چه می شود اگر شما نمی خواهید به بازگشت به کار ،

برای Jeff Anderson, 61, کار از خانه در طول coronavirus همه گیر شده است یک مهلت از دفتر سیاست و پچ پچ در اطراف

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

برای Jeff Anderson, 61, کار از خانه در طول coronavirus همه گیر شده است یک مهلت از دفتر سیاست و پچ پچ در اطراف دستگاه کپی.

اما به عنوان فشار برای بازگشایی اقتصاد کشور تشدید بنابراین احساس ترس در ایده بازگشت به دفتر گفت: Anderson, خود توصیف درونگرا و استاد مردم شناسی در دانشگاه fpt در ژنو, New York.

"فقط پیاده روی از پارکینگ به دفتر من احساس می کنم مثل من می تواند بیمار," او گفت:. "آن را که بد است."

در تمایل به تنهایی کار اندرسون تنها نیست. مردم دیگر از درونگراها مشاهده به دفتر بازگشت و با غم و اندوه و اضطراب و فقط به خاطر اینکه آنها هنوز هم در معرض خطر آلوده شدن. یک نظرسنجی گالوپ در بر داشت بسیاری از بزرگسالان ایالات متحده کار از خانه ترجیح می دهند به ادامه انجام این کار "به عنوان آنجا که ممکن است" پس از همه گیر.

این طرفداران آنلاین کار نگران است که آنها — و کشور خود را از دست بدهند مزایای مهم کشف شده در طول این آزمایش بی سابقه در جرم از راه دور کار می کنند. افرادی که هرگز دوست schmoozing با همکاران را در بر داشت ارتفاعات جدید از بهره وری به دور از جلسات و دفتر chitchat. مردم نگران در مورد تغییر آب و هوا هستند و مشتاق به کاهش ردپای کربن خود را با اجتناب از رفت و آمد با ماشین. و در حالی که بسیاری از پدر و مادر از جان گذشته برای مدارس و مهدکودکها به بازگشایی برخی از پدر و مادر مشغول کار هستند قدردانی زمان بیشتری را با کودکان خود.

قبل از همه گیر کریستین Reilley تا به حال از خواب بیدار در 4:30 صبح به گرفتن اتوبوس زود هنگام به منهتن که در آن او کار می کند به عنوان مدیر ارشد استراتژی و نوآوری در جامعه آمریکایی مهندسان مکانیک.

"من بهتر استراحت. من می توانم اختصاص زمان بیشتر به کار من," او گفت:. "فقط صرفه جویی در زمان و پول رفت و آمد من واقعا دوست دارم شخصا."

غیر ممکن است برای برخی از و "مبالغه" برای دیگران

آن را در طولانی برای naysayers اعلام کرد که کار از خانه بود "مبالغه."

و بله, آن است که یک گزینه بیشتر برای یقه سفید کارگران دفتر. راه دور است که به ندرت ممکن است برای مردم در تولید یا خدمات شغل و برای سلامت کارگران پاسخ اضطراری, فروشگاه مواد غذایی, کارمندان و تحویل مردم شده اند که ضروری پرسنل. و بیش از 30 میلیون آمریکایی که از دست داده اند شغل خود را از ماه مارس ممکن است بی تاب در مورد شکایت از مردم هنوز هم حقوق نقشه کشی.

و نه می تواند از دیگر جنبه های منفی بود را تکذیب کرد. تلاش برای دیدار با زوم از یک میز آشپزخانه با حوصله کودکان و اذیت همسران شکایت در پس زمینه است که به سختی خوب برای بهره وری. زنان می گویند که تماس های تصویری آن را سخت تر برای آنها را به در یک کلمه در طول جلسات تحت سلطه مردان است. این بحران همچنین افزایش بار در مادران شاغل.

راه دور بود و در حال حاضر روند رو به رشد است که از سمت چپ بسیاری از دستمزد پایین کارگران و مشاهده شد با احتیاط توسط کارفرمایان که نگران است که مردم slacking در خانه. محققان هشدار داد که حل مسئله و خلاقیت رنج می برند هنگامی که کارگران جدا از یکدیگر است. جدا کار می تواند منجر به تنهایی و خستگی. کارگران از راه دور نیز گزارش آنها را مجبور به کار و حتی ساعت دیگر.

بنابراین منافع چه هستند ؟

برای کار از راه دور به موفقیت کارفرمایان نیاز به ارائه تجهیزات مناسب و حمایت های دیگر گفت: لورل Farrer, مدیر اجرایی توزیع, مشاوره, کسب و کار شرکت مشاوره. و کارکنان باید قادر به گرفتن کار انجام می شود بدون نظارت. اگر درست تنظیم کارشناسان و طرفداران می گویند از راه دور کار مزایای بسیاری است:

— زمان کمتر در جاده ها است. رفت و آمد با خودرو مرتبط شده است با افزایش تنش بیشتر آلودگی و مشکلات تنفسی. متوسط آمریکا که همواره به کار صرف 54 ساعت در هر سال در ترافیک گیر کرده با توجه به تجزیه و تحلیل توسط Texas A&M موسسه حمل و نقل.

— بهره وری بیشتر. یکی از شناخته شده مطالعه از 2014 به رهبری دانشگاه استنفورد استاد نیکلاس بلوم بررسی کارگران از راه دور در یک آژانس مسافرتی و متوجه شد که آنها 13 درصد کارآمد تر از خود را بر اساس دفتر همسالان.

— پاک کننده محیط زیست (شاید). با توجه به برآورد جهانی از محل کار تجزیه و تحلیل ترافیک و تحقیقات شرکت مشاوره اگر هر کس در ایالات متحده مشغول به کار از راه دور نیمی از زمان آن می تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از سفر وسیله نقلیه با بیش از 51 میلیون تن در سال است. گرافیک نشان دادن کاهش آلودگی هوا و تصاویر واضح تر از آسمان بیش از شهرهایی مثل لس آنجلس شده اند در میان لنت نقره ای از این بیماری همه گیر. البته زمانی که مردم از بازگشت به کار در جاده ها ممکن است پر کردن دوباره به خصوص اگر از مردم ترس از گرفتن این ویروس در حمل و نقل عمومی. و حتی اگر بیشتر مردم شروع به کار از راه دور آنها ممکن است استفاده از اتومبیل های خود را بیشتر برای کارهای نزدیک به خانه گفت: لایحه Eisele, مهندس ارشد تحقیق در تگزاس A&M موسسه حمل و نقل. دفتر مسافران را تشکیل می دهند تنها حدود 18 درصد از تمام ترافیک, او گفت:.

— پول را نجات داد. جهانی محل کار آنالیز برآورد شده است که مردم می تواند صرفه جویی در به طور متوسط از 2 ، 000 $به $6,500 هر سال با صرف نیست در چیزهایی مانند بنزین و مراقبت از. شرکت می تواند با صرف کمتر در املاک و مستغلات. ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر برآورد آن ذخیره شده بیش از $38 میلیون دلار در سال 2015 با استفاده از حد فضای اداری با توجه به دانشکده کسب و کار هاروارد کار کاغذ را از ماه نوامبر است.

— رضایت شغلی بیشتری. یک سال 2005 مطالعه نشان داد که رضایت شغلی با افزايش هر ساعت اضافی و مردم را صرف کار از راه دور. اما آن را متوقف کرد افزایش فراتر از 15 ساعت کار از راه دور.

کمتر بیماری. حتی به عنوان شرکت در نظر اینصورت محل کار با پلکسی گلاس موانع بر روی میز و ویژه فیلتر هوا به کارمندان کار از خانه می تواند کمک به نگه داشتن آنها را ایمن از بیماری های مسری (و نه فقط COVID-19).

— زمان بیشتری برای ورزش و تناسب اندام. شما ممکن است قادر به فشار بیشتر در تمرینات. "داشتن زمان کمی بیشتر اگر شما استفاده از آن عاقلانه می تواند بسیار مفید گفت:" مرلین Skarbek یک استادیار علوم ورزشی در شمال مرکزی دانشگاه در Naperville, Illinois. "هستند بسیاری از چیزهای دیگر شما می توانید در اطراف خانه به شما در حفظ و در حال حرکت: لباس های شسته شده تمیز — تمام آن را نگه می دارد شما فعال است. خانه من است و قطعا پاک تر از حالت عادی است." اما این خطر وجود دارد شما می تواند بیشتر بیحرکت او هشدار داد.

کیت لیستر جمهور, جهانی, محل کار, تجزیه و تحلیل پیش بینی شده است که کارگران را به دنبال "مبارک متوسط" تقسیم زمان بین کار از راه دور و نشان در دفتر. امید است که این بیماری همه گیر را نشان داده اند که مدیران و کارگران می تواند قابل اعتماد برای انجام کارهای خود را بدون نظارت مداوم است.

"هر نوع انعطاف پذیری چیزی است که مردم واقعا رسیده برای فقط برخی از کنترل بیش از که در آن و زمانی که آنها کار می کنند," او گفت:.

قصه های مبارک از دفتر خانه

بسیاری از مردم که تا به حال هرگز در نظر گرفته شده در این نوع از زندگی کاری در حال حاضر به حال طعم و مزه آن و آنها آن را دوست دارم.

Jacquie Benetua-Rolens ارتباطات و تعامل هماهنگ کننده در سانتا کروز مراکز بهداشتی و درمانی در سانتا کروز کالیفرنیا دارای 2 سال است که تبدیل به روزانه یک بخشی از زوم جلسات با همکاران تکان دادن آنها را در لباس خواب خود را.

"وجود دارد این نرم كلیك كنید صادقانه تر نسخه از خودمان است که من لذت بردن از گرفتن به دانستن" Benetua-Rolens گفت. "وجود دارد اتاق را برای آمرزنده و تفاهم با یکدیگر و خودمان. و این دلیل است که همه ما تا به حال به حقه بازی."

Benetua-Rolens گفت که او اغلب فکر می کند از او کوچک اطاقک پشت در اتاق که او تزئین شده با گیاهان و تصاویری از او دو فرزند.

"من استفاده می شود به آن را دوست دارم" او گفت:. "اما من آن را از دست ندهید. همه در همه ، من نمی خواهم برای رفتن به عقب که حتی اگر خانه کثیف است."

جسیکا Keup 37 ساله مادر تنها و یک برنامه نویس کامپیوتر در آن آربور میشیگان نقل مکان به خانه پدر و مادرش در روستایی در ایالت تنسی با او 3 سال در اواسط ماه مارس و پس از شرکت او گفت: کارکنان به محل کار از خانه.

از آن پس او برنامه نویسی شده است را از عرشه در حالی که پسرش را با بز و مرغ و طاووس که جای شب بسر بردن در گسترده اموال.

Keup گفت: تنهایی او ساخته شده متمرکز تر و سازنده تر است. کار او این است که قطع نمی شود با حرف همکاران که می خواهم بگویم سلام و یا نیاز به کمک رفع قطعی کامپیوتر.

"افرادی که در دفتر هستند که برونگرا ایستادگی و صحبت های زیادی دارد و می تواند اکسیژن را به بیرون از اتاق," او گفت:.

حداقل یک نظرسنجی از زود همه گیر نشان می دهد یک اولویت قوی برای کار از راه دور. گالوپ نشان داد که تقریبا 60 درصد از آمریکایی ها کار از خانه ترجیح می دهند به کار از راه دور "به عنوان آنجا که ممکن است" پس از محدودیت ها برداشته با 40 درصد گفت: آنها ترجیح داده به بازگشت به محل کار. نظر سنجی آنلاین از 2,276 به صورت تصادفی انتخاب و بزرگسالان انجام شد از 14 مارس تا آوریل 2. آن را به حال یک حاشیه خطای نمونه گیری از به اضافه یا منهای 4 درصد است.

حداقل برخی از کارگران می خواهم برای دیدن کارفرمایان قرار داده درس از این بیماری همه گیر به عمل از جمله دلسوز تر مدیریت به طور کلی.

ریکو Sisney که با این نسخهها کار برای فعالان صلح سبز در ایالات متحده آمریکا گفت که او می خواهم برای دیدن ادامه انواع ایمیل های خود را به سازمان ارسال شده است به تازگی تشویق کارکنان به پیاده روی و کوچک می شکند.

"سازمان می تواند ادامه دهد که حتی زمانی که وجود دارد نه یک بیماری همه گیر" Sisney گفت. "برجسته سلامت روان."

کریستین د Denus یک استاد شیمی در دانشگاه fpt گفت: او لذت می بردند آرام کار از ایوان او. او فکر می کند که در محل کار باید در انطباق با همه سبک کار.

"برو به مردم بگو چگونه می توانم به شما کمک کند رشد?'" د Denus گفت. "فقط به خاطر من آرام در یک جلسه به این معنا نیست من اصلا ایده."

وقتی که می آید زمان برای بازگشت به دفتر Keup گفت که او قصد دارد به درخواست اگر او می تواند کار دو تا چهار هفته از یک سال از تنسی است.

"آن را زیبا. آن را در حالت استراحت و ترمیمی," او گفت:. "و من شما را از دست آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن