مغلوب ساختن پیشی جستن چهره فشار بر روسیه نعمت برای کشتن نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا

توسط مری کلر JALONICK, ZEKE میلر و جیمز لاپورتاواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز س

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

توسط مری کلر JALONICK, ZEKE میلر و جیمز لاپورتا

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه تحت فشار در حال رشد برای پاسخ به این اتهام که روسیه ارائه شده نعمت برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان با دموکرات ها خواستار پاسخ و متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از رکوع به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خطر از سربازان ایالات متحده زندگی می کند.

سرخوردگی آمریکا از بازگشت از یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید گفت: آنها آموخته است که هیچ چیز جدید در مورد اطلاعاتی آمریکا ارزیابی که پیشنهاد روسیه پیشنهادهای به داعش به آمریکا و طالبان مذاکرات برای پایان دادن به جنگ در افغانستان است. جمهوری خواهان مجلس سنا که با حضور جداگانه جلسه تا حد زیادی در دفاع از رئیس جمهور با این استدلال همراه با کاخ سفید که اطلاعات تایید نشده.

هوش ارزیابی شد و برای اولین بار منتشر شده توسط نیویورک تایمز و سپس تایید به آسوشیتد پرس آمریکا و مقامات اطلاعاتی و دیگران با آگاهی از این موضوع است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز سه شنبه گفت که برنده شده بود در جریان اطلاعاتی یک روز پس از گفت او تا به حال به دلیل آن را به حال تایید شده است. McEnany اضافه شده است که هنوز هم وجود دارد رزرو در جامعه اطلاعاتی بر صحت اتهامات.

"اشتباه نکنید. این رئیس جمهور را همیشه محافظت از سربازان آمریکایی," او گفت:.

رهبر اکثریت Steny Hoyer و یک گروه کوچک از دیگر آمریکا در دیدار با مقامات کاخ سفید به عنوان برگ برنده عنوان اتهامات. دموکرات ها سوال چرا تهمت نمی توانست توجیه دیر تحت فشار قرار دادند و مقامات کاخ سفید به رئیس جمهور را یک بیانیه قوی در مورد این موضوع.

خانه هوش رئیس کمیته Adam Schiff, یکی از دموکرات ها که با حضور در این جلسه گفت: آن را "غیر قابل توضیح" چرا تهمت نمی علنا می گویند که او در حال کار برای رسیدن به پایین از این موضوع و به همین دلیل او نمی خواهد تماس پوتین. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دفاع است که او تا به حال شده است در جریان بود و غیر قابل توجیه.

"بسیاری از ما درک نمی کنم میل خود را برای آن استبدادی حاکم که به معنی ملت ما بیمار" شیف گفت.

تشکر. Mikie Sherrill D-N. J., یک دانشجوی سال اول و سابق نیروی دریایی خلبان هلی کوپتر و روسیه مسئول سیاست گفت: کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع در جریان است. او گفت: دموکرات ها گفت: کاخ سفید briefers که رئیس جمهور باید یک بیانیه است.

"این بسیار در مورد اتهامات و اگر آنها درست است که روسیه به پیامدهای" Sherrill گفت. "ما واقعا تحت فشار قرار دادند که به شدت در این نشست است."

او نمی گویند که چگونه مقامات کاخ سفید واکنش نشان داد و یا می گویند اگر briefers گفت دموکرات ها که در واقع مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود جریان.

مغلوب ساختن پیشی جستن و دستیاران خود را تنظیم نوار بالا برای جلسه یک رئیس جمهور پس از این نادر است برای هوش به تایید بدون سایه ای از شک قبل از آن ارائه شده است به ارشد دولت تصمیم گیرندگان.

McEnany کاهش یافته است به همین دلیل است که استاندارد های مختلف از اعتماد به نفس در هوش ممکن است درخواست به جلسه قانونگذاران از برای آوردن اطلاعات به رئیس جمهور.

برخی از جمهوری خواهان مجلس که در جریان شدند توسط کاخ سفید روز دوشنبه همچنین گفت که آنها به سمت چپ با سوالات.

تگزاس در کنگره مک Thornberry بالا جمهوریخواه در کمیته خدمات مسلح گفت: این پنل را "ترک هیچ سنگ نمیماند که پشت در" به دنبال اطلاعات بیشتر است. Rep. لیز چنی از وایومینگ اصرار وجود دارد خواهد بود "انشعابات" برای هر هدف از آمریکایی ها است.

اما مجلس سنا جمهوری خواهان به نظر می رسید کمتر نگران و سوال گزارش های رسانه ها. رهبر اکثریت میچ مک کانل گفت که او فکر نمی کنم تهمت باید "تحت هر شایعه."

"نتیجه گیری ظاهرا بودند نمی رسید" مک کانل گفت.

کاخ سفید مشغول به کار بود برای برنامه ریزی یک جلسه توجیهی در روز چهارشنبه با مک کانل مجلس نانسی پلوسی و جمهوری خواهان و دموکرات ها در دو هوش کمیته با توجه به یک فرد آشنا با این مذاکرات. فرد کاهش یافته است شناسایی می شود به دلیل به اصطلاح "باند 8" جلسه توجیهی طبقه بندی خواهد شد. که گروه دریافت حساس ترین اطلاعات در جلسات منظم با مقامات دولت.

یک گروه جداگانه از جمهوری خواهان مجلس سنا جریان در اتاق وضعیت کاخ سفید روز سه شنبه به نظر می رسد بیشتر راضی با پاسخ آنها را دریافت کرد. نیروهای مسلح سنا رئیس جیم Inhofe اوکلاهما گفت که او "متقاعد" مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال شناخته شده در مورد هوش. ویسکانسین بهداشت ، ران جانسون رئیس کمیته امنیت داخلی و امور دولتی کمیته گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن "نمی توان آگاه از هر قطعه از هوش تایید نشده."

کمیته اطلاعات مجلس سنا رئیس مارکو روبیو گفت: او معتقد بود آمریکا آماده شد "به انجام همه چیز ممکن است برای حفاظت از مردان و یا زنان مستقر در خارج از کشور از انواع تهدیدات."

برخی از سناتور جمهوریخواه را بیان نا امیدی.

جمهوری خواه نبراسکا بن Sasse, یک عضو از هوش پنل گفت: دوشنبه شب که کنگره باید تمرکز بر روی پیدا کردن که می دانستند چه و هنگامی که "و هم فرمانده کل قوا می دانید ؟ و اگر نه چگونه جهنم نه؟"

در حالی که روسیه دخالت در افغانستان نیست جدید گفته مقامات روسی فعالان شد تهاجمی تر در تمایل خود را برای عقد قرارداد با طالبان و اعضای شبکه حقانی یک گروه شبه نظامی در تراز وسط قرار دارد با طالبان در افغانستان و تعیین یک سازمان تروریستی خارجی در سال 2012.

جامعه اطلاعاتی شده است تحقیق مارس 2019 حمله آمریکایی کاروان که به کشته شدن سه تفنگداران دریایی ایالات متحده پس از یک اتومبیل تقلب با مواد منفجره حامل خود را در نزدیکی وسایل نقلیه زره پوش به عنوان آنها سفر به پایگاه هوایی بگرام که بزرگترین ارتش ایالات متحده و نصب و راه اندازی در, افغانستان, مقامات گفت: AP.

سه نفر دیگر از ایالات متحده خدمات اعضای زخمی شدند در این حمله همراه با یک افغان پیمانکار است. طالبان مسئولیت این حمله است. مقامات AP به صحبت کرد نیز گفت: آنها به دنبال از نزدیک در حملات خودی — گاهی اوقات به نام "سبز بر آبی" حملات — از سال 2019 به تعیین اگر آنها نیز مربوط به روسیه گرفته شده است.

یک مقام مسئول گفت: دولت در مورد چندین بالقوه پاسخ اما کاخ سفید هنوز به اجازه هر گونه.

مقامات اطلاعاتی گفت: AP که کاخ سفید برای اولین بار آگاه شد از اتهام روسی نعمت در اوایل سال 2019 — یک سال زودتر از قبلا شده بود گزارش داد. ارزیابی قرار گرفتند در یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته روزانه جلسات در آن زمان و پس از آن-مشاور امنیت ملی جان بولتون گفت: همکاران او در جریان مغلوب ساختن پیشی جستن در این موضوع. بولتون کاهش یافته است به نظر در آن موضوع و کاخ سفید نمی پاسخ به سوالات.

این مقامات اطلاعاتی و دیگران با آگاهی از این موضوع اصرار بر گمنامی به بحث بسیار حساس و مهم است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک انتخابات رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن متهم جمهور شنبه از "خیانت" از سربازان آمریکایی در حمایت از "شرم آور کمپین تعویق انداختن و debasing خود را قبل از پوتین."

"من بیزارند" بایدن گفت: خیرین به عنوان او به یاد می آورد خود را در اواخر پسر کمال را خدمت نظامی. خانواده ها از خدمات اعضای بایدن گفت: "هرگز نباید به نگرانی آنها را به صورت یک تهدید مانند این: فرمانده چشم پوشی."

در مورد گزارش ادعا نعمت پوتین سخنگوی دیمیتری Peskov گفت: "این ادعا دروغ است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لیزا Mascaro آلن فرهم و دب Riechmann کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن