دستگیری ساخته شده در شنبه carjacking آخرین در رشته ای از بی پروایی نشان دادن جنایات

پلیس بازداشت 16-year-old boy شنبه ظن carjacking گفت: جرم و جنایت شد و در رشته اخیر بی پروایی نشان دادن carjack

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

پلیس بازداشت 16-year-old boy شنبه ظن carjacking گفت: جرم و جنایت شد و در رشته اخیر بی پروایی نشان دادن carjackings در خیابان بیش از 10 روز گذشته که به نظر می رسد تلاش های چندین نفر با هم.

آغاز و یا قبل از ژوئن 5 حداقل یک دوجین carjackings جای گرفته اند در خیابان های شهر توسط سارقان که معمولا در همان شیوه ای عمل با همان شرایط تکرار می شود گفت: سنت مایک Ernster از St. Paul اداره پلیس.

این شروع می شود با یک نر نزدیک شدن به یک راننده است که یا فقط پارک شده و یا در حال بازگشت به یک خودرو و پرسیدن که راننده یک بی ضرر سوال Ernster گفت.

پس از استفاده از این سوال به نزدیک شدن به راننده مهاجمان یا حمله راننده به خودرو های arrow و یا تقاضا کلید و تهدید راننده با نمایش یک تفنگ.

"M. O. (روش کار) است که همه همان" Ernster گفت. "رویکرد آنها کسی یک سوال ساده است که بی ضرر مانند" هی می توانم جهت دریافت کنم ؟ " و یا یکی دیگر از سوال بسیار ساده است که فرد به طور متوسط بودن مینه سوتا خوب خواهد بگو مطمئن شوید.' "

در چهار مورد که دقیق سناریو اتفاق افتاده در اوایل جرم ولگردی و قانونی شکنی که منجر به دستگیری 16-year-old boy.

آن شروع در 2:11 p.متر در 800 بلوک اوسکلوا خیابان هنگامی که دو Suv ها پارک شده در نزدیکی یک مرد و زن. به گفته پلیس 18 ساله از یک سرقت قرمز 2014 فورد فرار و با نزدیک شدن به یک مرد و زن در یکی دیگر از وسیله نقلیه. 18-year-old خواستار راننده دست بیش از کیف پول خود را و سپس پانچ, مرد سه بار در سر قبل از مصرف نر کیف پول. دو نفر دیگر از مردان خواستار مسافر یک زن به دست بیش از کیف پول خود را. آنها با تلاش او و لگد و پس از آن در زمان کیف پول خود را قبل از فرار در فورد.

پلیس می گویند همان مظنون سوار فورد به میلتون خیابان و اشلند خیابان و چند دقیقه بعد با نزدیک شدن یک زن در خودرو و پرسید: برای جهت. او با قرار دادن درخواست آدرس به تلفن خود را برای کمک به زمانی که مرد او را برداشت و بازو و سعی کردم به تکان شدید و سخت او را از خودرو. زن maced او و او عقب نشینی می کند. او سپس شدم و maced دیگر دو مرد در فورد فرار. آنها از فورد رو به وسیله نقلیه دیگر و در سمت چپ.

در مورد 4:26 بعد از ظهر یک زن در نزدیکی دیتون خیابان و Arundel خیابان دیدم یک مرد از یک مرسدس بنز و راه رفتن در اطراف. او به داخل رفت و بعد بیرون آمد و برای پیدا کردن او را در خارج از خانه. از او خواست که در مورد ماشین و خواستار کلید خود را. هنگامی که او خودداری کرد و او نشان داد که او یک نقره تفنگ او در تسمه. سپس او مجبور کلید از او کشیده و او را برخی از مراحل قبل از خروج در سال 2018 جیپ چروکی. ماموران بعد از آن مرسدس بنز که تا به حال نیز به سرقت رفته در یک carjacking.

دو ساعت بعد پلیس جیپ در 1500 بلوک ایمز (ames). هنگامی که آنها وارد تماشاگران گفت: سارقان فرار کرده بود در این نزدیکی هست. پس از راه اندازی یک محیط پلیس دو مرد. آنها قادر به شناسایی 16-year-old boy به عنوان carjacking مشکوک و او را به زندان. او است که برگزار می شود به ظن سرقت تشدید و سرقت خودرو. دیگر نر نوجوان منتشر شد به بزرگسالان مسئول.

پلیس همچنین متوجه شد یک اسباب بازی تفنگ در صحنه است.

بیش از یک دوجین مشابه carjackings جای گرفته اند در سنت پل به تازگی. آنها رخ داده است در تمام ساعت روز در چند خیابان از جمله Grand Avenue, مارشال خیابان مینارد درایو Parkridge دادگاه مورد خیابان Larpenteur, 4th street, مندوتا Wilson خیابان و هوبارد خیابان.

همراه با وسایل نقلیه دزد گرفته اند کارت های اعتباری و تلفن.

اگر چه مقامات هنوز در حال بررسی شباهت ها در جرایم منجر پلیس به اعتقاد آنها متصل است. محققان نمی دانند که اگر carjackers مشغول به کار هستند اما آنها به نوعی به نظر می رسد که یک رابطه, Ernster گفت.

در بسیاری از موارد قربانیان فرار کرده اند و بدون آسیب, اما یک زن سقوط نکرد و ضربه سر او پس از او مورد حمله قرار گرفت, او گفت:.

پلیس هشدار داد مردم به آگاهی از محیط اطراف خود و آنچه که در اطراف آنها را در همه زمان ها است.

"اگر کسی در مواجهه با یک تهدید آنها باید همکاری کنند و به گمان آنچه آنها درخواست به طوری که آنها می تواند امن باقی می ماند و نه صدمه" Ernster گفت. "من درک می کنم چقدر سخت است که می تواند اما ما می خواهیم مردم را به امن ماندن و uninjured."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن