حیات وحش نگرانی ها منجر به توقف در برنامه ریزی برای اتصال آب به پنج مایل توسعه - Tue, 12 Jun 2020 PST

Spokane نمی خواهد به جلو حرکت کند با ساخت یک $240,000 اصلی آب بين مخازن بزرگ در دامنه منجر به پنج مایل دشت با

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

Spokane نمی خواهد به جلو حرکت کند با ساخت یک $240,000 اصلی آب بين مخازن بزرگ در دامنه منجر به پنج مایل دشت با شهرستان قانونگذاران با استناد به نگرانی در مورد زیستگاه گوزن ها و خفاش ها که در منطقه زندگی می کنند.

این شهر آثار عمومی بخش آورده جلو یک قرارداد برای کاری که به آنها گفته شد لازم است برای اطمینان از آب نشسته استفاده نشده در یک 1.1 میلیون گالن مخزن ساخته شده از یک دهه پیش در شهرستان ملک نمی خواهد بروید و راکد. مقامات همچنین در مورد نیاز به یک پشتیبان سیستم برای تامین آب برای مهار آتش باید تک پمپ موجود در منطقه شکست.

اما این پروژه نیاز به clearcutting 30 فوت نوار جنگلی منطقه فقط در خارج از محدوده شهر.

شهرستان Councilwoman Candace Mumm, که گرفته است سخت موضع در گذشته در آب گسترش پروژه های گفت: این شهرستان تا به حال وظیفه آن ایجاد یک خط آب برای حفاظت از محیط زیست است.

این شهر آثار عمومی بخش نیست انجام بررسی های زیست محیطی قبل از قرار دادن این پروژه را به صورت عمومی مناقصه deeming پروژه معاف از چنین موشکافی.

"آن منطقه ایجاد یک اتصال به کل اکوسیستم از پنج مایل" Mumm گفت.

بسیاری از همکاران خود در شورای شهر توافق به طور نامحدود tabling قرارداد با LaRiviere به ساخت حدود 2000 پا بلند لوله. آثار عمومی مدیر اسکات سیمونز گفت: شورای 6-1 رای tabling قرارداد در اثر nixed قرارداد ترک شهر با همان مسائل از رکود و بالقوه عدم آتش نشانی توانایی اگر یک پمپ شکست خورده است.

"این قرارداد در حال رفتن به پوچ و خالی در حال حاضر که دیگر در بازی" سیمونز گفت. "ما در حال تماس با پیمانکار به اجازه دهید آنها را می دانیم که."

این شهر را ساخته اند از خط غرب به مرز یک برنامه ریزی 138-صفحه اصلی توسعه پیشنهاد شده توسط MSK, LLC. خدمه بودند در حال حاضر تسطیح زمین در این منطقه برای توسعه در اوایل این ماه پس از اسپوکن شنوایی معاینه تصویب پروژه در ماه فوریه است. توسعه دهندگان ارائه شده توسط ویپل مشاوره مهندسی شده بود هماهنگی با شهرستان برای اطمینان از ارتباط به سیستم پس از اعطای این شهر دسترسی به زمین برای لوله های زیر زمینی دو سال پیش.

Todd R. ویپل رئيس جمهور از شرکت در بیانیه ای گفت که این تصمیم تداوم خطر فاجعه آتش برای خانه های موجود در این منطقه است.

"قابل توجهی وجود دارد بهداشت عمومی و ایمنی در معرض خطر است که شورای شهر نیاز به حل و فصل" Whipple گفت.

اما Mumm با اشاره به نقشه منطقه شیرهای آتش نشانی و اشاره کرد که سطح فشار بودند کافی برای آتش نشانی. او همچنین اشاره کرد که توسعه دهنده و صاحب زمین است و می تواند خود را ساخت خط انتقال به طور مستقیم به نزدیکی مخزن بدون قرار دادن بار در شهرستان ratepayers.

"ما در حال فکر کردن در مورد زمان این هزینه برای ما ratepayers حتی به عنوان ما به طور بالقوه تجدید نظر ما نرخ آب پس از COVID," Mumm گفت و اشاره کرد که حتی اگر این شهر به پایان کار خود را توسعه خواهد هنوز هم به ساخت و اتصال دو سیستم. این نویسنده تا به حال ارائه نشده تضمین است که اتفاق می افتد قبل از قرارداد Mumm گفت.

هزینه این دلیل عضو شورای شهر مایک Cathcart رای دادند در برابر nixing قرارداد. دلار 240,000 برچسب قیمت به مراتب کمتر از آنچه دیگر اتصالات برای جلوگیری از حیات وحش اثر ممکن است هزینه با توجه به برآورد خشن از شهرستان مهندسین.

"این سود به شهرستان بر اساس آنچه که کارکنان گفت: و این مقرون به صرفه ترین راه برای انجام آن" Cathcart گفت.

شهرستان Councilwoman کارن استراتون که همراه با Mumm نشان دهنده هند Trail محله که در این پروژه ساخته خواهد شد گفت: حفظ این منطقه طبیعی احساس مهم بود به ساکنان. این پروژه در یک منطقه تعیین شده به عنوان یک اولویت زیستگاه توسط واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش برای گوزن دم سفید و یک گونه از خفاش شبیه به کمی قهوه ای بت.

"من فکر می کنم وجود دارد را درک می گذرد وجود دارد به توسعه وجود دارد اما ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال آسیب رساندن به هر یک از مناطق طبیعی است که وجود دارد" Stratton گفت. "ما باید واقعا هوشمند در مورد این."

سیمونز اذعان کرد که توسعه دهنده می تواند قلاب به آب شهرستان خود را. اما آنها می شود ساختمان 8 اینچ اصلی کوچکتر خط از آنچه در شهر می خواهم برای ساخت و آن را نمی خواهد حل این شهر را از رکود و مهار آتش مشکلات.

Mumm گفت: او کار خود را با کارکنان شهرستان برای اطمینان از محیط زیست بررسی رخ می دهد در شهرستان پروژه ها قبل از آنها به پیشنهاد. این councilwoman گفت: این شهر انتخاب رهبران به حال یک وظیفه در نظر گرفتن اثرات زیست محیطی از ساختمان حتی اگر این پروژه را به نوعی استاندارد برای بررسی.

"این که آیا آن را در داخل شهر یا خارج شهر ما مسئولیت داریم که به محیط زیست" Mumm گفت. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال آسیب رساندن به محیط زیست در این فرآیند است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن