشنگتن با داده ها نشان می دهد اثرات اقتصادی از COVID-19 را به مواد غذایی و تغذیه نا امنی و افزایش چالش در طول تابستان" پل کیتینگ از طرف Paul G. Allen بنیاد خانواده در بیانیه ای گفت:.

پس از کسب و کار مجبور بودند در اوایل ماه مارس بیش از 1.3 میلیون نفر از مردم در واشنگتن را برای ثبت بیکاری است.

شمال غربی برداشت منتشر شده در مطالعه در ماه گذشته که حدود 2.2 میلیون نفر در معرض خطر گرسنه با شکاف بین تقاضا برای کمک های غذایی و عرضه ممکن است اوج به محض اوت.

ناامنی غذایی به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم از رنگ چیزی بشردوستانه غرب امیدوار است به مبارزه با به عنوان به خوبی.

"افزایش بیکاری به عنوان بازدید ما دولت ما باید اذعان کرد که آن را به طور نامتناسبی تحت تاثیر جوامع رنگ و چگونه نژادپرستی به مدت طولانی منجر به ناامنی غذایی" نوشت Kiran Ahuja, مدیر عامل شرکت بشردوستانه غرب, در بیانیه ای. "مبارزه با گرسنگی در کشور ما یکی از راه های به آدرس نژادی و بی عدالتی که COVID-19 بزرگ شده و ما خوش شانس هستید که Paul G. Allen بنیاد خانواده سهام که نگرانی و کمک به خانواده های نیازمند."

مواد غذایی تاسیسات فراهم می کند که مواد غذایی در غرب واشنگتن نیز بهره مندی از کمک مالی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب