'شماره' از Blue Jays برگزار شد در فلوریدا پس از بازیکن تست مثبت برای COVID-19 گزارش می گوید

مثبت coronavirus آزمون در بلو جیز اردوگاه گزارش با تاخیر برخی از بازیکنان از سفر از فلوریدا به تورنتو روز یکشن

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

مثبت coronavirus آزمون در بلو جیز اردوگاه گزارش با تاخیر برخی از بازیکنان از سفر از فلوریدا به تورنتو روز یکشنبه در حالی که سایر تیم های لیگ بیس بال بودند مجبور به انصراف از تمرینات دوشنبه زیرا آنها هنوز در انتظار نتایج آزمون.

جوان Blue Jays ستاره مانند ولادیمیر Guerrero جونیور و بو ❄ در میان بازیکنان که عبور از مرز در منشور خصوصی بیش از آخر هفته اما "تعدادی" از خود و هم تیمی برگزار شد در این باشگاه بهار مجتمع آموزشی در Dunedin به دلیل مثبت coronavirus آزمون با توجه به یک گزارش از ESPN جف Passan در صبح روز دوشنبه.

کسانی که برگشت برگزار شد و بازیکنان و کادر فنی بود که در تماس مستقیم با این بازیکن که تست مثبت برای COVID-19. آنها را مجبور به تولید دو آزمایش منفی در سلامت و دستورالعمل های ایمنی بر اساس توافق بین جیز و دولت کانادا قبل از سفر به کانادا با توجه به Sportsnet را شیعه Davidi.

آبی جیز هنوز برای پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جیز آبی که قبلا خود را تعطیل Dunedin خانه در اواسط ماه ژوئن پس از یک بازیکن با ارائه نشانه های سازگار با COVID-19. بازیکنان و کارکنان قادر به بازگشت به بهار مجتمع آموزشی جمعه گذشته به عنوان تابستان اردوگاه های آموزشی خود را از سر گرفته در راستای آغاز یک کوتاه MLB شروع فصل تا اواخر این ماه. همه بازیکنان و کادر مورد نیاز به رفتن را از طریق یک مصرف غربالگری که شامل دو COVID-19 آزمون و تست آنتی بادی قبل از عبور از مرز جایی که آنها زندگی می کنند در یک اصلاح قرنطینه در راجرز مرکز و هتل مجاور ورزشگاه.

تورنتو نیز انتظار در برخی از COVID-19 نتایج آزمون از صبح روز دوشنبه با توجه به TSN اسکات میچل. و باشگاه بود و نه به تنهایی. اتباع واشنگتن و هوستون آستروس بودند مجبور به انصراف از تمرینات به دلیل تاخیر تست. اوکلند دو و میدانی و فرشتگان در لس آنجلس نیز بنا به گزارش ها مجبور به تاخیر در تمرینات روز دوشنبه به دلیل تست های مربوط به مسائل است.

اتباع مدیر کل Mike Rizzo گفت: همه بازیکنان و کادر مورد آزمايش قرار COVID-19 روز جمعه گذشته اما این تیم دریافت نکرده اند و نتایج این آزمون در صبح روز دوشنبه.

"ما نمی توانیم به بازیکنان ما و کار کارکنان در معرض خطر" ریزو در بیانیه ای گفت. "ما باید لغو شود تیم ما تمرین برنامه ریزی شده برای این صبح است. ما نمی خواهد قربانی سلامت بازیکنان ما کارکنان و خانواده های آنان است. بدون دقیق و به موقع آزمایش آن است که به سادگی امن نیست برای ما برای ادامه اردوی تابستانی. لیگ اصلی بیس بال نیاز به کار به سرعت به حل و فصل مسائل خود را با فرآیند و آزمایشگاه خود را. در غیر این صورت کمپ تابستانی و 2020 فصل در معرض خطر هستند."

Astros مدیر کل جیمز بر گفته تیم او نیز در انتظار نتایج حاصل از تست های گرفته شده جمعه پس از آن بود که "محتاطانه" به انصراف از روز دوشنبه تمرینات.

"با وجود این تاخیر بیش از تعطیلات آخر هفته ما خوش بینانه این است که این روند خواهد بود اتو کردن و ما خواهید بود در زمین و آماده رقابت برای قهرمانی زود است."

در ضمن آتلانتا بریوز حق fielder نیک Blackburn, an all-star در سال 2018 شد آخرین بازیکن را به انتخاب کردن از 2020 فصل, مدیر, برایان Snitker روز دوشنبه اعلام کرد. Blackburn یک پدر سه به خبرنگاران گفت: در آتلانتا که صحبت کردن به هم تیمی خود فردی فریمن که تشخیص داده شد با COVID-19 اواخر هفته گذشته بود که "دشوار و باز کردن چشم" بنابراین او تصمیم به انتخاب کردن برای خانواده اش رفته است ،

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن