باید به بیمارستان انتقال COVID مثبت بيماران به خانه های پرستاری? بالا مقامات بهداشت عمومی می گویند آنها هنوز هم به آن باز

با وجود رشد سیاسی و رسانه ای توجه مینه سوتا مقامات دستور داده نشده است تسهیلات مراقبت دراز مدت به بستن درهای خ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

با وجود رشد سیاسی و رسانه ای توجه مینه سوتا مقامات دستور داده نشده است تسهیلات مراقبت دراز مدت به بستن درهای خود را به ساکنان آلوده بازگشت از بیمارستان است.

در واقع فقط مخالف است. وزارت مینه سوتا مقامات بهداشت گفت: یک تیم مهمان از مراکز کنترل بیماری به تازگی تشویق چنین نقل و انتقالات بر این باور است که خانه های پرستاری و مراقبت از دیگر امکانات ارائه به خوبی آموزش دیده ترین مراقبت.

"من می دانم آن را برای تلفن های موبایل ضد شهودی" گفت: وزارت بهداشت کمیسر Jan مالکوم اما یک تیم از بازدید مقامات از CDC گفت: مقامات دولتی که با امکانات موفق شیوع بیماری "احتمالا بهترین مکان برای قرار دادن یک COVID مثبت بیمار که نیاز به یک محل برای رفتن."

برخی از eldercare طرفداران باقی می ماند ترس است که این رویکرد قرار می دهد ساکنان سالم در خطر است.

"وجود دارد یک خانه سالمندان در جدید امیدواریم که به ایجاد یک جدید بال به نام انتقالی واحد مراقبت برای COVID مثبت انتقال بیماران از بیمارستان" گفت: Mary Jo جورج حمایت مدیر با AARP مینه سوتا است.

حداقل "ما می خواهیم به مطمئن شوید که امکانات اطلاع شهروندان و خانواده ها در مورد این عمل" جورج گفت: "و این که ساکنان مطمئن باشید که امکانات کافی نیروی انسانی و قوی کنترل عفونت در محل قبل از پذیرش بیماران بیمارستان."

او معتقد است که مراقبت دراز مدت صنعت باید کشف و ایجاد امکانات به طور انحصاری برای COVID مثبت ساکنان.

در سراسر کشور بسیاری از ارشد طرفداران شوکه شده است به یاد بگیرند که بیماران منتشر شده از بيمارستان به نیروی تازه یافتن از این ویروس گاهی اوقات شده بازگشت به اصلی خود امکانات مراقبت از جایی که آنها زندگی می کنند در نزدیکی مثلا همکار ساکنان.

"چگونه می تواند این اتفاق می افتد به جز شاید که این شهروندان مسن بودند مصرفی گفت:" مارگو Danner یک 79 ساله Eagan ساکن پس از خواندن روند. "بیمار Covid-19 بيمار منتقل شدند به خانه های پرستاری برای مراقبت از ترک آن در حال حاضر وجود دارد به معرض شود."

معلوم نیست چه مشترک عمل باقی می ماند در مینه سوتا اما به تازگی به عنوان سهشنبه دولت و مقامات بهداشت عمومی در دفاع از این رویکرد در گفتگو با خبرنگاران ارائه تسهیلات است که قادر به جداسازی ساکنان آلوده مناسب است.

آنها به اتخاذ نگرش که زمان داده شده بیشترین امکانات را تجربه شیوع و نیاز به آماده می شود.

"ما نمی هر گونه موارد در دراز مدت مراقبت از تنظیمات است که ما می توانیم اثری از اپیدمیولوژیک دیدگاه به (بیمارستان) انتقال به مرکز" مالکوم گفت.

کریس Ehresmann, بیماری های عفونی, مدیر بخش با دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: یک تجزیه و تحلیل در این ماه از 866 امکانات یافت که 67 درصد از زمان یک فرد کارکنان اولین مورد مثبت نه ساکن ،

در بسیاری اگر نه بیشتر موارد آلوده ساکنان درمان می شوند در سایت در دراز مدت مراقبت از امکانات و هرگز فرستاده شده به بیمارستان.

همچنین نگرانی در مورد بستن مورد نیاز بیمارستان تخت و منابع بیش از لازم است. روز پنج شنبه سخنگوی وزارت امور خارجه وزارت بهداشت به اشتراک گذاشته زیر بیانیه نوشته شده است:

"در دراز مدت مراقبت از امکانات قانونی منازل ساکنان و دولت نمی توان به زور کسی را به ترک خانه خود را و یا نگه داشتن آنها را از بازگشت به خانه خود را مگر در مواردی وجود دارد یک دلیل قانع کننده و روشن اختیارات قانونی برای انجام این کار است."

"در مورد MDH ما اختیارات قانونی را چشمگیر اقدامات قانع کننده مانند کسی که به ماندن در یک بیمارستان و یا مستقر در خارج از خانه خود را باید بر اساس یک روشن و قابل اثبات بهداشت عمومی را انتخاب کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن