NBA راه اندازی مجدد برنامه به آن به مراتب شانس بیشتری در موفقیت بیش از ورزش های دیگر

وجود دارد یکی از دلایل من فکر می کنم NBA"s برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد فصل و تکمیل آن را به یک فرصت بهتر

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

وجود دارد یکی از دلایل من فکر می کنم NBA"s برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد فصل و تکمیل آن را به یک فرصت بهتر از در نهایت از هاکی و بیس بال و یا فوتبال.

این است:
در حالی که NBA در فلوریدا آن واقعا "در" فلوریدا و آن را به کنترل بسیار بیش از آنچه که در محیط زیست خود را که آن را حداقل یک شانس مبارزه.

که با توجه به شرایطی که در مورد همه شما می توانید برای درخواست.

رک و پوست کنده طرح واقعا هیچ ربطی به فلوریدا و تا زمانی که باقی می ماند این مورد این آزمایش به کار خواهد کرد.

نگاه شکی نیست که دولت یک چاه مستراح. دولت را نگه می دارد در حال حرکت و ارسال گزارش از موارد همراه با تعداد آنها و شدت آنها و این فقط یک شرم آور راه از کنار واقعیت به طوری که همه چیز به نظر نمی آید به عنوان بد به عنوان آنها هستند.

راه دولت obfuscates و پنهان یا سایه داده است که بی رحمانه و خطرناک نیست حتی من آغاز شده در شکست تحقیرآمیز دولت فدرال وجود دارد.

شرم آور است.

اما یک چیز NBA را انجام داده است که کنترل به همان اندازه آن را به عنوان احتمالا می تواند.

این کامل نیست – هیچ چیز و یا تا کنون به – اما آن را به عنوان خوب به عنوان من فکر می کنم شما می توانید دریافت کنید.

این کاهش خطر به عنوان بزرگ یک درجه است که ممکن است این محدودیت تعامل با جمعيت و اجرا شد تا به این تیم ورود در اورلاندو به نظر می رسد به هر کس به اندازه کافی زمان برای تمیز کردن هر آزمون مثبت است که آنها پیدا کردن این هفته است.

مطمئن شوید که وجود دارد در حال رفتن به مشکلاتی که بوجود می آیند که هیچ کس پیش بینی و آنها را مالیات هوش سازگاری و تخیل از رهبران.

هیچ راهی وجود دارد بر روی زمین است که من پیشنهاد می کنم هر کسی که در واقع در فلوریدا و یا فقط در مورد هر جای دیگر در U S A و هر کسی که برای صرفا خودخواه دلیل است که یک احمق.

اما NBA توانایی seclude خود را به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است و تمایل بازیکنان به همراه آن می دهد آنها از هر فرصتی برای موفقیت است.

در مقایسه با دیگر ورزش ها باعث می شود آن را برای من آشکار است که بسکتبال بهترین شانس کشیدن این خاموش.

بیس بال و فوتبال در حال تلاش برای استفاده از بیش از حد بسیاری از شهرستانها و بیش از حد بسیاری از سایت ها برای هیولا مشکل به وجود می آیند. این یک چیز به قمار در یک سایت که در آن به همان اندازه کنترل را می توان اعمال شده به عنوان امکان رفتن به 30 یا بیشتر شهرستانها دستور غذا برای فاجعه است.

من نمی فکر می کنم یا در نهایت کار می کنند.

این pucks?

گذشته از هنوز درک مزایای هر شهرستان و یا طرفداران تیم خارج بودن از مرکز شهر و دارای دو با بسیاری از مردم در هر cranks امکان fo چیزی وحشتناکی چپ چپ نمایی. وجود دارد به نظر نمی رسد تقریبا به همان اندازه کنترل بر امکانات مسکن اجرا از آسیاب زندگی در NHL برنامه ای وجود دارد با NBA اما من برای آنها آرزوی موفقیت.

به اعتقاد من لیگ یک شات در کار به دلیل فضای بازی اگر به مراتب امن تر اما هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم به درستی منزوی و که در آن بزرگترین قمار می آید با فوتبال.

ما به همین دلیل من فکر می کنم لازم است که هر یک لیگ حداقل سعی کنید به چیزهایی آغاز شده و نزدیک به تاریخ واقعی بازی اما در این نقطه من فکر نمی کنم که هیچ انکار که بسکتبال به نظر می رسد به مراتب بیشتر جلوتر از دیگر سه ورزش بزرگ.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

تبریک به Edmonton Oilers در پیروزی امشب NHL قرعه کشی درفت.

-

بنابراین در نام تحقیقات من پرداخت مراجعه به محلی پاسیو دیروز (سلام جک آستور مربع 1) برای برخی از libations کمی از یاران و از Casa داگ برای چند ساعت.

این عجیب و غریب بود.

مشترک انجام یک کار برجسته بازسازی آن پاسیو برای اطمینان اجتماعی فاصله بین جداول هر کارمند پوشانده شده بود و فکر نمی گرفتن به نزدیک به مراجعان و صندلی سفارش را حلق آویز کردن انجام شد به صورت منظم و کارآمد راه است.

من می خواهم می گویند یک سوم از مردم با پوشیدن ماسک قبل از آنها نشسته بودند و یک فاصله امن از کاربران دیگر و است که چرا هر کس باید یک ماسک اما شما نمی توانید سرزنش سالن برای جهل برخی از کاربران آن است.

اما واقعا نبود "عادی" و یا حتی نزدیک به نرمال و به نظر می رسد که چگونه آن را به حداقل بقیه این تابستان.

-

پس من قصد دارم به یکی دیگر از بعد از ظهر شنبه ایوان آبجو فردا روز وجود دارد نیز ممکن است یک کمی اندکی از کار را به نگه داشتن من کمی درگیر و که در آن شما در آمده است.

پر کردن کیسه مراسلات پستی در askdoug@thestar.ca با تمام سوالات خود را امروز و به من چیزی سرگرم کننده برای انجام در حالی که من کشتن برخی از زمان به فردا بعد از ظهر.

با تشکر.

-

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم NBA راه اندازی مجدد طرح در مقایسه با دیگر لیگ برتر ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن