Dear Abby: مرد آماده به حرکت می کند از او نامنظم دوست دختر سابق

DEAR ABBY: دوست دختر من و من تقسیم اما او نمیخواهد به کسی یا تغییر stuff on Facebook. زمانی که من به او گفتم ک

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

DEAR ABBY: دوست دختر من و من تقسیم اما او نمیخواهد به کسی یا تغییر stuff on Facebook. زمانی که من به او گفتم که در حال حاضر من فقط می خواهم به دوستان او دیوانه در من برای تغییر رمز عبور در حساب من. او می تواند معنی و نفرت هنگامی که او دریافت نمی کند راه خود را و او را نگه می دارد بالا آوردن گذشته من و نمی خواهد اجازه دهید آن را برو.

او می خواهد به عقب بر گردیم. ما را شکسته و بعد فورا رفت واز پشت هم چند بار. در این زمان هر چند من مطمئن هستم که من می خواهم به. من او را دوست دارم اما من نمی دانم که چقدر بیشتر از من می توانید. او به من می گوید او را ببخشید هر بار که او با من تماس نام و یا متوسط است و فکر می کند که آن را به حل همه چیز است. زمانی که من به او گفت که آن را نمی خواهد او را تهدید به مسدود کردن من اگر من قرار "های تک" در پروفایل من. لطفا به من برخی از مشاوره. من فکر نمی کنم این سالم است و من نمی دانم چه باید بکنید. — اشتباه در کنتاکی

عزیز اشتباه: گوش دادن به دل و روده خود است که به شما گفتن این عاشقانه سالم نیست. یک دلیل وجود دارد که دو نفر از شما را شکسته تا بارها و بارها. خود را دوست دختر سابق است بطور شفاهی سوء استفاده و کنترل, و او شما را تهدید می کند.

پیش بروید و بعد در مشخصات خود را که شما تنها هستید و اگر او بلوک های شما پس از آن می شود. اولین گام برای درمان خود را به قلب زخمی خواهد شد و شروع به ملاقات با دیگران. آن را امتحان کنید و شما را پیدا خواهد کرد آن را بسیار موثر است.

DEAR ABBY: وجود دارد بسیاری از فیلم ها در مورد شستن دست مناسب در اینترنت و همچنین ویدئو کلیپ بوده که پخش شده در تلویزیون نشان دادن روش مناسب. اما فقط در مورد هر کس من را دیده اند, برگ و آب در حال اجرا تمام وقت آنها در حال شستن دست های خود را. من فکر نمی کنم آن است که یک ایده خوب را به تلاش برای آموزش مردم به خصوص کودکان, یک روش که بسیار بی فایده.

وجود دارد هیچ دلیلی برای آب به در حال اجرا در همه زمان ها کسی است که با شستن دست های خود را و یا مسواک زدن دندان های خود را به دلیل که آب فقط سمت راست پایین تخلیه. در حالی که آن را بسیار مهم است که همه شستن دست های خود را برای جلوگیری از ویروس ها از گسترش آن نیز مهم است به رسمیت شناختن است که آب یک منبع با ارزش. مراقبت باید انجام شود آن را زباله نیست. — محیط زیست در نیوجرسی

عزیز محیط زیست: شما درست به همین دلیل است که من چاپ خود را به موقع یادآوری. در غرب که در آن خشکسالی است که اهمیت حفاظت از آب یک واقعیت زندگی است. چون من برای دریافت یک نامه از نیوجرسی در این موضوع رفتم و یاد گرفتم برای من جای تعجب است که با شروع در 2001-2002 وجود خشکسالی که به طول انجامید 55 هفته در دولت خود را.

مردمی چون آب است و نه نامحدود منابع محتاطانه. و من فقط پیشنهاد شما فکر هنگام شستن دستها و مسواک زدن دندان های خود را. آن را نیز مهم به نظر در هنگام شستشو ظروف و — مردان — اصلاح یک بار قرنطینه برداشته شده است.

خوانندگان عزیز: امروز من آرزو می کنم شاد روز پدر به پدران در همه جا — تولد پدران stepfathers انتخابی و پرورش پدران و اجداد و همه کسانی که مراقبت از مردانی که مربی کودکان و پر نقش پدران غایب.

P. S. و فریاد به دو نقش مادران. من شما را تحسین همه است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب