هوبارد دبیرستان مربی می گوید کانادا OSU ستاره نوع به گام تا و منجر

کورتیس مارتین می داند Chuba هوبارد کانادا ستاره در حال اجرا در دانشگاه نیست می ترسم به گام تا و یک رهبر."این د

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

کورتیس مارتین می داند Chuba هوبارد کانادا ستاره در حال اجرا در دانشگاه نیست می ترسم به گام تا و یک رهبر.

"این دقیقا همان چیزی است که من می خواهم انتظار از Chuba گفت:" مارتین بود که هوبارد مربی فوتبال در Bev Facey جامعه در شروود پارک علتا. "این تنها چیزی است که او می کند.

"اگر او معتقد است در یک علت اگر او می بیند چیزی که درست نیست و یا نمی OK با قطب نمای اخلاقی او را برای رفتن به آن تماس بگیرید ، من فکر می کنم آن را هنوز هم تعجب آور نیست هر چند از آنجا که گاهی اوقات حتی افراد بزرگ اصلا کار درست را انجام دهد و من فکر می کنم که چرا زمانی که مردم حق چیزی که ما آن را درک می کنند."

هوبارد در زمان به رسانه های اجتماعی شنبه به تماس کابوی سر مربی مایک Gundy پس از او به نظر می رسد در یک عکس با پوشیدن یک تی شرت با آرم یکی از اخبار آمریکا (OAN) یک راست خروجی رسانه ها.

"من نمی خواهد پایه برای این" هوبارد توییتی. "این کاملا غیر حساس به همه چیز که در جامعه و این غیر قابل قبول است.

"من نمی خواهد انجام هر کاری با Oklahoma State تا همه چیز تغییر کند."

ساعت بعد Gundy و هوبارد به نظر می رسد در یک ویدئو که در آن آنها دست تکان داد و در آغوش گرفت. Gundy گفت: "در دیداری با کابوی ها بازیکنان و افزود: "من به دنبال به جلو به ساخت برخی از تغییرات و آن را در بالا شروع می شود با من و ما روزهای خوب در پیش است."

Gundy موضوع نیست عذرخواهی. اما هوبارد که منجر NCAA در عجله فصل گذشته با 2,094 فتح کرد گرفته شد متری انجام داد.

"من شروع کردن اول گفت من رفتم در مورد آن راه اشتباه با به tweeting" هوبارد گفت. "من نه کسی که به صدای جیر جیر چیزی را تغییر دهید.

"من باید رفت و به او به عنوان یک مرد. من بیشتر در مورد عمل به طوری که بد بود از طرف من. از در حال حاضر ما در حال رفتن به تمرکز بر آوردن تغییر و این مهم ترین چیز است."

اما بعد هوبارد پرسیدم هیچ don't get it twisted. پا را روی گاز. نتایج در حال آمدن است. آن را بیش نیست."

شش پا-یکی 207-پوند هوبارد به طور متوسط عظیم 161.1 متری عجله در هر بازی در فصل گذشته به ثمر رساند و 21 touchdowns. او به اتفاق آرا همه آمریکایی انتخاب و 12 بازیکن تهاجمی از سال است.

ماه گذشته هوبارد دریافت Jon Cornish جایزه به عنوان برترین کانادا در NCAA فوتبال صفوف. هوبارد تصمیم گرفتند به باقی می ماند در اوکلاهما دولت به جای اعلام کرد برای سال 2020 پیش نویس NFL.

"در هر نوبت از زندگی خود Chuba همواره به شدت در نظر گرفته و هم تیمی های خود و چه مقدار از آنها به معنی به او با هر تصمیم" مارتین گفت. "او رفت و برگشت به Stillwater, Okla., چرا که او را دوست دارد و هم تیمی های خود و آنها را مانند خانواده و غیره . . . اگر او را از دیدن برادران خود را تحت درمان در یک راه است که حق Chuba است برای رفتن به یکی از اولین بار در خط به تجمع گریه که این نیست OK.

"او علاقه مند بودن اطرافیان وقتی این پلت فرم بسیار زیاد به سعی کنید برای ایجاد نوعی تغییر است که رفتن به جهان را به مکانی بهتر است. و از آنجا که او طرز فکر من فکر می کنم این صحبت ها دقیقا به چه نوع بچه او است."

مارتین درخشان بود در ستایش خود را برای هوبارد که Gundy شد جذب این ستاره در حال اجرا بازگشت. اما مارتین ساخته شده آن را بسیار روشن آن عبارت آمد از قلب خود را.

"او (Gundy) از من پرسید اگر من می خواهم اجازه دهید او تاریخ من دختر" مارتین گفت. "من گفتم:" بله " و من شوخی کرده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"Chuba مظهر باور نکردنی مرد جوان که من می خواهم کاملا هیجان زده و مفتخر به اطراف خانواده خود من. او همیشه به حال است.

"تفاوت در این بود که او 17-, 18 سال, پیر مرد جوان که اجازه احساسات بی تجربگی و عدم بلوغ به راهنمای او چگونه قرار دادن پیام خود را با هم. در حال حاضر او یک 21 ساله که تا به حال باور نکردنی, رسانه های, آموزش بلوغ او راه تجربه بیشتر به راهنمای خود را صدای قوی و او شروع قرار داده است که به کار می کنند. منظورم این است که او را بیشتر از اکثر 35-, 40-year-old men, من می دانم."

مارتین گفت: هوبارد می آید با شخصیت و صداقت صادقانه میگویم.

"اگر کسی صرف 30 ثانیه صحبت کردن به مادر و پدر خود را, او تا کنون بهترین حمایت از خانواده شما همیشه می تواند برای درخواست" مارتین گفت. "او بسیار خوش شانس مرد جوان و او را با استفاده از پلت فرم و مزایای خود را به تفاوت.

"آیا Chuba می خواهید به ستاره درخشان است که تا کنون بود ؟ البته او می کند. هر ورزشکار است که رقابت می خواستم به بهترین. اما من همیشه احساس کردم از Chuba که او مایل به پیاده روی به دور از محل موردتوجه وتماشای عموم اگر آن را به معنای انجام درست توسط کسانی که او دوست داشت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن